Презентація "Технологія організації ігрової навчальної діяльності"

Про матеріал
Розвиваючі і пізнавальні ігри розвивають у дітей логічне мислення, просторове уявлення, багату уяву, фантазію, інтуїцію, конструктивні здібності, волю, пам’ять і увагу. Крім того, вони формують здатність дитини до аналізу і синтезу, абстрагування і конкретизації поведінки, узагальнення і протиставлення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МІНІСТЕРСТВО НАУКИ ТА УКРАЇНИБердянський державний педагогічний університет. Факультет психолого-педагогічної освіти та мистецтв Кафедра початкової освіти  Виконувала:студентка факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтвгрупи С16 Б ПО-ІНФСапко Катерина Романівна Викладач проф: Ніконенко Т. В. ТЕМУ «Технологія організації ігрової навчальної діяльності»з дисципліни «Сучасні системи навчання математичної освітньої галузі в початковій школі» 

Номер слайду 2

- має кінцевий результат. У грі учасник має отримати приз: матеріальний, моральний (грамота), психологічний (самоствердження. Ігрові технології навчання відрізняються від інших технологій тим, що гра:

Номер слайду 3

Структура розгорнутої ігрової діяльності включає такі компоненти:

Номер слайду 4

Постійне збільшення розумового навантаження на уроках майже всіхнавчальних дисциплін, а особливо математики змушує замислитись над тим, як підтримати в учнів інтерес до вивчення навчального матеріалу. У зв’язку з цим ведуться пошуки нових ефективних форм і методів навчання, які сприяють активізації пізнавальної діяльності школярів.

Номер слайду 5

Сьогодні важлива роль відводиться ігровим навчальним технологіям науроках математики – сучасному та загально-признаному засобу активізаціїнавчально-пізнавальної діяльності учнів. Матеріал, що вивчається, здаватиметься дітям важким і нецікавим, якщо урок не пожвавити грою. Під час проведення усної лічби можна використати цікаві форми гри, зокрема «Допоможемо Незнайкові», «Знайди помилку».

Номер слайду 6

Приклади використання ігрових моментів на уроках математики

Номер слайду 7

Створення лепбуку. Створення лепбуку – інноваційний спосіб організації навчальної діяльності. Це гра, творчість, пізнання та дослідження нового, повторення та закріплення вивченого, систематизація знань та просто дуже цікавий вид спільної діяльності вчителя та учнів.

Номер слайду 8

Приклад   використання   прийому   «Асоціативного куща»   на уроці математики  в 2 класі під час вивчення теми «Геометричні фігури »

Номер слайду 9

Прийом “Лови помилку”Це – універсальний прийом. Він може використовуватися й у роботі із групою, і в індивідуальній роботі. А також на різних етапах уроку. Учні шукають помилку, краще групою. Вони сперечаються, радяться, а коли приходять до якоїсь думки, вибирають спікера й пропонують свій аргументований варіант відповіді.

Номер слайду 10

Прийом «Асоціативний кущ»Це  педагогічний прийом, який розвиває варіантність мислення, здатність установлювати всебічні зв’язки й відносини досліджуваної теми (поняття, явище, подія). Використовую на початку вивчення теми з метою актуалізації знань та вкінці – для систематизації знань, на етапах актуалізації і рефлексії, а також під час групової роботи.

Номер слайду 11

Дидактичні ігри — це спеціально створені ситуації, що моделюють реальність, з якої учням необхідно знайти вихід. Дидактичні ігри бажано широко використовувати як засіб навчання, виховання і розвитку школярів. У будь-якій грі розвивається увага, спостережливість, кмітливість. Одним із видів ігрової діяльності є вікторина. Ще їїможна використати кросворди за темами уроку чи розділу. Кросворд, з одного боку, збагачує урок елементами гри, а з другого — сприяє засвоєнню вивченого. У навчальних іграх немає тих, хто програв або виграв, тут виграють усі. їх можна проводити на будь-якому етапі уроку.

Номер слайду 12

Їх мета – розвивати обчислювальні навички. Урізноманітнити усну лічбу допоможуть задачі-вірші, задачі-жарти. Вони формують обчислювальні навички, навички розв’язування задач на додавання, віднімання, множення та ділення. Також вони сприяють розвитку кмітливості, пам’яті, мислення, виховують уважність, інтерес до вивчення математики.

Номер слайду 13

Добираючи ігри, продумуючи ігрову ситуацію, необхідно обов’язково поєднувати два елементи –  пізнавальний та ігровий. Створюючи ігрову ситуацію відповідно до змісту програми, потрібно чітко спланувати діяльність учнів, спрямовувати її на досягнення поставленої мети. r

Номер слайду 14

Розвиваючі і пізнавальні ігри розвивають у дітей логічне мислення, просторове уявлення, багату уяву, фантазію, інтуїцію, конструктивні здібності, волю, пам’ять і увагу. Крім того, вони формують здатність дитини до аналізу і синтезу, абстрагування і конкретизації поведінки, узагальнення і протиставлення.

Номер слайду 15

Використані джерела:https://www.slideshare.net/http://www.myshared.ru/https://www.google.com/http://gameblog.woc.org.ua/igrovi-tehnologiyi-v-osvitnomu-shkilnomu-protsesi/

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Фукс Юлія Феліксівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
1731
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку