Структура уроку: 1. Перевірка домашнього завдання. 2. Актуалізація і корекція опорних знань, навичок і вмінь; повідомлення теми, цілей і завдань уроку; актуалізація мотивації учнів. 3. Вивчення нового матеріалу (вступні, мотиваційні та пізнавальні вправи). а). Первинне застосування нових знань (пробні вправи); б). Самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях (тренувальні вправи за зразком, завданням); в). Творче перенесення знань і навичок у нові ситуації (творчі вправи). 4. Рефлексія. 5. Повідомлення домашнього завдання.
Формувати вміння застосувати правила додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками при розв'язанні вправ і задач Виробити і вдосконалити навички віднімати дроби з однаковим знаменником Виховуватиуважність, кмітливість, акуратність, працьовитість, самостійність, дисциплінованість, самокритичність Мета уроку: Розвивати увагу, мислення, пам’ять, культуру математичного мовлення; математичну компетентність