Презентація Тема: «Вивчення наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках географії та природознавства"

Про матеріал
Презентація .Тема: «Вивчення наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках географії та природознавства"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація Тема: «Вивчення наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках географії та природознавства"

Номер слайду 2

Наскрізна змістовна лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях. є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.

Номер слайду 3

Мета наскрізних ліній «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів - предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності Ключові компетентності Спілкування державною мовою Спілкування іноземними мовами Екологічна грамотність і здорове життя Обізнаність та самовираження у сфері культури Соціальна та громадянська Ініціативність і підприємливість Уміння вчитися впродовж життя Інформаційно цифрова Природничих наук і технологій Математична

Номер слайду 4

Вивченням на уроках географії та природознавства наскрізної змістової лінії “ЗДОРОВ’Я І БЕЗПЕКА” Прагнуть сформувати учня духовно,емоційно, соціально і фізично повноцінним членом суспільства, який здатний вести здоровий спосіб життя,допомагати у формуванні безпечного здорового життєвого середовище

Номер слайду 5

Реалізація наскрізної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках природознавства сприяє виконання учнями навчальних проектів

Номер слайду 6

Змістовна лінія «Здоров’я і безпека» на уроках природознавства реалізується через формування відповідальності та безпечну поведінку в групових проектах. Розділ ІІІ Земля – планета сонячної системи Тема 2 Планета Земля як середовище життя організмів Урок 47 Тема: Різноманітність організмів. Рослини. Навчальний проект №3 «Вирощування найвищої бобової рослини»

Номер слайду 7

Змістовна лінія «Здоров’я і безпека» реалізується при свідомому дотриманні безпечної і відповідальної поведінки під час виконання учнями екологічного проекту Розділ ІІІ Земля – планета сонячної системи Тема3.Людина на планеті Земля. Урок 67 Навчальний проект №4 «Смітити не можна переробляти»

Номер слайду 8

Вивчення наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках природознавства 5 клас Змістовна лінія «Здоров’я і безпека» реалізація через спонукання учнів обгрунтовано йти на ризик при виконанні експерементів і дослідницьких завдань, ураховуючи безпеку й екологічні і етичні наслідки власної діяльності. Розділ І. Тіла, речовини та явища навколо нас Урок 15 Тема : Механічні та теплові фізичні явища. Практичне заняття № 4. Дослідження залежності швидкості випаровування рідини від температури та площі поверхні

Номер слайду 9

6 клас Учень розуміє важливість уміння читати карту, план місцевості та орієнтуватися для власної безпеки і безпеки інших під час подорожей екскурсій Розділ ІІ. Земля на плані та карті. Тема 1. Орієнтування на місцевості. Урок 9. Тема: Способи орієнтування на місцевості. Визначення напрямків. Урок 14.Тема: План його основні ознаки, читання плану.

Номер слайду 10

Аналізує ознаки наближення землетрусу, цунамі, виверження вулкану для власної безпеки та безпеки інших Розділ ІІІ. Оболонки Землі. Тема 1.Літосфера Урок 23.Тема: Внутрішні процеси. Землетруси. Урок 24.Тема: Вулканізм і вулкани, гейзери Формуємо уміння: ✓ приймати зважені рішення в екстремальних ситуаціях; ✓ упевнено поводитися в різних життєвих ситуаціях.

Номер слайду 11

Виявлення і розуміння впливу метеорологічних чинників на стан здоров’я людини Тема 2: Атмосфера Урок 41.Тема: Погода її елементи, мінливість. Служба погоди, практичне значення прогнозів погоди. Вплив зміни температури, вологості повітря, атмосферного тиску, вітру вітру і т.д. на організм людини

Номер слайду 12

Вивчення наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках географії під час вивчення теми «Гідросфера» Розуміє вплив якості води на життя і здоров’я людини. Розуміння значення для здоров’я людини мінеральних лікувальних і столових вод. Дотримується правил безпечної поведінки під час повеней паводків, льодоставу й льодоходу, шторму, цунамі, перебування на березі водойми, руху по болотистій місцевості.

