Полянська загальноосвітня школа І-ІІІ степенів
Урок навчання грамоти
в 1 класі
(за підручником В. І. Наумчук, М. М. Наумчук)
Підготувала і провела
вчитель початкових класів
Пасик Лариса Миколаївна
2020 р.
Тема. Закріплення знань про звукове значення букви «ж»(же). Читання слів. Опрацювання тексту про журавлика.
Мета. Закріпити набуті знання учнів; формувати у дітей навички читання, вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів; розвивати критичне мислення, зв’язне мовлення; поповнити словниковий запас учнів.
Обладнання. Фішки для звукового аналізу слів; малюнок журавлини, жасмину, жоржин; смайлики; друковані букви, звукові моделі; лего
Хід уроку
І Організаційний момент.
Дзвінко пролунав дзвінок,
Всіх покликав на урок.
Тож сідайте всі в рядок –
Починається урок.
З яким настроєм ви прийшли на сьогоднішній урок?
Візьміть смайлики які відповідають вашому настрою?
ІІ повторення вивченого матеріалу.
Жа – жи – жу – же – жі
Жак – жик – жук – жек – жік
Жу – жу – жу! Жу – жу – жу!
Я із сонечком дружу!
З вітерцем я теж дружу!
Джміль над квіткою дзвенить.
Українці ми малі.
Я люблю свій рідний край!
ІІІ Повідомлення теми і мети уроку.
На команду «ніч» учні заплющують очі і слухають. Вчитель називає окремі звуки, а учні з’єднують їх у слова. На команду «день» діти називають ці слова.
Вежа, журавель, жаба, жито, лужок, ожина.
Скласти звукову модель слів. (одна дитина на магнітній дошці)
Журавель
Жук
Жолудь
Повторення скоромовок.
Прилетіли журавлі
І великі і малі
Сіли собі на ріллі
Заспівали»Тра – ра – рі»
Де журавка ходила
Там пшениця родила
Де журавель походив
Там ячмінь уродив.
Кого запросив журавлик в гості?
Яке частування приготував для жайворонка?
Ким були журавлик і жайворонок?
Хто ще може бути друзями?
На вашу думку справжній друг має бути яким?
Як ви розумієте прислів’я «Нових друзів наживай, а старих не забувай»?
(Лисичка та журавель)
Герої цієї казки були друзями?
Чому ви так думаєте?
Що було легко, а що важко на цьому уроці?
Над чим ви замислилися сьогодні на уроці?
Які уміння і навички ви використали вдало?
Яких умінь і навичок вам не вистачило?
Що ви розповідатимете про урок вдома?
Ваш настрій змінився?
Візьміть відповідний смайлик.