Презентація УРОКУ-3 "Визначення електричного опору кола з послідовим та паралельним з'єднанням провідників"

Про матеріал
Презентація УРОКУ-3 в розділі "Електродинаміка. Постійний електричний струм" (Підручник - Фізика (рівень стандарту), 11 клас, Бар'яхтар В.Г. та ін.). Тема уроку - "Визначення електричного опору кола з послідовим та паралельним з'єднанням провідників". Пояснено властивості послідовного, паралельного та змішаного з'єднання провідників. Розглянуто застосування шунтів та додаткових опорів для розширення меж вимірювання амперметрів та вольтметрів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Постійнийелектричнийструм. М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 2

Урок 3 Визначення електричного опору кола з послідовним і паралельним з’єднанням провідників. М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 3

ПОСЛІДОВНЕТА ПАРАЛЕЛЬНЕ З’ЄДНАННЯ. ОСНОВНІ ЗАКОНОМІРНОСТІМ. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 4

М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 5

RRRRRRОкремі випадки. М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 6

3 ЗМІШАНЕ З’ЄДНАННЯЕквівалентна схема. М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 7

ЗМІШАНЕ З’ЄДНАННЯМ. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 8

ЗМІШАНЕ З’ЄДНАННЯЕквівалентна схема3412 М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 9

ЗМІШАНЕ З’ЄДНАННЯМ. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 10

Закріпленняматеріалу. М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 11

М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 12

Знайдіть загальний опір. Які будуть покази амперметра?20 Ом20 Ом. A10 Ом6 В?IМ. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 13

R23=R2/2=10 Ом. R=R1+R23=20 Ом. U=6 ВI=U/R= 0,3 АМ. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 14

М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 15

М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 16

М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 17

Шунти та додаткові опори. М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 18

ШУНТИМ. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 19

RАІНехай сила струму в колі 10 А, а амперметр розрахований на 1 А. Такий амперметр не можна увімкнути за звичайною схемою: він вийде з ладу. Слід розширити межі вимірювання амперметра в 10 разів. Як це зробити?М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 20

RАRШІСлід до амперметра паралельно під’єднати шунт так, щоб через амперметр проходила лише частина струму ( у нашому випадку 1 А), а решта ( 9 А ) відгалужувалася на шунт. Для цього опір шунта має бути в 9 разів меншим за опір амперметра. Таким чином , усі покази амперметра ми будемо збільшувати в 10 разів, оскільки знаємо, що через амперметр тече лише 1/10 частина реального струму в колі.ІшІАМ. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 21

RАRШІУ загальному випадку алгоритм такий: Визначаємо коефіцієнт n, який показує, у скільки разів слід збільшити ціну поділки амперметра: n=І/ІАРозраховуємо опір шунта : Rш=𝑹𝑨𝒏−𝟏 ІшІАМ. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 22

Додаткові опори. М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

Номер слайду 23

М. Лук'янова. Шосткинська гімназія. За аналогією:

Номер слайду 24

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯОпрацювати § 2 За бажанням виконати інтерактивну вправуІнтерактивна вправа. М. Лук'янова. Шосткинська гімназія

pptx
Пов’язані теми
Фізика, 11 клас, Презентації
Додано
20 червня 2023
Переглядів
389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку