Неповна форма умовного оператораif a>b: print(a)Загальна форма запису:if <умова>: <дія 1> <дія 2> …………………………….if – «якщо» в перекладі з англійськоїУкраїнською мовою: Якщо <виконується умова> робити: якісь дії. Приклад 1: Приклад 2:if x==y: z=x+y z=z*z. Відступи важливі! Вони - частина коду. Стандартно в Python-співтоваристві прийнято робити 4 пробілу. Завдання. Що буде надруковано в результаті роботи програми?a=7b=9if a>b: print(a)
Повна форма умовного оператора. Українською мовою: Якщо <виконується умова> робити: якісь дії.Інакше: робити інші дії. Приклад:if a>b: print(a)else: print(b)else – «інакше» в перекладі з англійськоїЗагальна форма запису:if <умова>: <дія 1>else: <дія 2>Завдання. Що буде надруковано в результаті роботи програми?a=8b=5if a
Оператор elif Українською мовою: Якщо <виконується умова 1>: робити такі-то дії.Інакше якщо <виконується умова 2>: робити інші дії.Інакше якщо <виконується умова 3>: робити треті дії.Інакше: робити щось ще. Приклад:cost = 1500 if cost < 1000: print ( "знижок немає." )elif cost < 2000: print ( «знижка 2%." )elif cost < 5000: print ( «знижка 5%." )else: print ( «знижка 10%." )Загальна форма запису :if <умова>: <дія 1>elif <умова>: <дія 2>elif <умова>: <дія 3>…………………………………else: <дія n>Що буде надруковано?
Запис в зошит! Оператор elif. Приклад: Загальна форма запису :if <умова>: <дія 1>elif <умова>: <дія 2>elif <умова>: <дія 3>………………………………..else: <дія n>cost = 1500 if cost < 1000: print(«знижок немае.")elif cost < 2000: print(«знижка 2%.")elif cost < 5000: print «знижка 5%.")else: print(«знижка 10%.")
завдання: Ввести ціле число. Якщо це число більше 5, то вивести повідомлення: «Це число більше п'яти». Ввести ціле число. Якщо воно є додатним, то додати до нього 1; в іншому випадку відняти від нього 2. Вивести отримане число. Перевірити, чи належить число, введене з клавіатури, інтервалу (-9; 2). Написати програму "Провісник". Програма повинна просити користувача ввести питання, на яке можна відповісти однозначно, тобто "так" або "ні". Після чого користувачеві випадковим чином видається відповідь, наприклад: "Так", "Ні", "Безумовно так!", "Ні в якому разі!", "Звичайно ж ні! І вистачить ставити дурні питання!" і тому подібні. Варіантів відповідей повинно бути не менше чотирьох.!
завдання:5) Ввести число a. Визначити і вивести повідомлення про те, парне воно або непарне. Для визначення парності числа використовуйте залишок від ділення на 2: якщо a% 2 == 0, то a - парне.6) Определить, является ли треугольник со сторонами a, b, c равнобедренным.7) За номером дня тижня вивести його назву. Дано цілочисельні координати точки на площині. Якщо точка збігається з початком координат, то вивести 0. Якщо точка не збігається з початком координат, але лежить на осі OX або OY, то вивести відповідно 1 або 2. Якщо точка не лежить на координатних осях, то вивести 3.!
Домашне завдання. Написати коди: Ввести ціле число. Якщо воно є позитивним, то помножити його на 3; в іншому випадку відняти від нього 100. Вивести отримане число. Ввести числа a і b. Визначити, чи є число а дільником числа b. Визначити можливість існування трикутника по сторонам. (Трикутник існує тільки тоді, коли сума будь-яких двох його сторін більше третьою).!