Номер слайду 13

Тема 4. Біосфера та грунти. Учнів 6 класу орієнтують на застосування знань про лікарські рослини на прикладі природних комплексів своєї місцевості

Номер слайду 14

6 клас Застосування знань про загрозу вживання отруйних рослини своєї місцевості

Номер слайду 15

6 клас Застосування знань про загрозу контактів із отруйними тварини на прикладі природних комплексів своєї місцевості. 1.Шершень 2.Каракурт 3.Тарантул 4.Гадюка лісова, степова.. 5.Саламандра 6.Жаба трав’яна

Номер слайду 16

Формування безпечної поведінки під час навчальних екскурсій і польових досліджень

Номер слайду 17

Формування установок на використання здорового та безпечного харчування

Номер слайду 18

Вивчення наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках географії у 7 класі Тема1. Форма і рухи Землі Урок 3.Куляста форма Землі та її географічні наслідки. Рухи Землі, їх наслідки. Оцінює наслідки добового і річного рухів Землі на здоров’я людини. Учень моделює оптимальний режим життя відповідного до добових і річних циклів ( ритмів)

Номер слайду 19

7 клас Теми населення та країни материків. Усвідомлення значення санітарно-гігієнічних умов проживання і харчування для збереження життя і здоров’я людей (в тому числі на прикладі країн, що розвиваються). Розуміння важливості профілактичних заходів під час закордонних подорожей з високою ймовірністю епідемій

Номер слайду 20

7 клас Формування знань про небезпечні об’єкти та явища та їхній вплив на життя людини. Під час вивчення материків учень обгрунтовує механізми стихійних явищ ( вулкани, землетруси,лісові пожежі, посухи, торнадо, цунамі) та їх вплив на життя людей.

Номер слайду 21

Вивчення наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках географії у 8 класі Розуміння того, що здоров’я є найвищою цінністю для кожної людини та суспільною цінністю, свідому мотивацію щодо ведення здорового способу життя, відповідальності за власне життя і здоров’я. Формування безпечної поведінки в навколишньому середовищі і в екстремальних ( надзвичайних ситуаціях ( під час навчальних екскурсій і польових досліджень) Організація успішної навчальної роботи зі створенням здоров’язберігаючих умов.

Номер слайду 22

Вивчення наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках географії у 8 класі Урок 13. Тема: Україна на карті годинних поясів. Практична робота №3. Аналіз карти годинних поясів. Учень усвідомлює вплив зміни годинних поясів на здоров’я людини та безпеку. Формує вміння моделювати оптимальний режим життя відповідно до зміни годинних поясів

Номер слайду 23

8 клас Розділ ІІІ. Природні умови та ресурси. Тема 1.Рельєф , тектонічна та геологічна будова. Учень знає про поширення на території країни негативних процесів: зсуви, обвали, землетруси, карсти. Дотримується правил поводження під час землетрусів.

Номер слайду 24

Вивчення наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках географії у 9 класі Учнів 9 класів орієнтують на: Застосування знань для оцінювання можливих позитивних і негативних наслідків сучасних біотехнологій у сільському господарстві. Учень пояснює і наводить приклади взаємозв’язків між якістю сільськогосподарської продукції та здоров’ям людини/

Номер слайду 25

Вивчення наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках географії у 9 класі Розділ ІІІ. Вторинний сектор господарства. Тема : Електроенергетика України. Учені аналізують негативні наслідки впливу діяльності різних типів електростанцій на здоров’я людей

Номер слайду 26

Вивчення наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках географії у 9 класі Тема : Металургійне виробництво. Учні презентують приклади захисту здоров’я і профілактика захворювання для районів концентрації металургійного виробництва

Номер слайду 27

Вивчення наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека» на уроках географії у 9 класі Тема: Хімічне виробництво Учні аналізують зразки продукції побутової хімії різних виробників, порівнюють їх вплив на здоров’я людини

Номер слайду 28

9 клас Формування знань про безпечність товарів та послуг, споживачами яких є школярі.

Номер слайду 29

9 клас Учені розуміють значення досвіду економічного розвитку інших країн і врахування цього досвіду для розвитку України та свого регіону. Залежність розвитку країни і здоров’я людей

Номер слайду 30

ppt
Пов’язані теми
Географія, Інші матеріали
Додано
10 вересня 2022
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку