Презентація «Удосконалення уроку хімії шляхом застосування педагогічної техніки «Конструктор»»

Про матеріал
Презентація «Удосконалення уроку хімії шляхом застосування педагогічної техніки «Конструктор». В наданому матеріалі розглянуті можливості застосування на уроках хімії методу інтелект - карт, ментальних карт, денотатного графу, фішбоуну.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Удосконалення уроку хімії шляхом застосування педагогічної техніки «Конструктор»»Волошина О.І. учитель хімії та біології ХЗОШ № 125

Номер слайду 2

« Учение, лишенное всякого интереса и взятое только силой принуждения, убивает в ученике охоту к овладению знаниями. Приохотить ребенка к учению гораздо более достойная задача, чем приневолить.» К. Д. Ушинский.

Номер слайду 3

Пізнавальний інтерес - виборча спрямованість особистості на предмети і явища навколишньої дійсності.

Номер слайду 4

Аспекти методики пізнавального інтересу включають три моменти: Залучення учнів до цілей і завдань уроку;Збудження інтересу до змісту повторюваного і знову досліджуваного матеріалу;Включення учнів у цікаву для них форму роботи.

Номер слайду 5

Педагогічна техніка-це діяльність вчителя, направлена на організацію різних форм і прийомів навчальної роботи. Педагогічна техніка вчителя

Номер слайду 6

Вміння керувати своєю поведінкою: Техніка володіння своїм організмом (мімікою, пантомімікою); Керування емоціями, настроєм;Вміння знімати психологічне напруження в учнів;Вміння пробуджувати творчі самопочуття під час уроку;Опанування умінням соціальної перцепції (техніка керування увагою,уявою);Опанування техніки мовлення (керування диханням, дикцією, темпом мовлення). Складові педагогічної техніки

Номер слайду 7

Вміння вплинути наособистість і колектив: Техніка організації контакту;Управління педагогічним спілкуванням;Оволодіння технікою навіювання. Складові педагогічної техніки

Номер слайду 8

У сучасній педагогіці є така цікава нова педагогічна ідея "Конструктор уроку", що використовується як ефективний засіб для "складання уроків". Будь-який з етапів уроку може бути реалізований різними прийомами або їх комбінаціями, тобто прийоми, по суті, і є елементи конструктора уроку. Кожен етап уроку має своє позначення, а методичний прийом, який використовує учитель - свій номер. Конструктор уроку

Номер слайду 9

Алгоритм діяльності по застосуванню техніки "Конструктор":

Номер слайду 10

Конструктор уроку. Аукціон. Етапи уроку Методичні прийоми123456789 АОрганізаційний момент. Створення сприятливої, позитивної психологічної атмосфери в класіБПеревірка домашнього завдання«Злови помилку»«Незакін- чені речення»«Комента-тор»Взаємоперевірка. Дитячі проекти. Интелектуальна розминка. Дивуй!Так чи ніВАктуалізація опорних знань«Злови помилку»«Незакін-чені речення»Вірю-не вірю. Тестуван-ня. Епіграф. Світло-фор. Математична мозаїка. Логічний ланцю-жок. ГМотивація навчальної діяльності«Мозковий штурм»Відстро-чена відгадкаІнтер-активні вправи. Кросворди, ребуси. Само-оцінка. Постав запитання. Свої приклади. Знайди помилку. ДПовідомлення теми, мети та завдань уроку. Створення сприятливої, позитивної психологічної атмосфери в класіЕВивчення нового матеріалу. Шпар-галка. Мозковий штурм. Цікава мета. Встано-віть відповід-ність. Тесту-вання. Дивуй. Фантас-тична добавка. Практич-ність теоріїЄСприйняття та осмислення набутих знань. Практич-на робота (самостій-на)Практич-на робота (робота в групах)Дитячі проекти. Встанови відповідністьІнструк-тивні картки. Знайди помилку. Мозкова атака. Логічний ланцю-жок. КЗастосування знань і способів діяльності Дитячі проекти«Шерлок Холмс»Електрон-ні презента-ціїВпізнай мене. Доміно. Аукціон. Прес-конфе-ренція. Фронталь-не опиту-вання. ЙКонтроль знань і вмінь учнів. Світлофор. Опитування по ланцюж-ку. Тихе опитування. Програмо-ване опитуван-няІдеальне опитуван-ня. Фактоло-гічний диктант. Контро-льний тест. Бліц - контроль. ЛДиференційова-не домашнє завдання. Три рівня. Обов‘яз-ковий мінімум. Тренуваль-ні завдання. Незвичай-на звичай-ність. Особливе завданняІдеальне завдан-ння. Твор-чість майбут-нього. Дитячі проектиppt_xxshearppt_x

