Презентація власного досвіду

Про матеріал

Одне з найважливіших завдань нової школи-сформувати в учнів уміння самостійно здобувати знання,виховати особистість ,яка може робити свідомий вибір. Метод схем-опор сприяє розв'язанню цієї задачі.

Схеми-опори на моїх уроках стали постійними помічниками учням,умовою безконфліктного, ділового, дружнього спілкування, основою впевненості дітей у своїх здібностях долати труднощі.Схеми-опори забезпечують і підвищену працездатність, і енергійний темп уроку.Необхідні правила для виконання завдань дітям не потрібно пригадувати , вони їх замальовують блоками (кожен блок має свій колір)На кінець вивчення теми кожен учень має власноруч створену схему-опору. Це сприяє розвитку творчого потенціалу, підтримує позитивні емоції, виховує вольові риси характеру.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чадукова. Оксана Вікторівна. Вчитель початкових класів КЗ“Нікольська ЗОШ І-ІІІступенів №1 імені Якименка А. Д. Нікольської районної ради Донецької області” опорна школа

Номер слайду 2

Загальні відомостіП.І. Б. Чадукова Оксана Вікторівна Дата народження : 16.08.1970 Освіта: вища. Бердянський державний педагогічний інститут. 1991 - 1997 р. Спеціальність: педагогіка і методика початкового навчання. Посада: вчитель початкових класів. Загальний педагогічний стаж: 25 років

Номер слайду 3

Педагогічне кредо “ Без знань дитини – її розумового розвитку, мислення інтересів, захоплень, здібностей, задатків – немає виховання” В. О. Сухомлинський

Номер слайду 4

Д е в і з. Я - Вчитель,Я – Любов і Відданість,Віра й Терпіння. Я – радість і Співрадість,Страждання і Жаль. Я – Істина й Серце,Совість й Шляхетність. Я – Шукач і Обдаровувач,Жебрак і Багатий. Я – Вчитель і Учень,Вихователь і Вихованець. Я – Прокладач Шляхуі Художник Життя,Я – Притулок Дитинства. Й Колиска Людства. Я – Усмішка Майбутнього. Й Смолоскип Сущого. Я – Вчитель від Богаі Його Помічник. Ш. О. Амонашвілі

Номер слайду 5

Використання сучасних технологій Технологія диференційованого навчання С. П. Логачевської. Ігрові технології. Інформаційні технології. Здоров̒язберігаючі технологіїНайголовніше – навчити людину мислити. Б. Брехм

Номер слайду 6

Професійна самоосвіта. Напрямки: Сучасні педагогічні технології; Національна доктрина розвитку освіти в Україні; Психологічні засади сучасного навчально-виховного процесу. Курси Маріупольського інституту підвищення кваліфікації при Приазовському державному технічному університеті( липень 2016р.)

Номер слайду 7

Проблема, над якою працюю. Використання схем і зорових опор для засвоєння головного в навчальному матеріалі

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Ф у н к ц і ї

Номер слайду 10

Легка запам̕ятовуваність. Легка відтворюваність. Компактність. Максимальна інформативність. Доступність. Вимоги

Номер слайду 11

Пріоритетні напрямки проблеми

Номер слайду 12

Розповсюдження власного педагогічного досвіду. Проведення відкритого уроку «Число 9, цифра 9. Розв´язання простих задач», жовтень 2011 р. Проведення відкритого уроку «Закріплення табличного додавання і віднімання одноцифрових чисел», березень 2012 р. Проведення відкритого уроку «Узагальнення знань з теми «Слова – назви предметів», грудень 2012 р.

Номер слайду 13

Розповсюдження власного педагогічного досвіду. Розміщення на порталі «Учительського журналу он-лайн» уроку української мови з теми «Повторення вивченого про головні члени речення». Розробка матеріалу для роботи з молодшими школярами «Екологічне виховання на уроках та в позакласній діяльності». Розробка годин спілкування для учнів початкових класів «Школа ввічливих наук».

Номер слайду 14

Теоретичні викладки проблеми Схеми - опори на наших уроках стали постійними помічниками учням, умовою безконфліктного, ділового, дружнього спілкування, основою впевненості дітей у своїх здібностях долати труднощі. Схеми - опори забезпечують і підвищену працездатність, а також енергійний темп уроку. Необхідні правила для виконання завдання дітям не потрібно пригадувати: вони читають їх на схемах. Читають сьогодні, завтра. Через тиждень схема не потрібна — діти засвоїли матеріал. На якому етапі роботи над новою темою слабкі або навіть середні учні стають на уроці пасивними, починають відставати? Адже у момент першого пояснення вчителя, коли він використовує яскраві малюнки, таблиці, вони беруть участь у роботі, відповідають на запитання, а інколи роблять і правильні висновки . За умови розвитку загальної середньої освіти повною мірою постає завдання: «Учити усіх, всіх учити добре». Розв’язання цього завдання є практично неможливим, якщо інтелектуальні можливості дитини не виявити на самих ранніх етапах навчання, якщо вони з перших днів шкільного життя не використовуються в усій навчальній і виховній роботі. Отже , на мою думку , саме використання схем - опор допомагає розвивати важливі якості психіки учнів і створюють для них умови навчатись із радістю, навчатись відповідально.

Номер слайду 15

Комплект схем – опор до уроків української мови

Номер слайду 16

Виховна проблема. Виховувати позитивні риси характеру, старанність, обов̕язковість, організованість, шанобливе ставлення до старших на основі традицій, звичаїв, обрядів, свят українського народу.

Номер слайду 17

Результативність роботиз української мови

Номер слайду 18

Результативність роботиз математики

Номер слайду 19

Результативність роботи

Номер слайду 20

Наші досягнення

Номер слайду 21

Щиро дякую за увагу!До поки сонце світить з висоти,Щебечуть пташки, зацвітають квіти,Я Вам життям бажаю твердо йти,І днем грядущим від душі радіти!Хай щастя завжди супроводить Вас,Людська повага й шана не минають,А вашу мрію й працю повсякчас. Лиш визнання вінчають!

pptx
Додано
10 березня 2018
Переглядів
2201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку