Значення практичного інтелекту на сучасному етапі є надзвичайно важливим. Нині існує термін «думати руками». Наприклад, креативний директор Banda Agency зауважив в одному інтерв’ю, що досить часто, щоб прийшло натхнення, потрібно сідати і змушувати себе починати хоч щось робити для проекту: збирати, крутити, розробляти дизайн, монтувати, робити що-небудь руками, а не просто подумки фантазувати Те, що «думають руки», супроводжує «уяваум» – умоглядність як важлива складова практичного інтелекту. Уява є механізмом самопізнання. Проблемне питання -А чи можливо це в біології? Які біологічні професії майбутнього інженерного характеру будуть важливими?Активна уява спрямована в майбутнє й оперує часом як цілком визначеною категорією (тобто людина не ставить себе поза реальністю, поза тимчасовими зв’язками та обставинами). Такі професії можуть отримати звичайно ж здібні особи
Теоретичні міркування. Тілесно-кінестетична здібність, що зумовлена здоровим глуздом автономної нервової системи, виявляється у майстерності: техніках обробки матеріалів (декоруванні, формотворенні), пантомімі акторів, грі на музичних інструментах тощо. З’ясовано, що «май», «маятник», «майоріти» – слова, що етимологічно означають рухову активність. У Тлумачній Біблії Лопухіної (1905-1913) говориться: «…думка та діло є безперешкодним виявленням пробудженого бажання»Майстер – запозичене з німецької мови слово Meister (давнє Meistar), що виникло з magistro, яке походить від латинського слова magistеr – начальник, учитель і керівник. Отже, рухова активність, здатність «думати руками» є найстарішою здібністю, що сприяє пробудженню нових ідей спочатку в автономній нервовій системі здорового глузду, потім у вегетативній нервовій системі ума-уяви, а на завершення – у центральній н.с. Мислення розуму. Спробуємо пробудити в собі бажання дослідити історію розвитку біологічної науки, використовуючи методику «думаю руками». До суміжних здібностей осіб з практичною обдарованістю ми зараховуємо тілесно-кінестетичну, просторову, натуралістичну.
Практична частина навчального проекту. Завдання учасникам проекту: Виявіть , як саме ви використали методику «думаю руками»Виявити, які винаходи впливають на наш спосіб життя. Наведіть тему біологічного відкриття, вкажіть автора та викладіть схематично результат даного біологічного відкриття. Проаналізуйте , проведіть спостереження за однією з теми дослідження. Дослідити, які біологічні відкриття ви проаналізували б за всю історію розвитку біологічної науки. Презентуйте виявлений матеріал з історії біологічних відкриттів.
Біологічні відкриття У ХХ ст. Біологічні відкриття у ХХІ ст2010 рік був не лише багатим на відкриття по усьому світі. Десятиліття біорізноманіття. Новітні відкриття в біології Відкриття в біології у ХІХ ст. У 20 столітті відбувся суттєвий прорив переважно у двох галузях науки - фізиці та біологіїГрупова робота
Загальний висновок групової роботи:-Які етапи проходження наукового відкриття. Вправа «Прощання»Думки старшокласники написати на моделях власної наукової книги, прикріпити на єдину «КНИГУ НАУКИ»Чи важлива командна робота для створення наукового дослідження або відкриття?В чому полягає важливість для майбутнього країни наявності творчої інтелектуальної еліти?