Презентація Ток -шоу “ Людина для професії чи професія для людини?”

Про матеріал

Дана презентація“ Людина для професії чи професія для людини?” створена для учителів,класних керівників та учнів старшої школи, яку можна використати для проведення виховних годин для учнів 9-11-х класів

Правильно вибрати професію – значить знайти своє місце в житті. Поспішність і легковажність у даному випадку неприйнятні, вони можуть зруйнувати життєві орієнтири, змінити кар'єрну траєкторію, тим самим зробивши людину нещасною.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

“ Людина для професії чи професія для людини?”Ток-шоу. Дворак Ю. М.

Номер слайду 2

«... Професії можуть ощасливити того, хто має до них покликання, але вони прирікають на загибель того, хто взявся за них поспішно, непродумано, піддавшись моменту» Карл Маркс

Номер слайду 3

Професія - це трудова діяльність людини, яка дає їй засоби для існування і розвитку. Спеціальність - вид занять у межах однієї професії. Кваліфікація - це рівень професійної майстерності. Посада - це місце, займане людиною в організації.

Номер слайду 4

Чи згодні ви, що: Професія обирається раз і назавжди;Обирання професії залежить від товщини гаманця;Треба знайти ту професію, в якій ти будеш найкращим;Професія призначена людині від народження;За назвою навчального закладу можна судити про те, кого він готує;

Номер слайду 5

Професії можна обирати, опираючись на знання батьків та друзів;Професію треба обирати тільки ставши дорослим;Щоб отримати гарну освіту, треба йти в престижний вуз;Якщо у тебе є гроші, то профорієнтація не потрібна;Психолог-не помічник при обиранні професії. Чи згодні ви, що:

Номер слайду 6

Професії за напрямами поділяються на:1. «людина — природа», 2. «людина — техніка», 3. «людина — знакова система»,4. «людина — мистецтво», 5. «людина — людина».

Номер слайду 7

«Людина — техніка»Праця людей цієї групи професій пов'язана з: • перетворенням деталей, виробів, механізмів;• обслуговуванням технічних об'єктів;• відновленням (відновлення й ремонт технічного устаткування, виробів); • вивченням (контроль і аналіз якості виробів і механізмів, випробування якості виробів).

Номер слайду 8

«Людина — людина». Праця людей цієї групи професій пов'язана з: • вихованням, навчанням, тренуванням інших людей ;• медичним обслуговуванням людей і доглядом за ними; • правовою допомогою; • організацією людей, керівництвом і управлінням ними; • вивченням, описом, дослідженням інших людей.

Номер слайду 9

«Людина — знакова система». Праця людей цієї групи професій пов'язана з: перетворенням, розрахунком, сортуванням;• шифровкою, дешифровкою, розпізнаванням символів;• управлінням руху;• складанням і зберіганням документації;• відновленням, усуненням спотворень

Номер слайду 10

«Людина — природа»Праця людей цієї групи професій пов'язана з: • перетворенням, переробкою (садівник, технолог харчової промисловості тощо); • обслуговуванням, охороною флори і фауни;• заготовкою продуктів, експлуатацією природних ресурсів; • відновленням, лікуванням; • вивченням, описом, дослідженням.

Номер слайду 11

«Людина — художній образ»«Людина — художній образ». Праця людей цієї групи професій пов'язана з: • перетворенням, створенням;• виконанням, виготовленням виробів за зразком в одному примірнику;• з відтворенням, копіюванням, розмноженням художніх творів.

Номер слайду 12

ТИП ПРОФЕСІЇВИД ДІЯЛЬНОСТІПРИКЛАДИ ПРОФЕСІЙЛюдина – природа. Вивчення, досліджен-ня, вирощування, догляд, профілактика захворювань тощо. Геолог, хімік, агроном, селекціонер, садівник, зоотехнік, зоолог, лісник, рибовод, птахівник, інженер-океанолог, біолог, геофізик, ветеринарний лікар, дресирувальник диких тварин. Людина – художній образ Художнє відображення дійсності, створення образів, відтворення, проектування, моделювання тощо. Архітектор, артист, скульптор, художник, реставратор, письменник, кінорежисер, дизайнер, модельєр, ювелір, маляр, вишивальниця, перукар, кулінар, фотограф тощо. Людина – техніка Створення, монтаж, складання, управлін- ня, експлуатація, ремонт тощо. Електрослюсар, водій, токар, електрик, шахтар, монтажник, фрезерувальник, газозварник, ткач, металург, прядильниця, машиніст, будівельник тощо. Людина – знакова система. Обчислення, підрахун- ки, упорядкуваня, збирання, аналіз та зберігання інформації, виконання креслень, переклади текстів Бухгалтер, економіст, кресляр, оператор, конструктор, телеграфіст, перекладач, топограф, математик, програміст, друкарка, бібліотекар тощо. Людина –людина. Виховання; навчання; управління; побутове, інформаційне, медичне, правове обслуговування тощо. Вчитель, лікар, міліціонер, адвокат, офіціант, стюардеса, екскурсовод, адміністратор, кореспондент, продавець, тренер тощо.

Номер слайду 13

“Діагностичне опитування учнів щодо визначення типу професії”

Номер слайду 14

Вправа « Мета професійного вибору»Мета: з’ясувати мету професійного вибору. Кожна команда створює переконання для чого він обирає професію.- Перша команда переконує , що професія повинна приносити користь людям та покращити життя держави.- Друга команда переконує, що професія потрібна для того щоб зробити кар’єру та реалізувати себе.- Третя команда переконує, що професія потрібна для того щоб заробити гроші та забезпечити достаток сім”ї.

Номер слайду 15

Один вчений, який написав книгу про вибір професії, багато років пропрацював у школі і завжди цікавився подальшою долею своїх учнів. При зустрічі він задавав їм незмінне питання: «Чи задоволений ти обраною професією?» І отримував гнітючий відповідь: Приблизно кожен третій помилився у своєму виборі, і кожен другий зізнавався, що не зовсім задоволений, і якщо б починати спочатку, то, напевно, пішов би по іншій дорозі. Чому ж так багато молодих людей помиляється у своєму виборі? Як ви вважаєте?

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Основними помилками, які допускають при виборі професії є:1. Незнання самого себе.2. Незнання світу професій.3. Незнання правил вибору професій.

Номер слайду 18

Обираючи професію, слід пам’ятати, що здійснити відповідальний крок вибору треба свідомо, враховуючи свої нахили та здібності, особисті та громадські інтереси.

Номер слайду 19

Правильно вибрати професію – значить знайти своє місце в житті. Поспішність і легковажність у даному випадку неприйнятні, вони можуть зруйнувати життєві орієнтири, змінити кар’єрну траєкторію, тим самим зробивши людину нещасною.  

Номер слайду 20

Кожна людина має обрати ту професію, яка відповідає її природним здібностям і нахилам, тоді вона буде працювати, як кажуть, не за страх, а за совість. Жодна професія в світі не буває легкою! Завжди на дорозі будуть зустрічатись перешкоди, але якщо є нестримне бажання чогось досягти , то в кінці чекатиме перемога. Зважуючи на те, що ви сьогодні почули, я впевнена, що ви зрозуміли, що ж важливіше«Людина для професії чи професія для людини?»

Номер слайду 21

 Дякую всім за увагу, відверті відповіді, щирі поради. До нових зустрічей!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Каюда Лариса Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 березня 2018
Переглядів
4147
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку