Хід уроку: Вивчити кінематичну схему верстата та графік чисел оберту. Записати рівняння частоти обертання шпинделя у загальному вигляді по короткому і довгому (з перебором) ланцюгу. Записати рівняння Nmax і Nmin обертання шпинделя Записати рівняння для 630 об/хв Виконати індивідуальне завдання (групова робота) та зафіксувати його у звіті ЛПЗ. Зробити висновок
Що уявляє собою шпиндель? В яких опорах кріпиться шпиндель? Які різновиди підшипників ви знаєте? Чому підшипник назвали підшипником? Скільки типів верстатів у токарної групі? Яка основна характеристика токарних автоматі, напівавтоматів, револьверних верстатів? Яка основна характеристика карусельного верстата?
Еластична муфта? Зубчасте колесо, яке закріплено нерухомо? Зубчасте колесо, яке пересувається по валу? Трійний пересувний блок зубчастих коліс? Циліндрична зубчаста передача? Черв'ячна передача? Підшипники без вказання типу? Підшипник кочення? Зубчаста передача з конічними колесами? Як на кінематичних схемах позначають?
Хід уроку: Розглянути і навчитися читати кінематичну схему токарно-гвинторізного верстата 1К62 Розглянути два ланцюга головного руху коробки швидкостей верстата 1К62 Записати у загальному вигляді рівняння частоти обертання шпинделя Записати рівняння nmax і nmin обертання шпинделя Розглянути як користуватися графіком чисел оберту шпинделя верстата 1К62 Виконати індивідуальне завдання за вказівкою викладача – групова робота Оформити роботу, зробити висновок та зафіксувати його у звіті ЛПЗ.