Методичне представлення вчителя англійської мови Городищенської ЗОШ I-III ст.№2 Гайдамаки Т.М.
1. Вступ
Метод проектів є складовою частиною навчання англійської мови як на початковому етапі навчання, так і при подальшому вдосконаленні володіння ним. Метод проектів якнайповніше відображає два основних напрямки комунікативного підходу до навчання іноземної мови: мотивації до навчання – в проектній роботі вона завжди позитивна – і особистий інтерес: проект відображає інтереси учнів.
“Учбовий проект – це не суворо сформульоване завдання для учнів, яке націлене на отримання результату, що наочно представляється, одержаного шляхом їх самостійно-групової творчої діяльності”.
2. Методичний паспорт учбового проекту
Тема проекту: “My native town”
Предмет: англійська мова
Клас: 6, 7, 8
Вік: 10–14 років
Кількість учнів: 34 особи
Час роботи над проектом: 1 місяць
Форма роботи: урочно-позаурочна
Цілі освітні і виховні:
Завдання навчально-педагогічні:
Інформаційно-технічне забезпечення: комп'ютер, сканер, малюнки, фотографії, учбова і методична література, схеми.
Фахівці, що додатково залучаються: вчитель інформатики.
3. Робота над проектом
I етап - організаційний: визначення завдань, планування діяльності.
Роль вчителя – направляюча.
II етап – пошуковий і дослідницький – учні збирають інформацію українською мовою, готують пред'явлення своїх досліджень.
Роль вчителя – наглядова.
III етап – мовна робота – правильне лексичне і граматичне оформлення одержаної інформації англійською мовою.
Роль вчителя – навчальна.
IV етап – пред'явлення проекту і його продукту.
Роль вчителя – співпраця.
Презентація проекту
Презентація проведена у формі відкритого заняття, на якому присутні учні, вчителі.
Продукт проекту:
Макет “My town”, плакат “My town is Horodyshche”, лист учнів англійським школярам, схеми за підсумками соціального опиту, комп'ютерна презентація.
Загальні висновки:
Здійснення даного проекту дозволить учням розвинути свої навички роботи з додатковою літературою, з комп'ютером.
Участь в здійсненні проекту дозволить поглибити і закріпити знання по темі “ My town”.
Проектна діяльність учнів сприяє дійсному навчанню, оскільки вона
РОБОТИ УЧНІВ
6 клас
Учні намалювали малюнки окремих об'єктів рідного міста.
На презентації учні по черзі прикріплювали свої малюнки на магнітну дошку, супроводжуючи їх фразами:
This is my house. I like it. This is my school. It is big. I go to school. I can see many trees and flowers near my school. This is my classroom. I like it. This is an art school. This is a shop. It is good. This is a car.
До окремих малюнків учні читають вірші.
This is our school This is our class This is our teacher, She loves us. |
We live in Ukraine, a beautiful land It ‘s home for me and you, my friend, Its towns and villages are so nice. The Ukrainian people are wise.
|
|
You can go to the East, You can go to the West, But at home it is better But at home it is best.
|
||
7-й клас
Учні виготовили макет рідного міста, намалювали плакат “My native town”, підготували бесіду про рідне місто і написали лист англійським школярам.
Dear friends!
We are pupils of the 7 th form. We live in Horodyshche. It is situated in Cherkasy region. My town is not big. Our town has many beautiful buildings. There are three schools, libraries, museums, shops, a club, a hospital, a post-office. There are many monuments in our town.
7-й клас
Учні провели соціологічне опитування серед учнів 6-8 класів.
У опитуванні брали участь 93 особи.
Були сформульовані питання:
Учні обробили результати опитування і побудували наступні схеми:
Do you like your town?
80%-yes;
19%-no;
0,40%-I don’t know
Why do you like your town?
60%-it is a motherland;
20%-it has beautiful nature;
18%-it is clean;
0,70- I don’t know.
Учні підводять підсумки опитування.
7–8 класи
Учні підготували комп'ютерну презентацію на тему “Mу native town”.
Учні 8-го класу робили фотографії, сканували, оформляли матеріал на комп'ютері, підбирали музичний супровід.
Учні 8-го класу складали підписи до кадрів, здійснювали звуковий супровід.
Учні використовували в ході своєї підготовки наступний матеріал:
Підбиття підсумків проектної діяльності
В кінці роботи були підведені підсумки проектної діяльності. Експертна комісія дала оцінку роботи кожної групи.