Номер слайду 11

Переваги педагогічної техніки «Конструктор уроку»

Номер слайду 12

Метод інтелект-карт на уроках хімії Тони Бьюзен«Створюючи інтелект-карти, я хотів отримати універсальний інструмент для розвитку розумових здібностей, яким міг би легко опанувати будь-яка людина, щоб їх можна було б застосувати в будь-якій життєвій ситуації»

Номер слайду 13

Цілі створення інтелект-картзапам'ятовування складного матеріалу; передача інформації; прояснення для себе якогось питання; використання в професійній діяльності, в навчанні; для індивідуального планування і т. д.

Номер слайду 14

Види інтелект-карт«КАРТА ТЕКСТУ» ДОЗВОЛЯЄ ЗРОЗУМІТИ І ЗАПАМ'ЯТАТИ БУДЬ ТЕКСТ. «КАРТА ПРАВИЛА» ДОЗВОЛЯЄ ПРИСКОРИТИ ПРОЦЕС ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЯ ПРАВИЛ. «КАРТА ПІДРУЧНИКА» ДОЗВОЛЯЄ ЗРОЗУМІТИ СТРУКТУРУ ПІДРУЧНИКА. «КОНСПЕКТ-КАРТА» ПРИСКОРЮЄ ПРОЦЕС ЗАПИСИ ЛЕКЦІЙ. «ПИТАННЯ КАРТА» ПРИСКОРЮЄ ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЗАСТОСУВАННЯ ЗАКОНІВ ХІМІЇ. «КАРТА МИСЛЕННЯ» ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ДЛЯ АНАЛІЗУ І ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ.

Номер слайду 15

Закони побудови інтелект-карт Використовуйте емфазу (виразність, виділення, підкреслення ...) Асоціюйте. Прагніть до ясності в вираженні думок. Виробляйте свій стиль Дотримуйтесь ієрархію думок. Використовуйте номерну послідовність у викладі думок                                             Т. Бьюзен "Супермислення"

Номер слайду 16

Закони побудови інтелект-карт

Номер слайду 17

Області застосування інтелект-карт: Спільне планування мети вивчення теми з використанням технології «інтелект-карт». Вивчення нового матеріалу. Повтореніе раніше вивченого матеріалу. Узагальнення вивченої теми. Презентаці результатів проектної діяльності.

Номер слайду 18

Властивості інтелект - карт: Наочність. (Всю проблему з її численними сторонами можна окинути одним поглядом.) Привабливість. (Хороша інтелект-карта має свою естетику, її розглядати не тільки цікаво, а й приємно.) Запам'ятовування. (Завдяки роботі обох півкуль мозку, використання образів і кольору інтелект-карта легко запам'ятовується.) Своєчасність. (Інтелект-карта допомагає виявити недолік інформації і зрозуміти, якої інформації не вистачає.) Творчість. (Інтелект-карта стимулює творчість, допомагає знайти нестандартні шляхи вирішення завдання.) Можливість перегляду. (Перегляд інтелект - карт через деякий час допомагає засвоїти картину в цілому, запам'ятати її, а також побачити нові ідеї.)

