Презентація та розробка заходу на тему "Безпечний рух"

Про матеріал
На сьогоднішній годині спілкування ми поговоримо про безпечну дорогу додому, пригадаємо дорожні знаки та навіщо вони в нашому житті і звичайно поговоримо про правила дорожнього руху додому. -Найважливіше для людини – її життя, а найцінніше в цьому житті - здоров’я. Адже кожна людина унікальна, неповторна. І життя в неї одне, тому берегти його і здоров’я необхідно кожному.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Година спілкування

на тему:

«Безпечна дорога додому»

 

 

Блог Новокиївської бібліотеки -філії: "МОЯ БЕЗПЕЧНА ДОРОГА ДОДОМУ"

Мета:

Освітня:

  •                  розширити знання учнів що до безпечної дороги додому зі школи;
  •                  ознайомити учнів з правилами дорожнього руху;
  •                  повторити дорожні знаки та їх призначення;

Корекційно-розвивальна:

  •                 розвивати:  зв’язне мовлення, логічне мислення, уважність

Корекційно-виховна:

  •                  виховувати звичку дотримуватися правил безпечного руху, правильно переходити вулицю;

Обладнання: мультимедыйна презентацыя. Малюнки свытлофора та пышохыдного перехода.

Хід виховного заходу

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА.

1.1. Організація класу

Вчитель:

Вже дзвінок дав сигнал,

Працювати час настав,

Тож і ми часу не гаймо –

Працювати починаймо.

  1.           Повідомлення теми

Вчитель: На сьогоднішній годині спілкування ми поговоримо про безпечну дорогу додому, пригадаємо дорожні знаки та навіщо вони в нашому житті і звичайно поговоримо про правила дорожнього руху додому. -Найважливіше для людини – її життя, а найцінніше в цьому житті - здоров’я. Адже кожна людина унікальна, неповторна. І життя в неї одне, тому берегти його і здоров’я необхідно кожному.

Сучасний світ дуже складний і в ньому багато небезпечних ситуацій. Адже статистика дорожньо-транспортних пригод невтішна: в світі  щогодини гине 9 дітей. В Україні нараховується понад 10 млн. автомобілів, майже 2-3 дітей, які потрапили під колеса автомобілів, знехтували правилами дорожнього руху.

Тому на сьогоднішньому занятті ми перевіримо ваші навички по убезпеченню життя і здоров’я під час перебування на дорозі.

                Діти, ми з вами мешкаємо у чудовому місті з широкими і вузькими вулицями. Ними рухається багато легковиків та вантажних автомобілів, автобусів, маршрутних таксі.

 Їм ніхто не заважає, тому що існують чіткі, суворі правила для водіїв і пішоходів. І ми повинні їх знати. Перейти з однієї вулиці на іншу не просто. Тому потрібно вивчати правила дорожнього руху і суворо їх дотримуватись.

 

Усі мають пам’ятати,

Що на дорозі не варто жартувати.

Ми повторимо правила дорожні

І будемо завжди всі обережні.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

2.1. Розповідь з елементами бесіди

Вчитель: Дорога додому у кожного вона своя.  І для кожного з нас така знайома, але не завжди вона є безпечною. Щоб нічого не трапилося потрібно обережно, уважно переходити дорогу, іти по тротуару, їхати та вставати з маршрутки. 

Вчитель: Дітки, а ви йдете додому самі чи з мамою, татом, бабусею, дідусем?

(Відповідь дітей)

Вчитель: Звичайно, спочатку по дорозі додому вас водять старші, щоб ви її добре запам’ятали і навчилися вибирати безпечне місце. А згодом ви станете зовсім дорослі, і ви дорогою додому йтимете самі. Але пам’ятайте, що правила є завжди, на кожній дорозі, і тому треба їх дотримуватися, щоб уникнути небезпеки. Зараз ми перевіримо ваші знання про безпечну дорогу додому.

Зверніть увагу на малюнки . Що не правильно робить дитина?

Вчитель:

  •                   Де треба переходити вулицю?

(Відповідь дітей)

  •                   Як потрібно переходити дорогу?

(Відповідь дітей)

  •                   Які дорожні знаки ви знаєте?

(Відповідь дітей)

  •                   Яке значення має світлофор на дорозі?

