Розвивати творчі нахили школярів, інженерне мислення, мовлення під час презентації робіт.
Тип уроку . Навчальний проект практичного спрямування
Методи навчання. Дослідницький практикум
Тема. Морфологічна будова представників тваринного світу. С-У Інтегрований урок –проект в межах проведення інженерного тижня у 7-Б класіНижньосірогозького закладу ПЗСО
Номер слайду 2
Морфологія (від гр. morphe — форма, logos — учення) — це наука, що вивчає форму і будову живих організмів. Вперше термін “морфологія” ввів у науку німецький поет і натураліст І. Гете (1817). Морфологія тварин є частиною біології — науки про життя. Предметом вивчення морфології тварин, як науки є зовнішня будова, форма тіла тварин, їхніх органів, топографія останніх, а також зовнішня і внутрішня будова органів, їх систем та апаратів, будова тканин і їхніх клітин та міжклітинної речовини в зв’язку з умовами життя. Об’єктами вивчення морфології є хижі та свійські тварини. Вона тісно пов’язана з іншими біологічними науками: з фізіологією, зоологією та екологією. Описати зовнішній вигляд тваринної істоти можна словом, зобразити схемою. Сконструювати модель рослинного об’єкту за допомогою LEGO, пластиліну та ін.
Номер слайду 3
Завдання навчального проекту. Дозволяється використовувати навчальний матеріал схем та тексту підручника Біології тварин. Тому дослідницький практикум будете виконувати за допомогою ігрових наборів LEGO(хлопчики) пластиліну(дівчатка. Ви будете виступати в ролі Інженерів-практиків, обізнаний принципом роботи наших пальців. Сконструювати зовнішній вигляд тварини в залежності від умов їх існування.
Номер слайду 4
Завдання 1. Довести, що Рука людини-маніпулятор і може виконати будь-яку роботу за поставленою метою. Сконструювати модель тварини за допомогою конструкторів «LEGO»та пластиліну. Використати популярну методикиу для гри в парах « Тварина-живий організм» Не розмовляючи створити (збудувати) будь-який вид тварини нашої місцевості, використовуючи два набори цеглинок, та підготувати невелику розповідь про неї. • Що ще можна створити в парі? Основні завдання. Час виконання: 10-20хв. • Що було найважчим? • Як вдалося створити таку тваринку?
Номер слайду 5
Завдання 2. ,,Створи-домалюй!,,Основні правила та етапи виконання роботи. Прикласти створену модель на аркуш формату А4 і обвести їїВчитися творчо мислити, експериментувати, домовлятися, поважати думку інших. Час виконання: 10-20хв. Домалювати олівцями чи фломастерами деталі/частини органів тварини та умови довкілля, в яких вона існує. Створювати будь-яку фігуру за заданою темою (тварини). Опищіть морфологічну будову обраного виду тварини• Що було найцікавішим під час виконання цієї вправи?• Чому ви вирішили створити саме цю тваринку ?
Номер слайду 6
Завдання-3: «Будуємо разом»• Чи була б потрібна ваша уявна тваринка на вашій вулиці? Чому?• Чи є в інших командах моделі, схожі на вашу? Якщо є, то чим саме? • Чи могла б ваша модель будь-якої тварини бути героєм казки чи мультфільму? Якого саме?• Якими словами можна описати вашу модель тваринної істоти?Створити спільну споруду тваринних істот певної місцевості та презентувати її. Основні правила та етапи виконання роботи. Час виконання: 10-20хв.
Номер слайду 7
Успіхів у вивченні біології !Спілкуємось за правилами. Творчо мислимо. Створюємо мальовничі куточки Працюємо індивідуально та в командіЗбагачуємо, примножуємо багатство рідного краю