Мета: Формування ключових компетентностей: Спілкування державною мовою;Уміння вчитися впродовж життя;Математична компетентність;Соціальна та громадянська компетентність;Інформаційно-цифрова компетентність;Формування предметних компетентностей: Повторити утворення ковалентного звязку за донорно-акцепторним механізмом, повторити відомості про водневий зв’язок;Закріпити знання про йонний, ковалентний зв’язок і його види; розвивати поняття частковий заряд ― дельта, “електронегативність”, “диполь”;Закріпити навички складання електронних і структурних формул будови молекул; знати механізм утворення зв’язків; виховувати вміння виділяти головне, актуалізувати, порівнювати;Розвивати хімічну мову;Виховувати інтерес до вивчення хімії.
Хімічний диктант Зв’язок за рахунок спільних електронних пар…Здатність атомів відтягувати електрони від інших атомів…Зв’язок між неметалами з різною електронегативністю…Зв’язок між неметалами з однаковою електронегативністю…Зв’язок між йонами…Позитивно заряджений йон …Негативно заряджений йон…Зв’язок між атомами Гідрогену однієї молекули та більш електронегативним атомом іншої…Зв’язок, який здійснюють вільні електрони…Зв’язок у йоні амонію…
Експеримент(робота в групі) Прилади і матеріали: два твердих тіла, штатив з пробірками, вода, спирт, спиртівка, пробіркотримач. Завдання: досліджуючи фізичні властивості( розчинність у різних розчинниках, температуру плавлення), визначити тип кристалічної ґратки твердого тіла. Відповідь обгрунтуйте (один представник від групи). Час виконання: 5хв
Картка самооцінки. Картка самооцінки. ___________________________Поставте кількість балів, що відповідає рівню Ваших знань:1) Хімічний диктант — по 0,5б. ____2) «Спіймай помилку» — по 0,5б. ____3) Робота в групі: ⁎) Qr-коди: впорався сам — 2б. ____ впорався з допомогою групи — 1б. ____ не впорався — 0б. ____ ⁎) експеримент : впорався сам — 2б. ____ впорався з допомогою групи — 1б. ____ не впорався — 0б. ____4) додатковий бал за активність на уроці — 1б. ____Загальна кількість балів за урок. ____