(Відповідь дітей)

Вчитель: Молодці. Вірно У дорожньої мови  також є букви  – це знаки. Але їх не потрібно складати в слова. Один знак, одна дорожня буква означає цілу фразу – дорожній сигнал. Попереджувальні:  намальовані на білих трикутниках з червоним облямуванням.

                                 Вони попереджують водія або пішохода про небезпеку.

Попереджувальні  або заборонені  схожі на  червоне око  світлофора. Вони розміщуються в

                                 червоному колі. Ці знаки забороняють рух.

Наказові:                вони зображені в блакитному колі, вказують напрям руху.

Інформаційно – вказівні:  їх зображують на блакитних квадратах і прямокутниках. Водії і пішоходи понад усе люблять ці знаки. Вони лагідні, турботливі, не наказують, не забороняють, а тільки вказують і допомагають.

 - Діти, як ви думаєте, для чого потрібні дорожні знаки?  (відповіді дітей)

Вчитель: Діти, запам’ятайте! Переходити дорогу потрібно по пішохідному переході, або ще його називають «зебра». Покажіть на малюнку, як він виглядає.

(Відповідь дітей)

Вчитель:  Діти, - Але на вулиці є ще один головний герой, без якого дуже важко обійтися у містах.

Загадка:

Різні скельця є у мене:

Червоне, жовте і зелене.

Можу ними я сказати:

«Йти», «Стояти», «Зачекати».

(Світлофор)

А чому, скажіть, його так називають?

Розповідь вчителя
З історії світлофора. Чому світлофор так назвали?

Назва ця походить від двох слів: нашого слова «світло» і грецького «форос» - несе. Отже, у перекладі на нашу мову «світлофор» означає: той, що несе світло. 

А чи знаєте ви, що світлофори походять від прапорців, якими користувалися залізничники, щоб керувати рухом поїздів?

Було три прапорці:червоний, який забороняв рух, жовтий, що закликав до обережності, і зелений, який дозволяв вільно їхати. Мали три кольори і перші світлофори, котрі з’явилися на початку ХХ століття. Це були великі дошки, пофарбовані у три кольори.

На сучасних світлофорах вогні спалахують по черзі, так що сплутати неможливо!(Діти пригадують, що означають ці сигнали світлофора)

Діти, ви засиділись давайте виконаємо фізкультхвилинку та краще запам’ятаємо , що позначають кольори світлофора.

Гра «Світлофор»
На сигнал «червоний» - тиша, стоїмо спокійно,

на «жовтий» - плескають в долоні,

на «зелений» - крокують

Молодці, а зараз давайте переглянемо мультфільм про правила дорожнього руху. Та виконаємо завдання .

Відео. Правила дорожнього руху для дітей

Вчитель: Діти, а у нас у місті немає світлофора  , що ми маємо робити? (Приклади дітей із життя, ось ви кожного ранку йдете до школи, розкажіть як ви переходите дорогу без світлофора.?)

Молодці, а зараз погляньте на картинки, що ви бачите? Діти дають відповіді пояснюємо (додаток фото )

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Вікторина

- Людина, яка керує автомобілем?                                              (водій)

- Яке світло світлофора дозволяє рух?                                       (зелене)

- Назвіть елементи вулиці       (проїзна частина, край проїзної частини, тротуар, перехрестя, перехід).
- Людина, яка іде по тротуару?                                                   (пішохід)

- Яка частина вулиці найбільш небезпечна?                             (проїжджа)

- Спеціальна дорожня розмітка для переходу дороги?             (зебра)

- Хто є кращими друзями пішоходів і водіїв?       (знаки і світлофор,               Регулювальник)

- Яке світло світлофора забороняє рух?                                     (червоне)

VІ. Підсумок виховної години

Я вдячна вам за вірні відповіді і переконалася в тому, що з правилами дорожнього руху ви знайомі. Насправді це досить серйозна справа, яка вимагає уважності, спостережливості та обережності.

Молодці, я сподіваюсь що ваші знання про правила дорожнього руху збережуть вам здоров’я і життя.

Любіть себе та інших поважайте,

 Своє життя й здоров'я бережіть

 І правильну дорогу вибирайте,

 Якщо бажаєте до старості прожить

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 лютого 2022
Переглядів
1089
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку