Мозок треба тримати у формі постійно, так само як і м’язи тіла. Якщо ним не користуватись, мозок працює гірше. А якщо тренувати, значить він розвивається.
На що звертати увагу, а на що ні, ми можемо вирішити самі: звичайно, за умови, що можемо керувати своєю увагою. Управління своєю увагою - звичайний навик, і його можна і потрібно тренувати.
Номер слайду 4
Що таке самооцінка?
Номер слайду 5
Пам’ять буває: Слухова — краще запам’ятовується матеріал, якщо почув його пояснення. Зорова — краще запам’ятовується матеріал, якщо прочитаєш його. Моторна — краще запам’ятовується матеріал, якщо записуєш його. Пам’ять — здатність зберігати і відтворювати у свідомості давнішні враження. Виділяють: - короткочасну пам’ять: декілька секунд – 1-2 доби- довготривалу – місяці – роки.
Номер слайду 6
Попередження: Не слід тренувати концентрацію уваги безпосередньо під час відповідальних справ. Чому? Будь-яка нова справа, тим більше на тлі напруги, заважає основному заняттю. Розділіть ці речі: коли ви зайняті справою, займайтеся справою і не відволікайтеся на концентрацію уваги. Якщо ж ви тренуєте концентрацію уваги (правильно!), не займайтеся більше нічим іншим.
Номер слайду 7
Навчання – це твоя робота????????Успішність. Бажання вчитися. Увага. Пам’ять. Планування часу. Наполегливість
Номер слайду 8
Розвивай увагу і пам’ять
Номер слайду 9
Серед цих дружелюбних собачок заховався котик
Номер слайду 10
Правила тренування пам’яті. Необхідна умова запам’ятовування — розуміння матеріалу. Не можна надовго відкладати повторення. Повторюй періодично, намагайся виділити головне, зв’язати з тим, що ти вже засвоїв. Одноманітне повторювання шкідливе для запам’ятовування, спрацьовує гальмо, людина відключається. Щоб краще запам’ятати, треба зосередити свою увагу.
Номер слайду 11
Мозок треба тримати у формі постійно, так само як і м’язи тіла. Якщо ним не користуватись, мозок працює гірше. А якщо тренувати, значить він розвивається.
Номер слайду 12
Було легко працювати. Були незначні помилки. Було важко працюати. Припускався помилок. Шкала моїх зусиль
Номер слайду 13
Самооцінювання. Розумові здібностіІнтелект. Пам’ять. Характер. Впевненість в собіЗовнішністьавторитет. Шкала моїх зусиль
Номер слайду 14
Навчання – це твоя робота. Роби щодня зарядку!Займайся спортом!Розвивай увагу і пам’ять!Будь наполегливим!Іди до своєї мети!