"Презентація "Євген Гребінка. Сонце та Хмари""

Про матеріал
Мета уроку розширювати кругозір учнів, збагачувати словниковий запас молодших школярів, формувати компетентності спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську, компетентність у природничих науках та технологіях, виховувати моральні цінності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Євген Гребінка. Основні факти з життя. Поглиблення відомостей про жанр байки

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань.                 Який твір називається байкою?

Номер слайду 4

Хвилинка теорії

Номер слайду 5

Біографічна довідкаЄвген Гребінка1812 — 1848

Номер слайду 6

Євген Павлович ГребінкаЄвген Павлович Гребінка народився 21 січня 1812 року на хуторі Убіжище Пирятинського повіту, що на Полтавщині, у сім’ї відставного штаб-ротмістра Павла Івановича Гребінки.

Номер слайду 7

1825–1831-го навчався в Ніжинській гімназії вищих наук, де почав писати вірші та брав участь у виданні рукописних журналів, складених з учнівських творів М. Гоголя, Н. Кукольника, М. Прокоповича, Г. Гребінки.

Номер слайду 8

1827 року Є. Гребінка написав драматичний твір для самодіяльного театру «В чужие сани не садись», а 1829-го почав працювати над перекладом українською мовою поеми О. Пушкіна «Полтава». 1836 року вийшов здійснений Є. Гребінкою переклад українською мовою поеми О. Пушкіна «Полтава».

Номер слайду 9

Твори. Будяк та коноплиночка. Ведмежий суд. Горобці та вишня. Дядько на дзвониціКулик (1840)Лебедь і гуси. Пшениця. Рибалка. Українська мелодія. Чайковський (1843)Човен (1833)Записки студента (1841)Ніжинський полковник Золотаренко (1842)Богдан (1843)Приключения синей ассигнации (1847)

Номер слайду 10

Гребінка- лірик. Гребінка є автором українських ліричних поезій та балад, що виникли на грунті народної творчості ("Човен" (1833), "Українська мелодія", "Заквітчалася дівчина...", "Маруся" та ін.). Власне, Гребінка слідом за Гулаком-Артемовським розвинув у новій українській літературі жанр літературної балади.

Номер слайду 11

https://www.youtube.com/watch?v=c. Pg4k3 VOC5o

Номер слайду 12

Робота за підручником на с. 138-139

Номер слайду 13

Байка «Ведмежий суд»https://www.youtube.com/watch?v=p8 Nx1-Up. ZUIСловникова робота. Віл-  самець великої рогатої худоби,який відгодовувався рослинними кормами та був спеціально призначений для відгодівлі і забою. Раніше волів також запрягали у плуг чи вози. Брага – стародавній напій. Сласті – тут: щось смачне. Ратиці – (рос.) копыта.

Номер слайду 14

Байка "Ведмежий суд"

Номер слайду 15

Бесіда за змістом байки: Чи здійснював Віл якісь протиправні дії? Зачитайте цитату з байки, яка розкриває причину звинувачень Вола?  Кого зобразив байкар в алегоричному образі Вола?Чи справедливий суд у байці Гребінки?

Номер слайду 16

Завдання. Заповнити асоціативні кущі інформацією, яку отримали на уроці

Номер слайду 17

Асоціативний кущ Гребінка - байкар

Номер слайду 18

Домашнє завдання. Визначити головних героїв байки на с. 139 у підручнику. Прочитати, що автор розказав про Хмару. Визначити, чому вона надулась.

Номер слайду 19

Дякую за урок! Бажаю подальших успіхів!

pptx
До підручника
Літературне читання 4 клас (Богданець-Білоскаленко Н. І, Зоряна М. І .)
Додано
9 квітня
Переглядів
453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку