#Сила_освіти_2025 Презентація власного педагогічного досвіду роботи:Робота учнів в групах і парах на уроках географії ,« Пізнаємо природу» та під час проведення виховних заходів»

Про матеріал

#Сила_освіти_2025

Застосування інтерактивних методик- роботи в групах і парах на прикладі педагогічного досвіду роботи вчителя географії Матієнко Ганни Юріївни:

«Застосування інтерактивних методик – роботи в групах і парах- на уроках географії , « Пізнаємо природу» та під час проведення виховних заходів»

Такі форми роботи застосовую під час проведення практичних робіт, на уроках засвоєння нових знань та узагальнення знань з теми, уроках-подорожах, stem- уроках.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відкрита науково-практична конференція «Сила освіти: педагогічні стратегії для успішного майбутнього» «Стратегія співпраці – навчання в групах або парах, що сприяє обміну знаннями та розвитку комунікативних навичок» Секція: Природничо - математична освіта Підготувала: Матієнко Ганна Юріївна ІІ кваліфікаційна категорія, вчитель географії Арцизької гімназії з початковою школою –філія Арцизького ОЗО №1-ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради 26.03.2025

Номер слайду 2

Актуальність теми. Аналіз останніх досліджень Актуальність. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної взаємодії всіх учнів. Під час такого навчання діти вчаться бути демократичними, критично мислити, приймати зважені рішення. Навчання в групах або парах це:• «панацея, що вирішує всі проблеми освітнього процесу• суттєве доповнення до системи методів навчання• інструмент, що дозволяє значно урізноманітнити форму пізнання оточуючої дійсності• якісно інший підхід до організації освітньої діяльності. Аналіз останніх досліджень Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має цілком конкретні та прогнозовані цілі. Одна з таких полягає у створенні комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, що робить продуктивним сам процес навчання. Саме інтерактивні групові форми навчання сприяють розвитку комунікативних навичок, розвивають критичне мислення , відчуття учнями власної успішності і інтелектуальної спроможності.

Номер слайду 3

З досвіду роботи вчителя географії Матієнко Г. Ю.«Застосування інтерактивних методик – роботи в групах і парах- на уроках географії , « Пізнаємо природу» та під час проведення виховних заходів»Дані методики використовую на різних етапах уроку- під час повторення навчального матеріалу, вивченні нових тем , на етапі закріплення учнями отриманих знань. Такі форми роботи застосовую під час проведення практичних робіт, на уроках засвоєння нових знань та узагальнення знань з теми, уроках-подорожах, stem- уроках.

Номер слайду 4

Урок географіі , 6клас. Тема « Кліматична карта України і світу» (тип уроку: засвоєння нових знань)( робота в групах ,обробка інформації, підготовка до захисту проектів « Кліматичні пояси Землі»)

Номер слайду 5

Робота груп над створенням проєкту

Номер слайду 6

Захист проєктів « Кліматичні пояси Землі», 6 клас

Номер слайду 7

Урок « Дифузія у рідинах і газах», 5 клас. Предмет: Інтегрований курс « Пізнаємо природу»ГР1 Практична робота « Дослідження дифузіі у рідинах і газах» (робота в групах – спостереження та опис явища дифузіі)

Номер слайду 8

Тип уроку: Урок узагальнення знань та вмінь учнів по темі « Літосфера» Урок проведений в 6 класі у формі командного інтелектуального змагання в різноманітних конкурсах

Номер слайду 9

РОБОТА В ПАРАХ 02.02.2024 р. мною був проведений стем-урок географії в 7 класі за темою : «Населення і країни Північної Америки» Тип уроку: Урок з використанням стем- технологій Мета уроку: - поглиблення й систематизування знань учнів про особливості заселення Північної Америки; - кількісний, расовий та етнічний склад населення материка; - формування знань учнів про політичну карту Північної Америки; - розвиток в учнів практичних вмінь та навичок під час отримання теоретичних знань; - розвиток вмінь учнів працювати в команді Учні класу були розподілені на пари , кожна з яких отримала випереджувальне завдання – підготувати цікаву презентацію про одну з країн Північної Америки - США, Канади, Мексики. - Учні повинні були підготувати герби і прапори країн (намалювати, зробити аплікації) та вміти пояснити, що вони символізують;-Знайти та розповісти цікаві факти про природу і визначні місця цих країн;- Виготовити моделі об’єктів природи даних країн, а також презентувати національні страви цих країн.

Номер слайду 10

Урок з використанням stem-технологій за темою «Населення і країни Північної Америки» ,7 клас ( підготовчий етап: виготовлення символіки країн Північноі Америки)

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Презентація моделі найбільшого вулкану Канади- гори Гарібальді( демонстрація явища виверження вулкану)

Номер слайду 13

Презентація проєкту « Мексика» у національних костюмах ( виготовлення та дегустація страв національної кухні )

Номер слайду 14

Ви. ВВввввввв Виховні заходи природничого циклу ( стратегія співпраці в групах або в парах) Використання інтерактивних методик навчання в парах і групах для обміну знаннями і розвитку комунікативних навичок у учнів доцільно використовувати не лише на уроках, а також під час проведення виховних заходів різноманітного напрямку

Номер слайду 15

Екологічний захід до Дня Землі , 8-9 кл.( проведення ековікторини щодо розумного використання природних ресурсів)

Номер слайду 16

Підготовчий етап: робота груп над створенням проєкту « Способи вирішення екологічних проблем м. Арциз»

Номер слайду 17

Презентація роботи груп за темою « Як ефективно вирішувати екопроблеми рідного міста»

Номер слайду 18

Висновки: Використання інтерактивного навчання не є самоціллю. Це лише засіб для досягнення тієї атмосфери в класі, яка найкраще сприяє співробітництву, порозумінню і доброзичливості та надає можливості дійсно реалізувати навчання. Головними в процесі навчання є зв’язки між учнями, їхня взаємодія та співпраця. Результати досягаються взаємними зусиллями учасників процесу навчання, учні беруть на себе відповідальність за результати навчання. Умовами функціонування даних форм і методів можуть бути:забезпечення принципу наступності і безперервності;співпраця учасників освітнього процесу на принципах гуманізму;зорієнтованість освітнього процесу на розвиток навичок соціальної взаємодії. Виходячи з усього вказаного, слід зазначити важливість використання інтерактивної моделі освітнього процесу, яка передбачає використання інтерактивних технологій для різних форм організації навчання

Номер слайду 19

Використані джерела. Побірченко Н. Інтерактивне навчання в системі нових освітніх технологій /Н. Побірченко , Г. Коберник // Початкова школа. – 2004. – №10. – С. 8. 17. Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика. - К-, 2002. - 136.

pptx
Пов’язані теми
Географія, Презентації
Додано
10 березня
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку