запитання до вікторини
навчити дітей мислити ,
розвивати вміння працювати ву команді.,
виховувати культуру спілкування з однокласниками
Щасливий випадок -1 1.Ручні інструменти для різання металів. 2 Інструмента, які використовують при розмічанні металу. 3. Які інструменти використовують для довбання деревини 4 Види напилків за профілем поперечного перерізу. 5. Операція в ході якої заготовці надають загнутої форми. 6. Слюсарна операція по зняттю з заготовки невеликого шару металу за допомогою напилка.
Щасливий випадок -2 1. Матеріал, який має високу теплопровідність, електропровідність, блиск і т.д. 2. Які є стругальні інструменти? 3. Слюсарна операція з розділення металу за допомогою ріжучих та ударних інструментів. 4. Інструмент для проведення лінії під кутом 90 градусів. 5. Нанесення на заготовку точок та ліній, які означають місце та рівень обробки. 6. Слюсарний розмічальний інструмент, за допомогою якого наносять лінії на металеву заготовку?
Загадки про їжу та напої - 1 1.Рідке, а не вода, біле, а не сніг. 2.Ріжуть мене ножакою, б’ють мене ломакою; за те мене отак гублять, що всі мене люблять. 3.У воді родиться і води боїться. 4.У воді росте, кохається, вкинь у воду – злякається. 5.Є шапка, але немає голови; є ноги, але без черевика.
1.На полі народився, на заводі варився, на столі розчинився. 2.Я кислий був зелений. Дозрів — і пожовтів. З жарких країн, малята, до чаю прилетів! Хоч кислий я, малята, зі мною чай смачніш. Додам я аромату — і станеш здоровіш. 3.Що то за голова, що лиш зуби й борода? 4.Я росла в темній темниці, як зросла— взяли в світлиці, з мене шкуру всі деруть, мене варять, мене труть, пироги з мене печуть. Відгадайте, хто ж я є, і назвіть ім’я моє. 5.без рук ,без ніг .а по столу повзе Загадки про їжу та напої -2