Номер слайду 19

Метод інтелект - карт можна використовувати на різних типах і формах уроку: вивчення нового матеріалу закріплення матеріалу узагальнення матеріалу написання доповіді, реферату, науково-дослідницької роботи підготовка проекту, презентації анотування конспектування

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Ментальні карти запропоновані американськими педагогами Б. Дерпортер і М. Хенако. Ментальні карти малюються у вигляді схеми з центром і розбіжними від нього «гілками». На гілках розміщуються слова або картинки. Це показує нескінченну різноманітність можливих асоціацій і, отже, невичерпність можливостей мозку. Подібний спосіб запису дозволяє ментальній карті необмежено зростати і доповнюватися.

Номер слайду 22

Ментальні карти-це техніка візуалізації мислення. Застосування ментальних карток різноманітні -наприклад, їх можна використовувати для того, щоб зафіксувати, зрозуміти і запам'ятати зміст книги або тексту, згенерувати і записати ідеї, розібратися в новій для себе теми, підготуватися до прийняття рішення.

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Денотатний граф Ця назва походить від латинських слів «denoto» - позначаю, «grapho» - пишу. Спосіб кодування інформації у вигляді схеми, що складається з п'яти рівнів: у верхньому рядку пишеться ключове поняття (найголовніше слово або словосполучення), що відбиває тему тексту або головну думку; потім в тексті виділяються дієслова, пов'язані з ключовим словом (цей зв'язок можна легко встановити за допомогою питань); дієслова записуються під стрілками - «гілочками», що відходять від ключового слова;до кожного дієслова підбираються за змістом іменники або словосполучення, пов'язані з ключовим словом і т.д. при складанні денотантного графа обов'язково дотримуватися одна умова - чергування іменників (словосполучень з іменниками) і дієслів.

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Значення денотатного графу: Формується здатність виділяти суттєві ознаки предмета (об'єкта, явища) і кодувати інформацію. Застосовується в кінці теми або окремого питання, може даватися зворотне завдання: «Розшифруй денотатний граф». При цьому розвивається монологічне мовлення.

Номер слайду 28

ОБЩАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТАЛЛОВ И НЕМЕТАЛЛОВАТОМЫ классифицируют на. Металлы Неметаллы имеютимеют. Строение атома: > R от 1 до 3 е на внешнем энергетическом уровне. Строение атома:< R от 4 до 7 е на внешнемэнергетическом уровнепроявляютобразуютпроявляютобразуют. Восстановительные свойства (-е )Окислительные свойства ( +е )

Номер слайду 29

образуютобразуют. Простые вещества. Химические соединения: основные оксиды амфотерные оксиды основания соли. Химические соединения: кислотные оксиды водородныесоединения кислоты соли. Простые веществаобладаютобладают. Физ. свойствами: электро- и теплопроводность Ме блеск пластичность твердые серебристо- белый цвет. Хим. свойствами, реагируют с: Не кислотами водой солями. Физ. свойствами: не электро- и теплопроводность хрупкие газы, жидкости, твердые разные цвета. Хим. свойствами, реагируют с: Ме Не кислотами металлической связью металлической кристаллической решеткой ковалентной связью атомной и молекулярнойкристаллической решеткойопределяетсяопределяется

Номер слайду 30

Технологія фішбоун на уроках хіміїВ 1960-х роках Кауро Ішикава винайшов метод структурного аналізу причинно-наслідкових зв'язків, і цей метод, згодом був названий на його честь - діаграма Ішикави або «діаграма рибного кістяка».

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

«При помощи науки без насилия, любовно, но твердо устраняются предрассудки, неправда и ошибки, а достигаются: охрана добытой истины, свобода дальнейшего развития, общее благо и внутреннее благополучие». Д. И. Менделеев.

Номер слайду 40

pptx
Пов’язані теми
Хімія, Матеріали до уроків
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку