Презентація "Типи хімічних звʼязків. Будова речовин"

Про матеріал
Обладнання: ПСХЕ, таблиці “Види хімічних зв’язків”, “Види кристалічних ґраток”, роздавальний матеріал― картки самооцінки, мультимедійний проектор, презентація. Тип уроку: З (РДН), семінар-практикум. Форми роботи: робота з презентацією вчителя, робота в групах, самоперевірка.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Типи хімічних звʼязків. Будова речовин

Номер слайду 2

Мета: Формування ключових компетентностей: Спілкування державною мовою;Уміння вчитися впродовж життя;Математична компетентність;Соціальна та громадянська компетентність;Інформаційно-цифрова компетентність;Формування предметних компетентностей: Повторити утворення ковалентного звязку за донорно-акцепторним механізмом, повторити відомості про водневий зв’язок;Закріпити знання про йонний, ковалентний зв’язок і його види; розвивати поняття частковий заряд ― дельта, “електронегативність”, “диполь”;Закріпити навички складання електронних і структурних формул будови молекул; знати механізм утворення зв’язків; виховувати вміння виділяти головне, актуалізувати, порівнювати;Розвивати хімічну мову;Виховувати інтерес до вивчення хімії.

Номер слайду 3

Обладнання: ПСХЕ, таблиці “Види хімічних зв’язків”, “Види кристалічних ґраток”, роздавальний матеріал― картки самооцінки, мультимедійний проектор, презентація. Тип уроку: З (РДН), семінар-практикум. Форми роботи: робота з презентацією вчителя, робота в групах, самоперевірка.

Номер слайду 4

Хімічний диктант Зв’язок за рахунок спільних електронних пар…Здатність атомів відтягувати електрони від інших атомів…Зв’язок між неметалами з різною електронегативністю…Зв’язок між неметалами з однаковою електронегативністю…Зв’язок між йонами…Позитивно заряджений йон …Негативно заряджений йон…Зв’язок між атомами Гідрогену однієї молекули та більш електронегативним атомом іншої…Зв’язок, який здійснюють вільні електрони…Зв’язок у йоні амонію…

Номер слайду 5

самоперевірка…ковалентний зв’язок .…електронегативність.…ковалентний полярний зв’язок.…ковалентний неполярний зв’язок.…йонний зв’язок.…катіон.…аніон.…водневий зв’язок.…металічний зв’язок.…донорно-акцепторний звязок.

Номер слайду 6

Спіймай посмішку

Номер слайду 7

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}йоннийполярнийнеполярнийводневий. Донорно-акцепторнийметалічний. Cl2 KBr. Між молекулами H2 OBa. Al2 O3 H2 SМіж молекулами HFSn

Номер слайду 8

Qr-коди(робота в групі)Прочитати за допомогою програми на смартфоні Qr-код, в якому зашифрована умова задачіна роздуми ―3 хв. По закінченні часу один представник від кожної групи відповідає та обгрунтовує розв’язок задачі

Номер слайду 9

Експеримент(робота в групі) Прилади і матеріали: два твердих тіла, штатив з пробірками, вода, спирт, спиртівка, пробіркотримач. Завдання: досліджуючи фізичні властивості( розчинність у різних розчинниках, температуру плавлення), визначити тип кристалічної ґратки твердого тіла. Відповідь обгрунтуйте (один представник від групи). Час виконання: 5хв

Номер слайду 10

Картка самооцінки. Картка самооцінки. ___________________________Поставте кількість балів, що відповідає рівню Ваших знань:1) Хімічний диктант — по 0,5б. ____2) «Спіймай помилку» — по 0,5б. ____3) Робота в групі: ⁎) Qr-коди: впорався сам — 2б. ____ впорався з допомогою групи — 1б. ____ не впорався — 0б. ____ ⁎) експеримент : впорався сам — 2б. ____ впорався з допомогою групи — 1б. ____ не впорався — 0б. ____4) додатковий бал за активність на уроці — 1б. ____Загальна кількість балів за урок. ____ 

Номер слайду 11

Домашнє завдання. Повторити § 5-10, завдання №143, тест ст. 51

pptx
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
1997
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку