Тема: Поглянь, у мене нова футболка! Одяг. Вивчення нових слів. Розуміння короткої історії на слух. Розпізнавання знайомі слів у контексті. Вчитель англійської мови: Щербакова Анна Іванівна
Номер слайду 2
- Урок пропоную розпочати з пісні, яку співали на минулому уроці. PB: p. 89- А також пригадати правило, яке ми вивчали на минулому уроці та виконати завдання в зошиті. FG: p. 49 Завдання 1 Прочитайте речення та з'єднайте з відповідною картинкою. Завдання 2 Обведіть правильний варіант.
Номер слайду 3
- А тепер перейдіть за посиланням та виконайте тест. Виконуйте самостійно, не підглядайте в підручники. Буде цікаво подивитися на свої результати.https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=950613 Тест необхідно виконати до 10 квітня. Перед виконанням тесту правильно вкажіть своє прізвище та ім’я. Код доступу 950613
Номер слайду 4
Основна частина- А тепер давайте вивчимо нові слова. PB: p. 90 Vocabulary1 прослуховування: послухати та показати2 прослуховування: послухати та повторити, запишіть переклад. Вивчіть слова та запам'ятайте їх написання. have a showertrousers. T-shirtshoesskirtdresssweaterприймати душбрюкифутболкавзуттяспідницяплаттясветр
Номер слайду 5
They’re having a shower. - Розгляньте малюнки до історії та дайте відповіді на питання. PB: p. 90 What is Sally wearing?What is Patty wearing?What is Sally wearing?What is Karla wearing?What is Tag wearing?- Знайдіть нові слова в тексті.
Номер слайду 6
Listening- Прослухайте текст, слідкуючи пальчиком за текстом і плесніть в долоні, коли почуєте нові слова.- Послухайте текст ще раз, слідкуючи за текстом та повторюючи кожне речення.- Дайте відповіді на запитання. Where are Chatter, Tag and Trumpet?What are they doing?Reading- Прочитайте текст самостійно, перекладіть. Завдання 1- Причитайте речення. Обведіть «yes», якщо правда та «no», якщо неправда. При необхідності, користуйтеся текстом.
Виконання завдань в зошитіAB: p.74 Завдання 1 Підпишіть назви одягу хлопчика і дівчинки на малюнку, скористайтеся довідкою вгорі. Завдання 2 Подивіться на малюнок завдання 1 та прочитайте речення. Напишіть «yes», якщо правда та «no», якщо неправда. Завдання 3 Прочитайте речення та розфарбуйте одяг відповідно до тексту.
Номер слайду 9
Завершальний етап - Урок пропоную закінчити піснею та грою для того, щоб закріпити та дізнатися більше назв одягу.https://www.youtube.com/watch?v=KFQx. BCvgx70&t=11s https://www.gamestolearnenglish.com/clothes-game/