Презентація "Величини. Змінні. Вказівка присвоювання."

Про матеріал
Презентація "Величини. Змінні. Вказівка присвоювання." до підручника Й.Я.Ривкінда. Вивчення мови програмування Scratch.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Величини. Команда присвоювання

Номер слайду 2

ВеличиниІнформатика, математика, фізика, хімія та інші науки використовують величини. Величина – це кількісно виражене значення властивості об’єкта. Приклади величин в інформатиці:ширина і висота вікнаколір фону вікна. Приклади величин в математиці:довжина і ширина прямокутникаплоща прямокутникаградусна міра кута. Приклади величин у фізиці:довжина шляхушвидкістьчасгустина речовини. Величини використовуються у формулах. Формули для обчислення периметра прямокутника: довжини кола: Кожна величина має ім’я та значення.

Номер слайду 3

Величини. Стала величина (константа) – величина, значення якої не змінюється. Наприклад: число π = 3,1416густина повітря - 1,293 кг/м3швидкість світла у вакуумі - 300 000 км/су добі 24 години;Змінна величина (змінна) – величина, значення якої може змінюватись.Імена величин:як правило, використовуються латинські літери, цифри, знак підкреслення;приклади імен величин:a, b, c, s, x, ysum, dob, riznв Scratch можна використовувати будь-які символи

Номер слайду 4

Вказівка присвоювання: Використовується для надання значення змінній в одних мовах програмування використовується знак =, в інших :=Наприклад:a:=3;a:=a+1; b:=a*2;c:=a+b;Загальний вигляд команди присвоювання такий:а:= 2*45+12, величині а буде присвоєно обчислене значення - число 102

Номер слайду 5

Команда присвоювання. Значенням величини може бути:• число (ціле або дробове, причому в десяткових дробах ціла частина від дробової відокремлюється крапкою);вираз• текст (береться в одинарні або подвійні лапки);• спеціальні значення (наприклад, TRUE (англ. true - правда, істина) або FALSE (англ. false - хиба))та інше. Наведемо приклади таких команд:

Номер слайду 6

Операції зі змінними:створеннянадання значеннявикористання в обчисленняхвиведення значення змінної на екран. Змінні у Scratch 2 У Scratch 2 можна створювати змінні, присвоювати їм певні значення, змінювати ці значення і використовувати значення змінних в інших командах.

Номер слайду 7

Створити змінну1. Блок «Величини»2. Створити змінну3. Ввести ім’я змінної4. ОК    У результаті у групі Величини (мал. 4.2) з’являється кнопка з іменем змінної (наприклад, а) і чотири блоки з командами: Ст. 122 (це значення може бути як додатним, так і від’ємним)

Номер слайду 8

Змінні у Scratch 2

Номер слайду 9

Змінні у Scratch 2

Номер слайду 10

команда відображення блока зі значенням змінної на Сцені. Цю команду можна також виконати, якщо встановити позначку прапорця біля кнопки з іменем змінної;команда приховування блока зі значенням змінної на Сцені. Цю команду можна також виконати, якщо зняти позначку прапорця біля кнопки з іменем змінної. Значення створених змінних можна використовувати в інших блоках проекту. Так, наприклад, після виконання команд виконавець переміститься на 25 кроків, а після виконання команд виконавець говоритиме «Привіт!» упродовж 8 секунд. Для вилучення змінної з проекту слід:1. Відкрити групу блоків Величини.2. Відкрити контекстне меню кнопки з іменем змінної3. Виконати команду вилучити змінну. Використовуючи це саме контекстне меню, можна за потреби змінити ім’я змінної.

Номер слайду 11

Приклад 1. Сума двох чисел

Номер слайду 12

Приклад 2. Добуток двох чисел, введених з клавіатури

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Опрацювати параграф 4.1 ст.120 Завдання 1. Створити скрипт для знаходження добутку двох чисел (за зразком)Завдання 2. Створити скрипт для знаходження периметру прямокутника. Значення ширини та висоти вводиться з клавіатури. Завдання 3. Створити скрипт для знаходження швидкості, якщо відомо відстань та час руху автомобіля.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. ЗОШ Жовтянська
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Давиденко Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Томіліна Олена В'ячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Романова Наталія Гавриілівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Бурла Сергей
    Хочу подякувати за презезентацію стило, лаконічного намає зайвого. Провів гарний урок.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
17 січня 2021
Переглядів
24471
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку