Тема «Різдво у Франції».
Підтема» Святкування Різдва у Франції».
Ціль: розвинення навиків читання з загальним розумінням змісту тексту.
Задачі:
Практичні:1). Організувати аудіювання учнями тексту» Noël en France» у пред'явленні вчителя;2). Організувати читання тексту» Noël en France» мовчки з розумінням загальної інформації;3). Навчити писати святкову листівку до Різдва з опорою на текст. Формувати комунікативну компетентність.
Розвиваючі: 1). Стимулювати пізнавально- комунікативну (естетичну) мотивацію. Розвивати слухову, короткочасну пам'ять , слуховий самоконтроль, увагу,уяву. Розвивати зорову пам'ять, темп читання,естетику поведінки.
Виховні:1). Виховувати інтерес до свят та традицій країни мови якої вивчається. 2)Заохочувати до творчої ініціативи та прояву самобутності дитини в ході виконання продуктивних творчих завдань, виховувати її позитивну самооцінку.
Відкритий урок по темі» Різдво у Франції»
Тема «Різдво у Франції».
Підтема» Святкування Різдва у Франції».
Ціль: розвинення навиків читання з загальним розумінням змісту тексту.
Задачі:
Практичні:1). Організувати аудіювання учнями тексту» Noël en France» у пред’явленні вчителя;2). Організувати читання тексту» Noël en France» мовчки з розумінням загальної інформації;3). Навчити писати святкову листівку до Різдва з опорою на текст. Формувати комунікативну компетентність.
Розвиваючі: 1). Стимулювати пізнавально- комунікативну (естетичну) мотивацію. Розвивати слухову, короткочасну пам'ять , слуховий самоконтроль, увагу,уяву. Розвивати зорову пам'ять, темп читання,естетику поведінки.
Виховні:1). Виховувати інтерес до свят та традицій країни мови якої вивчається. 2)Заохочувати до творчої ініціативи та прояву самобутності дитини в ході виконання продуктивних творчих завдань, виховувати її позитивну самооцінку.
Обладнення: роздатковий матеріал, картки з новими словами лексикою до тексту » Noël en France»; різнорівневі завдання для перевірки розуміння тексту, заготовлені святкові листівки для підписання побажань до свята, ноутбук, проектор.
Оформлення: святкова атрибутика, малюнки,дитячі творчі роботи, ялинка(як символ Різдва, намальована дітьми).
Хід уроку.
« Noël d`etoiles et de musique, Meme si je suis devenu grand
Noël de houx, Noël tout doux Le Pere Noël moi je l`attends,
Noël de neige, de ciel magique J`ai reve que sur ma maison,
Noël tout doux, Noël de houx Il se posait comme un flocon».
Після прочитання вчителем вірша, він вітається з учнями,повідомляє тему і мету уроку(яка є написана на дошці). Діти записують тему, дату у зошит.
Вчитель»Bonjour mes amis! Je suis très heureuse de vous voir ici ! Aujourd’hui notre leçon sera très intéressente et magique ! Le thème de notre leçon s’appelle » Noël en France». Aujourd’hui nous parlerons de Noël et de ses traditions et de son histoire . Commencons notre leçon !
Aimes- tu des fetes?
Aimes- tu сélébrer des fetes?
Quelle fete aimes- tu?
Вчитель» Mes amis ! Vous savez ,que chaque fete a ses traditions biensur l’histoire ,écoutez , s’il vous plait l’histoire de Noël. Після того як вчитель прочитав історію Різдва, він пропонує виконати вправи на закріплення прослуханої інформації(відповіді на запитання вчителя) ці запитання містяться в кінці слайдів. Після виконання завдань, вчитель пропонує перейти до виконання іншого завдання (аудіювання тексту» Noël en France» у пред’явлені вчителя). В цьому тексті діти дізнаються як французи святкують Різдво.
Вчитель» Bien, merci beaucoup mes amis pour votre attention ,mentenant je vous propose écouter le texte et après cela vous douvez fair des exercices sur ce text , écoutez, s’il vous plait ! Вчитель роздає учням ці тексти» Noël en France », діти читають ці тексти про себе(читання супроводжується фоновою музикою». Потім діти разом з вчителя виконують завдання на закріплення прочитаного.
1.Контроль аудіювання. Lisez pour dire si c’est vrai au faux.
1)Les Français passent la fête de Noёl en famille.
2)A la cathédrale Notre-Dame 10000 fidèles assistent à la messe.
3)Le réveillon commence vers 22 heures.
4)Le dessert est une bûche de Noёl.
5)En France Le Père Noёl reçoit plus de 100000 lettres.
6)Le Père Noёl dépose des cadeaux dans les souliers placés sous le sapin.
2.Répondez aux questions !
1)Quel évenement les Français célèbrent le 25 décembre ?
2)Où est que les catholiques vont le 24 décembre ?
3)Quel est le menu de fête ?
4)Pourquoi est quʼon appelle le gâteau de Noёl la bûche ?
5)Quelle réputation avaient les cendres de la bûche de bois ?
6)Pourquoi les enfants aiment-ils la fête de Noёl ?
Після того як діти попрацювали з текстом вчитель робить аналіз проведеної роботи і пропонує перейти до іншого виду роботи, а саме написання святкової листівки до свята.
Вчитель» Mes amis ! Merci beaucoup pour votre travaille ! Mentenant je vous propose d’écrire les cartes postales. С’est pourquois je vous propose regarder dans l’écrane sur quel vous pouvez voir l’éxample comment vous douvez écrire la carte postale. Regardez s’il vous plait ! Pour écrire une carte postale on peut utiliser les expréssions
Par exemple:
Cher Victor!
Je te félicite et souhaite le bonheur, les succès et la santé.
Mes meilleurs vœux!
Bonne année, joyeux Noël!
Merci pour ton cadeau.
Au revoir . Aline
Після того як вчитель прочитав зразок оформлення листівки, він пропонує дітям підписати свої листівки, які вони вже заздалегіть підготували . Діти підписують листівки але тут лунає святкова музика з’являється Дід Мороз Père Noёl; він вітається з учнями:
« Bonjour mes amis ! Je suis très heureux de vour voir ici ! Danne cette année je vous sohaite le bonheure et les succès !
Після того як Дід Мороз привітався з учнями та побажав їм всього найкращого, вчитель пропонує дітям передати ці листівки Діду Морозу, а він вже їх доставить за потрібною адресою.
Вчитель»Mes amis ! Vous avez bonne possibilité d’écrire les cartes postales et puis donner vos cartes postales à notre Père Noёl; діти потім прощаються з Дідом Морозом.
Вчитель звертається до дітей і питає про те, який є символ Різдва, діти відповідають, що це ялинка.
Вчитель» Mes amis ! Quel symbole de Noёl Savez-vous?
Вчитель пропонує дітям прикрасити ялинку.
Діти прикрашають ялинку своїми побажаннями, які вони написали, діти підходять до ялинки клеять свої побажання і називають їх.
Рефлексія - прикрашання ялинки.
Вчитель підводить підсумки уроку. Оцінює дітей, робить самоаналіз уроку.
Вчитель» Mes amis ! Notre leçon est finit ! Merci beaucoup pour votre travaille ! Au revoir ! Bon chance !