Краса дарована Богом. Підготувала група «Ювеліри»11 клас
Номер слайду 2
Наші завдання: Дізнатися, де використовують бурштин;Опитати учнів школи і дізнатися, чи є у когось ювелірні прикраси із каменем бурштин;Навчитись розрізняти природний і штучний камінь (з допомогою голки, свічки, ацетону, солоної води, вовняної ганчірки).
Номер слайду 3
Вироби з бурштину
Номер слайду 4
Ми опитали учнів 7-11 класів
Номер слайду 5
У нашої подруги був камінчик бурштину, якому понад 25 років!!!Ми вирішили перевірити, чи він натуральний
Номер слайду 6
Провели по камені голкою - зʼявились дрібнесенькі крихти
Номер слайду 7
Над свічкою бурштин загорівся, після чого зʼявився приємний аромат
Номер слайду 8
Капнули ацетоном – поверхня не липла
Номер слайду 9
У звичайній воді – потонув, а у солоній - сплив
Номер слайду 10
Потерли вовняною ганчіркою - і він наелектризувався
Номер слайду 11
Вище зазначені досліди доводять, що наш камінь - натуральний
Номер слайду 12
Висновки: З інтернету ми дізналися, які є вироби з бурштину;Провели опитування і визначили кількість учнів які мають бурштин;Практично підтвердили, що наш камінь натуральний;Кожна людина може скористатись цими способами перевірки.
Номер слайду 13
Список використаних джерелhttp://moyaosvita.com.ua/krasa-moda/yak-vidrizniti-spravzhnij-burshtin-vid-pidrobki/https://inconsulting.com.ua/uk/gemologchna-ekspertiza/diahnostyka-ta-ekspertyza-burshtynu.htmlhttp://womanblog.in.ua/vyroby-z-burshtynu-krasa-ta-zdorovya-v-odnomu-flakoni.html