Презентація "Віднімання дробів з однаковими знаменниками"

Про матеріал
Матеріал даної презентації "Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками" розрахований для 5 клас НУШ. Містить вивчення нової теми та зразки виконання типових вправ. Розроблена за підручником Математика, 5 клас, Тарасенкова Н.А., Богатирьова І.М. 2022-2023.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Віднімання дробів з однаковими знаменниками Підготувала учитель математики Новицька О.А. Опришківська гімназія Глобинської міської ради

Номер слайду 2

Пролунав уже дзвінок, Розпочинаємо урок. Щоб усе чудово знати, Будем добре міркувати, Додавати, віднімати І свій розум розвивати.

Номер слайду 3

Тема уроку: Віднімання дробів з однаковими знаменниками

Номер слайду 4

Структура уроку: 1. Перевірка домашнього завдання. 2. Актуалізація і корекція опорних знань, навичок і вмінь; повідомлення теми, цілей і завдань уроку; актуалізація мотивації учнів. 3. Вивчення нового матеріалу (вступні, мотиваційні та пізнавальні вправи). а). Первинне застосування нових знань (пробні вправи); б). Самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях (тренувальні вправи за зразком, завданням); в). Творче перенесення знань і навичок у нові ситуації (творчі вправи). 4. Рефлексія. 5. Повідомлення домашнього завдання.

Номер слайду 5

Формувати вміння застосувати правила додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками при розв'язанні вправ і задач Виробити і вдосконалити навички віднімати дроби з однаковим знаменником Виховуватиуважність, кмітливість, акуратність, працьовитість, самостійність, дисциплінованість, самокритичність Мета уроку: Розвивати увагу, мислення, пам’ять, культуру математичного мовлення; математичну компетентність

Номер слайду 6

Актуалізація опорних знань

Номер слайду 7

З яких дробів ми виділяємо цілу і дробову частину? Правильного(ий)? Неправильного(ий)? Який дріб завжди більший?

Номер слайду 8

Щоб додати два дроби з однаковими знаменниками, треба додати їхні чисельники, а знаменник залишити той самий.

Номер слайду 9

Молодці! Теорію засвоїли добре. Тепер перевіримо ваші знання на практиці. Пишемо математичний диктант

Номер слайду 10

Який отримаємо дріб, якщо додати два числа: (усний рахунок)

Номер слайду 11

Математичний диктант.

Номер слайду 12

Відповіді

Номер слайду 13

Віднімання дробів з однаковими знаменниками

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Зверніть увагу Дріб, від якого віднімають, називається зменшуваним. Дріб, який віднімають, називають від’ємником. Результат віднімання називають різницею.

Номер слайду 16

Щоб відняти дроби з однаковими знаменниками, треба від чисельника зменшуваного відняти чисельник від’ємника, а знаменник залишити той самий.

Номер слайду 17

Виконайте віднімання:

Номер слайду 18

Фізкультхвилинка Працювати перестали І тепер всі дружно встали, Будемо відпочивати, Нумо, вправу починати! Руки вгору, руки вниз І легесенько пригнись, Покрутились, повертілись, На хвилинку зупинились. Пострибали, пострибали, Раз – присіли, другий – встали. Всі за столи посідали.

Номер слайду 19

Знайди пару

Номер слайду 20

Тестові завдання

Номер слайду 21

Відповіді:

Номер слайду 22

Інтелектуальна розминка Складання дробу по картинках. 1. Яку частину всіх коней становлять чорні? 2. Яку частину всіх птахів складають білі лебеді?

Номер слайду 23

Робота в learningapps.org https://learningapps.org/3165122 https://learningapps.org/3111626

Номер слайду 24

Рефлексія Що вам найбільше сподобалося на сьогоднішньому уроці? На уроці я… Дізнався… Навчився… Зрозумів… Не вмів, а тепер умію…

Номер слайду 25

Домашнє завдання Повторити §.24, ст. 200 Виконати  №№ 935, 937(1) Додаткова вправа № 941

Номер слайду 26

ppt
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку