……З метою вирішення цьогопитання, в 2017 Міністерство освіти і науки, впроваджує реформу НУШ. Відомо,що найбільш затребуваними наринку праціє якості, яких не вистачає багатьом сучасним випускникам. Цетакі, як вміння вчитися впродовж життя,моживість критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі.
«Метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності». Проект Закону України «Про освіту»
НОВАУКРАЇНСЬКА ШКОЛА – ЦЕ …ØШколаігрової та проектної діяльності;ØШколаспільних дій дитини з дорослими;ØШколапозитивної соціалізації дитини; ØШколасистемицінностей та позитивнихустановок, народжених в діяльностіпочаткова школа.ØШколажиттєвихзадач, але не тільки традиційних, вяких все відомо;ØШколапроектування універсальних навчальнихдій;ØШколадіагностикирозвитку успіхів дитини;ØШколарозвиткумотивів до пізнання та творчості;
«Окрім знання рідної державної мови, двох іноземних мов, інформаційних технологій, уміння критично мислити, аналізувати, працювати в команді, навичок фінансової грамотності, навчатися впродовж життя бути відповідальними громадянами своєї країни. нашим дітям потрібна освіта для життя. І це головна мета нової української школи» Лілія Гриневич
Принцип виховання по-новому: У концепції НУШ передбачено виховання на загальнолюдських цінностях та патріотизмі. Дітей маютьпривчати до відповідальності, поваги до гідності, прав, свобод, законних інтересів людини, екологічної культури, доброти, милосердя, толерантності, терпимості, шанобливогоставлення до сім’ї. Якщо вдасться створити атмосферу, сповнену свободи, довіри та безпеки, цедобре пасуватиме сучасним активним, незалежним дітям, дозволить їмбез сором’язливості проявити свої творчі здібності.
Висновок: Отже, реформа покликана створити умови для розвитку таких цінностей у особистості, які необхідні для сучасного існування в розвиненому соціумі. Тому великі завдання покладаються на плечі вчителів, які своєчасно організують виховний процес, таким чином, щоб учень всією мірою проникся почуттями та емоціями. Таким чином він отримає відповідні усталені принципи, яких буде дотримуватися протягом всього життя.