МАТЕМАТИКАТема. Віднімання виду 65-24. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Повторення про дні тижня. Вчитель. Дрючкова М. Л.
Номер слайду 2
МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКА
Номер слайду 3
МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКАЯкі числа заховалися за фруктами?
Номер слайду 4
Розташуйте числа в порядку зростання.
Номер слайду 5
МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ
Номер слайду 6
ПРИГАДАЙ!{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}При порозрядному відніманні двоцифрових чисел десятки віднімають від десятків, а одиниці від одиниць. Додаємо одержані результати.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}При відніманні частинами від'ємник подаємо у вигляді суми розрядних доданків і по черзі віднімаємо їх від зменшуваного.
Номер слайду 7
Робота за підручником. С. 12557-34=23
Номер слайду 8
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}У лівій частині - вираз 43-3. У правій частині - число 4. Треба знайти значення виразу.43-3=4040 більше, ніж 4 Записуємо так:43-3 > 4
Номер слайду 9
Було -?Віддала - 15 зошитів. Залишилося - 20 зошитів. Розв'язання20+15=35(з.)Відповідь: Ніна купила 15 зошитів
Номер слайду 10
Номер слайду 11
70м<100м100-70=30(м.)Водоспад - 70м, на ? меншеДжерело - 100м
Номер слайду 12
Номер слайду 13
ДОДАТКОВІ ВПРАВИ Виконай за зразком. ПРИГАДАЙ! Щоб знайти на скільки одне число більше або менше за інше, треба від більшого відняти менше.
Номер слайду 14
Склади та розв'яжи задачу
Номер слайду 15
У якому записі ліва частина дорівнює правій?
Номер слайду 16
У банці — 5 л квасу, а в кухлі —2 л. На скільки літрів квасу більше в банці, ніж у кухлі?УСНО
Номер слайду 17
Про що ви дізналися на уроці? Які задачі розв’язували?Які вміння ви покращили? Чи сподобалося вам відновлювати істинні рівності? Чим такі завдання для вас корисні?РЕФЛЕКСІЯ