Презентація "Впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчально - виховний процес" допоможе сформувати в учнів і батьків уявлення про здоровий спосіб життя, та відповідальне ставлення до власного здоров’я.
Внутрішньошкільні фактори, що впливають на здоров'я учніввзаємини з однокласниками ставлення вчителів здоров'я вчителіввид навчальної діяльностітехнології, стиль викладаннявідмітка, оцінка знаньобсяг домашніх завданьрежим днярозклад навчальних занятьхарчуваннясанітарно-гігієнічні умови режим змін. Організація занять. Режим функціонування школиздоров'я школярауроки фізкультуриспортивні секції та гурткидозвілля
сприятливі умови навчання дитини в школі (без стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання)оптимальну організацію навчального процесу (відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних вимог)необхідний достатній та раціонально організований руховий режим. Здоров’язбережувальні технології
ЗАХОДИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ВИХОВАННЯПрофілактика правопорушень. Утвердження здорового способу життя. Система виховання здорового способу життя. Бесіди, лекції лікарів, участь в акціях, перегляд фільмів. Профілактика шкідливих звичок. Зустрічі з представниками правоохоронних органів,залучення учнів до цікавих справ, гурткової роботи, бібліотеки,індивідуальна робота. Залучення до спортивних змагань, туризму, занять у спортивних секціях
Заходи дирекції школи з упровадження здоров’язбережувальних технологій:• Створення комфортних умов навчання (розклад уроків, перерв, режимні моменти).• Загальний контроль фізкультурно-оздоровчої роботи.• Контроль харчування.• Контроль дотримання санітарно-гігієнічних умов приміщення школи.• Оздоровлення учнів протягом року.• Естетичне оформлення інтер’єру школи.• Проведення круглого столу з проблем упровадження здоров’язбережувальних технологій.• Проведення педагогічних рад.• Спільна робота з батьками.
Система роботи з педагогічними кадрами. Навчання педколективу відбувається:педрадах ( теми “Використання здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі”, “Гігієнічні вимоги раціонального режиму дня учнів”, “Про обсяг і характер домашніх завдань учнів навчального закладу”, “Аналіз стану здоров’я за результатами медогляду”);семінарах ( “Здоров’я як ресурс, що забезпечує здатність дитини до розвитку”, інформаційно-аналітичне повідомлення про сучасні тенденції у розв’язанні проблем здоров’я школярів, проблеми формування культури здоров‘я учасників освітнього процесу).
Питання, які розглядаються на засіданнях методоб’єднань:• виховання в учнів початкових класіввідповідального ставлення до свого здоров’я;• індивідуальна робота на уроках;• перевірка знань без стресів;• виховання дбайливого ставлення до життя на кожному уроці;• як запобігти перевантаженню навчального процесу;•застосування різнорівневого навчання;• використання інтерактивних методів навчання.