Презентація уроку математики в 2 класі за підручником М.Козак, О.Корчевська
17 січня. Дистанційна робота. М.д. збільшити на різницю чисел 15 і 7.7 + (15 – 7) = 8158 збільшити на суму чисел 9 і 6 .8 + (9 + 6) = 15237
- Яку закономірність спостерігаємо?Порахуйте на ск. збільшується кожне наступне число.на 4- Запишіть, які числа пропущено.20242881216???32?36
Зм. – В. = Р.до Р. + В. = Зм.від Зм. – Р. = В. Перевірка віднімання:
= 1919+7 =2626-19 = 7= 2424+30 =5454-24 =30= 7474+6 =8080-74 =6 = 4848+42 =9090-48 =42 Зм. – В. = Р.26 - 754 - 3080 - 690 - 42
= 817-8 =9 = 4043-40 =3= 2530-25 =5= 4760-47 =1317 - 9 8 +9 =1743 – 3 40 +3 =4330 – 5 25 +5 = 3060 – 13 47 +13 = 60
Задача Було -Взяли -Залиш. -36 ол.6 ол. і 5 ол.??, В коробці було 36 олівців. Для виконання малюнка взяли 6 червоного відтінку та 5 зеленого. Скільки олівців залишилося в коробці?Розв ʼязання:
1-й сп.:1)6 + 5 = 11(ол.)- взяли;2)36 - 11 = 25(ол.)2-й сп.:1)36 - 6 = 30(ол.)- залиш. споч;2)30 - 5 = 25(ол.)3-й сп.:1)36 - 5 = 31(ол.)- залиш. споч;2)31 - 6 = 25(ол.)В.:25 олівців залишилося в коробці.
Дякую за урок!
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект