Матеріал презентації складений до підручника математика С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко , 1 клас. Презентацію можна використовувати під час дистанційного навчання.
Досліджуємо задачі. Обернена задача. Підготувала вчитель початкових класівшколи І-ІІІ ступенів №286міста Києва. Шабатіна Ірина Миколаївна. Дистанційне навчання. Сторінка за підручником 129.
Номер слайду 2
Дізнайся результат виконання ланцюжка дій45 – 3 + 30 – 50 + 7 – 10 + 80 + 1 = За підручником с. 129 № 1100
Номер слайду 3
Досліджуємо задачі. Обернені задачі
Номер слайду 4
Схема оберненої задачіДане. Шукане. Дане. Обернена задача Обернені задачі - це задачі, у яких описаний один і той самий сюжет, містяться одні й ті самі числа, але в одній - певне число шукане, а в іншій - дане.
Номер слайду 5
Задача 1 У Наталки було 10 цукерок. Скільки цукерок стало у неї після того, як мама дала ще 2 цукерки?102? Розв’язання10 + 2 = 12 (ц.) – стало у Наталки. Було – 10 ц. І доданок. Дала – 2 ц. ІІ доданок. Стало - ? сума. Відповідь: 12 цукерок стало у Наталки.
Номер слайду 6
Задача 2 Після того як мама дала Наталці 2 цукерки, у неї стало 12 цукерок. Скільки цукерок було у Наталки спочатку?122? Розв’язання12 - 2 = 10 (ц.) – було у Наталки спочатку. Відповідь: 10 цукерок було у Наталки спочатку. Було – ? І доданок. Дала – 2 ц. ІІ доданок. Стало – 12 ц. сума
Номер слайду 7
Задача 3 У Наталки було 10 цукерок. Скільки цукерок їй дала ще мама, якщо в неї стало 12 цукерок?1210 ? Розв’язання12 - 10 = 2 (ц.) – дала мама. Було – 10 ц. І доданок. Дала – ? ІІ доданок. Стало – 12 ц. сума. Відповідь: 2 цукерки.
Перевір розв’язання. Усно виправ помилки.1 дм 4 см = 41 см3 дм 2 см = 32 см. За підручником с. 129 № 414 см = 1 дм 4 см63 см = 3 дм 6 см 14 см 6 дм 3 см
Номер слайду 11
Робота над задачами. За коротким записом складіть задачі про пиріжки. Розв’яжіть ці задачі. Чим схожі ці задачі? Що в них змінюється?