Презентація. Участь в здійсненні проекту дозволить поглибити і закріпити знання по темі “ My town”.

Про матеріал
Метод проектів є складовою частиною навчання англійської мови як на початковому етапі навчання, так і при подальшому вдосконаленні володіння ним. Метод проектів як найповніше відображає два основних напрямки комунікативного підходу до навчання іноземної мови: мотивації до навчання – в проектній роботі вона завжди позитивна – і особистий інтерес: проект відображає інтереси учнів.
Перегляд файлу

Методичне представлення вчителя англійської мови Городищенської ЗОШ I-III ст.№2 Гайдамаки Т.М.

  1. Вступ
  2. Методичний паспорт навчального проекту
  3. Робота над проектом
  4. Загальні висновки

1. Вступ

Метод проектів є складовою частиною навчання англійської мови як на початковому етапі навчання, так і при подальшому вдосконаленні володіння ним. Метод проектів якнайповніше відображає два основних напрямки комунікативного підходу до навчання іноземної мови: мотивації до навчання – в проектній роботі вона завжди позитивна – і особистий інтерес: проект відображає інтереси учнів.

“Учбовий проект – це не суворо сформульоване завдання для учнів, яке націлене на отримання результату, що наочно представляється, одержаного шляхом їх самостійно-групової творчої діяльності”.

2. Методичний паспорт учбового проекту

Тема проекту: “My native town

Предмет: англійська мова

Клас: 6, 7, 8

Вік: 10–14 років

Кількість учнів: 34 особи

Час роботи над проектом: 1 місяць

Форма роботи: урочно-позаурочна

Цілі освітні і виховні:

  • розвивати вміння проектувати, мислити англійськoю мовою;
  • інтеграція знань, вмінь і навиків, придбаних в результаті вивчення англійської мови та інформатики;
  • залучення учнів в різні види діяльності;
  • виявлення уміння і здатності учнів працювати самостійно по темі.

Завдання навчально-педагогічні:

  • розвивати інтерес до предмету;
  • розвивати уміння формулювати думку англійською мовою;
  • розвивати уміння збирати і систематизувати інформацію.

Інформаційно-технічне забезпечення: комп'ютер, сканер, малюнки, фотографії, учбова і методична література, схеми.

Фахівці, що додатково залучаються: вчитель інформатики.

3. Робота над проектом

I етап - організаційний: визначення завдань, планування діяльності.

Роль вчителя –  направляюча.

II етап – пошуковий і дослідницький – учні збирають інформацію українською мовою, готують пред'явлення своїх досліджень.

Роль вчителя – наглядова.

III етап – мовна робота – правильне лексичне і граматичне оформлення одержаної інформації англійською мовою.

Роль вчителя – навчальна.

IV етап – пред'явлення проекту і його продукту.

Роль вчителя – співпраця.

Презентація проекту

Презентація проведена у формі відкритого заняття, на якому присутні учні, вчителі.

Продукт проекту:

Макет “My town”, плакат “My town is Horodyshche”, лист учнів англійським школярам, схеми за підсумками соціального опиту, комп'ютерна презентація.

Загальні висновки:

Здійснення даного проекту дозволить учням розвинути свої навички роботи з додатковою літературою, з комп'ютером.

Участь в здійсненні проекту дозволить поглибити і закріпити знання по темі “ My town”.

Проектна діяльність учнів сприяє дійсному навчанню, оскільки вона

  • особистісно орієнтована;
  • приносить задоволення учням, що бачать продукт власної праці;
  • дозволяє включити учнів в різні види діяльності як індивідуальної, так і групової роботи;
  • дозволяє визначити соціальну позицію дитини

  РОБОТИ УЧНІВ

6 клас

Учні намалювали малюнки окремих об'єктів рідного міста.

На презентації учні по черзі прикріплювали свої малюнки на магнітну дошку, супроводжуючи їх фразами:

This is my house. I like it. This is my school. It is big. I go to school. I can see many trees and flowers near my school. This is my classroom. I like it. This is an art school. This is a shop. It is good. This is a car.

До окремих малюнків учні читають вірші.

This is our school

This is our class

This is our teacher,

She loves us.

We live in Ukraine, a beautiful land

It ‘s home for me and you, my friend,

Its towns and villages are so nice.

The Ukrainian people are wise.

 

You can go to the East,

You can go to the West,

But at home it is better

But at home it is best.

 

7-й клас

Учні виготовили макет рідного міста, намалювали плакат “My  native town”, підготували бесіду про рідне місто і написали лист англійським школярам.

Dear friends!

We are pupils of the 7 th form. We live in Horodyshche. It is situated in Cherkasy region. My town is not big. Our town has many beautiful buildings. There are three schools, libraries, museums, shops, a club, a hospital, a post-office. There are many monuments in our town.

7-й клас

Учні провели соціологічне опитування серед учнів 6-8 класів.

У опитуванні брали участь 93 особи.

Були сформульовані питання:

  • Чи любиш ти своє місто?
  • Чому?
  • Які проблеми ти бачиш?
  • Чи залишишся ти в своєму місті після отримання освіти?

Учні обробили результати опитування і побудували наступні схеми:

 

Do you like your town?

80%-yes;

19%-no;

0,40%-I don’t know

Why do you like your town?

60%-it is a motherland;

20%-it has beautiful nature;

18%-it is clean;

0,70- I don’t know.

Учні підводять підсумки опитування.

78 класи

Учні підготували комп'ютерну презентацію на тему “Mу native town”.

Учні 8-го класу робили фотографії, сканували, оформляли матеріал на комп'ютері, підбирали музичний супровід.

 Учні 8-го класу складали підписи до кадрів, здійснювали звуковий супровід.

Учні використовували в ході своєї підготовки наступний матеріал:

  • учбові теми для занять факультативної групи.
  • Е.І. Пасов,. Навчальний посібник “Мистецтво спілкування
  • В.І.Карпюк Методичні рекомендації.

Підбиття підсумків проектної діяльності

В кінці роботи були підведені підсумки проектної діяльності. Експертна комісія дала оцінку роботи кожної групи.

 

doc
Додано
5 червня 2019
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку