Вміння керувати своєю поведінкою: Техніка володіння своїм організмом (мімікою, пантомімікою); Керування емоціями, настроєм;Вміння знімати психологічне напруження в учнів;Вміння пробуджувати творчі самопочуття під час уроку;Опанування умінням соціальної перцепції (техніка керування увагою,уявою);Опанування техніки мовлення (керування диханням, дикцією, темпом мовлення). Складові педагогічної техніки
У сучасній педагогіці є така цікава нова педагогічна ідея "Конструктор уроку", що використовується як ефективний засіб для "складання уроків". Будь-який з етапів уроку може бути реалізований різними прийомами або їх комбінаціями, тобто прийоми, по суті, і є елементи конструктора уроку. Кожен етап уроку має своє позначення, а методичний прийом, який використовує учитель - свій номер. Конструктор уроку
Конструктор уроку. Аукціон. Етапи уроку Методичні прийоми123456789 АОрганізаційний момент. Створення сприятливої, позитивної психологічної атмосфери в класіБПеревірка домашнього завдання«Злови помилку»«Незакін- чені речення»«Комента-тор»Взаємоперевірка. Дитячі проекти. Интелектуальна розминка. Дивуй!Так чи ніВАктуалізація опорних знань«Злови помилку»«Незакін-чені речення»Вірю-не вірю. Тестуван-ня. Епіграф. Світло-фор. Математична мозаїка. Логічний ланцю-жок. ГМотивація навчальної діяльності«Мозковий штурм»Відстро-чена відгадкаІнтер-активні вправи. Кросворди, ребуси. Само-оцінка. Постав запитання. Свої приклади. Знайди помилку. ДПовідомлення теми, мети та завдань уроку. Створення сприятливої, позитивної психологічної атмосфери в класіЕВивчення нового матеріалу. Шпар-галка. Мозковий штурм. Цікава мета. Встано-віть відповід-ність. Тесту-вання. Дивуй. Фантас-тична добавка. Практич-ність теоріїЄСприйняття та осмислення набутих знань. Практич-на робота (самостій-на)Практич-на робота (робота в групах)Дитячі проекти. Встанови відповідністьІнструк-тивні картки. Знайди помилку. Мозкова атака. Логічний ланцю-жок. КЗастосування знань і способів діяльності Дитячі проекти«Шерлок Холмс»Електрон-ні презента-ціїВпізнай мене. Доміно. Аукціон. Прес-конфе-ренція. Фронталь-не опиту-вання. ЙКонтроль знань і вмінь учнів. Світлофор. Опитування по ланцюж-ку. Тихе опитування. Програмо-ване опитуван-няІдеальне опитуван-ня. Фактоло-гічний диктант. Контро-льний тест. Бліц - контроль. ЛДиференційова-не домашнє завдання. Три рівня. Обов‘яз-ковий мінімум. Тренуваль-ні завдання. Незвичай-на звичай-ність. Особливе завданняІдеальне завдан-ння. Твор-чість майбут-нього. Дитячі проектиppt_xxshearppt_x
Види інтелект-карт«КАРТА ТЕКСТУ» ДОЗВОЛЯЄ ЗРОЗУМІТИ І ЗАПАМ'ЯТАТИ БУДЬ ТЕКСТ. «КАРТА ПРАВИЛА» ДОЗВОЛЯЄ ПРИСКОРИТИ ПРОЦЕС ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЯ ПРАВИЛ. «КАРТА ПІДРУЧНИКА» ДОЗВОЛЯЄ ЗРОЗУМІТИ СТРУКТУРУ ПІДРУЧНИКА. «КОНСПЕКТ-КАРТА» ПРИСКОРЮЄ ПРОЦЕС ЗАПИСИ ЛЕКЦІЙ. «ПИТАННЯ КАРТА» ПРИСКОРЮЄ ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЗАСТОСУВАННЯ ЗАКОНІВ ХІМІЇ. «КАРТА МИСЛЕННЯ» ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ДЛЯ АНАЛІЗУ І ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ.
Властивості інтелект - карт: Наочність. (Всю проблему з її численними сторонами можна окинути одним поглядом.) Привабливість. (Хороша інтелект-карта має свою естетику, її розглядати не тільки цікаво, а й приємно.) Запам'ятовування. (Завдяки роботі обох півкуль мозку, використання образів і кольору інтелект-карта легко запам'ятовується.) Своєчасність. (Інтелект-карта допомагає виявити недолік інформації і зрозуміти, якої інформації не вистачає.) Творчість. (Інтелект-карта стимулює творчість, допомагає знайти нестандартні шляхи вирішення завдання.) Можливість перегляду. (Перегляд інтелект - карт через деякий час допомагає засвоїти картину в цілому, запам'ятати її, а також побачити нові ідеї.)
Ментальні карти запропоновані американськими педагогами Б. Дерпортер і М. Хенако. Ментальні карти малюються у вигляді схеми з центром і розбіжними від нього «гілками». На гілках розміщуються слова або картинки. Це показує нескінченну різноманітність можливих асоціацій і, отже, невичерпність можливостей мозку. Подібний спосіб запису дозволяє ментальній карті необмежено зростати і доповнюватися.
Ментальні карти-це техніка візуалізації мислення. Застосування ментальних карток різноманітні -наприклад, їх можна використовувати для того, щоб зафіксувати, зрозуміти і запам'ятати зміст книги або тексту, згенерувати і записати ідеї, розібратися в новій для себе теми, підготуватися до прийняття рішення.
Денотатний граф Ця назва походить від латинських слів «denoto» - позначаю, «grapho» - пишу. Спосіб кодування інформації у вигляді схеми, що складається з п'яти рівнів: у верхньому рядку пишеться ключове поняття (найголовніше слово або словосполучення), що відбиває тему тексту або головну думку; потім в тексті виділяються дієслова, пов'язані з ключовим словом (цей зв'язок можна легко встановити за допомогою питань); дієслова записуються під стрілками - «гілочками», що відходять від ключового слова;до кожного дієслова підбираються за змістом іменники або словосполучення, пов'язані з ключовим словом і т.д. при складанні денотантного графа обов'язково дотримуватися одна умова - чергування іменників (словосполучень з іменниками) і дієслів.
ОБЩАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТАЛЛОВ И НЕМЕТАЛЛОВАТОМЫ классифицируют на. Металлы Неметаллы имеютимеют. Строение атома: > R от 1 до 3 е на внешнем энергетическом уровне. Строение атома:< R от 4 до 7 е на внешнемэнергетическом уровнепроявляютобразуютпроявляютобразуют. Восстановительные свойства (-е )Окислительные свойства ( +е )
образуютобразуют. Простые вещества. Химические соединения: основные оксиды амфотерные оксиды основания соли. Химические соединения: кислотные оксиды водородныесоединения кислоты соли. Простые веществаобладаютобладают. Физ. свойствами: электро- и теплопроводность Ме блеск пластичность твердые серебристо- белый цвет. Хим. свойствами, реагируют с: Не кислотами водой солями. Физ. свойствами: не электро- и теплопроводность хрупкие газы, жидкости, твердые разные цвета. Хим. свойствами, реагируют с: Ме Не кислотами металлической связью металлической кристаллической решеткой ковалентной связью атомной и молекулярнойкристаллической решеткойопределяетсяопределяется