Мета: Глибше ознайомити учнів паралельних класів між собою; виховувати взаємоповагу, щирість, сердечність, шляхетність у стосунках; продовжувати формувати почуття людської гідності до себе, до протилежної сатті, і до старших осіб.
1-й ведучий
Черевики начистив. Сорочечка біла.
І краватку батьківську пов’язати зумів.
Гуркоче сердечко хлопчаче бідне.
І хто ж накаже замовкнути йому!
Коли на дворі божевілля весняне:
Все тане кругом, від сонця зімлів,
І в Олю, і в Віку і в Віту, і в Сніжану закохане,
Виводить рулади співуче воно.
І березня восьмого ніяк з ним не впоратися.
І в книгах є навряд чи потрібний приклад,
Адже Оля — відмінниця, Віка і Віта — красуня,
А Сніжана… ну, загалом, прекрасна, товариська …
Вас всіх поцілую, мої однокласниці!
І мова моя буде для вас дружна й гаряча!
Тож, шановні мої хлопці-однокласники
Давайте сьогодні нашу зустріч дружно проведем!
Зима вже завершується, і настає весна – пора пробудження, тепла, і, звісно ж кохання. І нічого дивного в цьому немає, адже кохання це є почуття які розцвітаюь наче ті перші проліски весни із під холодного білого снігу.
2-й ведучий. Тож зустріч наша присвячена коханню. Саме йому, коханню!
1-й ведучий. Неспокійному і спокійному!
2-й ведучий. Підступному і відданому!
1-й ведучий. Нерозділеному і взаємному!
2-й ведучий. Гіркому і солодкому!
Ведучі (разом). Вічному коханню! ( Всі учні дарують один одному надувні шари)
1-й ведучий. Добрий день, дорогі друзі, ровесники, шановні вчителі і гості!
2-й ведучий. Сьогодні, у весняний день, запрошуємо на свято всіх закоханих.
1-й ведучий. Допускаються на свято й ті, чиї серця ще не вразила стріла Амура і які тільки в мріях бачать своїх майбутніх принцес та лицарів.
2-й ведучий. Бо немає такої людини, яку б обминуло це велике і всесильне почуття. Бо воно приходить у юності й живе у серці до глибокої старості, оскільки, як сказав поет, «любви все возрасты покорны».
Любов підносить серце над землею
І робить дивовижні чудеса.
Стає людина зовсім інша з нею,
Тоді в її душі живе краса.
Тоді в душі троянда розцвітає,
Співає у душі тоді весна!
Любов людська велику силу має,
Зцілити може й оживить вона.
Конкурси
1-й ведучий. Шановні однокласники, у нас уже пройшло романтичне знайомство, тож давайте перевіримо чи сподобалися наші дівчата вашим хлопцям, тому що, ваша однокласниця – без спору прекрасна нам.
Дівчата і хлопці знаходять половинки своїх откриток. Утворюють пару. Зачитують привітання з откритки.
(Дівчата записують на аркушах свої імена та залишають ці записки у капелюсі. Хлопці витягують по одному аркушу. Утворюються пари.)
2-й ведучий. Сподіваюся, ніхто з вас не скаже: «Я не хочу кохання». Кохання хочуть усі, і це так природно, як зелена трава весною. Кохання... Про нього мріють, його очікують. І ось воно прийшло до вас. Таке ніжне, загадкове...
Однокласниці-дівчата, з 8 березням вас!
Посміхайтеся і швидше ставайте навпроти нас!
Ми привітати вас мріємо, чесно, краще за всіх.
А у відповідь хочемо почути лише веселий сміх.
2 Конкурс «Знайомство»Умови конкурсу: станьте навпроти. Уважно родивіться один одного. А тепер поверніться спинами й дайте відповіді на запитання.
Запитання конкурсу до кожної пари;
Якого кольору очі у твоєї половинки?
У чому зодягнена (-ий), колір одягу твоєї половинки?
Чи є годинник на руці у твоєї половинки?
Якого кольору волосся? Яка зачіска?
Чи є каблучка, сережки (краватка, галстук) у твоєї половинки?
1-й ведучий. Ну що, дівчата, дочекалися ми з вами!
Восьме березня в двері до нас стукає!
Непросто бути в це свято мужиками —
Їм належить перед вами схилитись!
3 Конкурс «Романтичний танок»
Пара стає на газету, яка через певний час буде складатися і складатися, виграє та пара, яка протанцює на самій меншій складці газети.
Буде лунати різноманітна музика під яку ви повинні якнайкраще рухатися. Тож, до танцю!
Ваше завдання затанцювати так, як ще ніколи не танцювали. Танці упродовж лише 5 хвилин — і ми бажаємо перемогти!
2-й ведучий. Дорогі наші, однокласниці, дівчата,
Вітаємо Вас з весняним днем!
Ви відмінниці, красуні та чемпіонки,
З іскоркою в очах, в серцях з вогнем.
Вітаємо Вас чоловічим своїм складом,
Жіночого Вам щастя, радості, удачі.
Усіляких заслуг, терпінья, бадьорості і слави,
Щоб вирішувалися всі важкі задачі
І щоб ви до нас не байдужі зостались!
1-й ведучий
4 конкурс « Наші зможуть» Хлопці і дівчата діляться на дві команди, їм роздаються букви, потрібно скласти слово-відповідь на зачитані запитання.
Питання дівчатам: М О В А
С А Р У
1. Вона є українська, російська, польська (мова)
2. Морський делікатес. (омар)
3. Її мила мама (рама)
4. Волосся під носом, їх носять чоловіки. (вуса)
5. Нічний птах з великими очима. (сова)
6. Зранку на траві. (роса)
7. Чоловіче ім’я, літературний жанр (рома)
8. Купідон .... (амур)
9. Єврейське жіноче ім’я, яке часто згадується в анекдотах. (Сара)
2-й ведучий.
Для хлопців
Питання хлопцям: Н О Р А
К А С І
1. В ній живе лисиця. (нора)
2. Вона буває рослинна, земна та головного мозку. (кора)
3. Його косять на зиму. (сіно)
4. Колір очей, приправа. (карі)
5. Вона буває божою (кара)
6. Символ дружби (арка)
7. Водойма, яка протікає. (ріка)
8. Знаряддя праці, її заплітають дівчата. (коса)
9. Місце розрахунку в супермаркеті. (каса)
1-й ведучий Ви наші однокласники і кращі друзі!
Нам з вами дуже весело буває на дозвіллі.
Ми іноді доказуєм, але це ж по дружбі,
Ви самі розумієте, що це дуже потрібно
Інакше як покажемо, що дружба у нас вірна!
2-й ведучий. Прибирання ляже на чоловічі плечі у свято,
Готування теж вам, хлопці, належить!
Даруйте коханим подарунків багато різних —
Шлях до серця в людини, через шлунок належить!
5 Конкурс «Вправні ручки
Вед. А тепер перевіримо хлопця на вправність. Наступний наш конкурс називається «Вправні ручки».
Вед. На тарілках перед учасниками( ). Потрібно якнайшвидше накормити партнера із зав’язаними очима. Хлопець і дівчина сідають навпроти один одного, хлопцеві зав’язують очі а дівчині руки. хлопець бере з тарілки їжу і пригощає дівчину.
1-й ведучий Не сумуйте, не плачте ніколи!
Будьте щасливі любі дівчата —
Посміхайтеся, дивуйтеся, радійте
Нема прекрасніших на світі
Ніж ваших милих, жіночих очей!
6 Конкурс «Твої прекрасні оченята»
Пара стає один навпроти одного і дивляться в очі.
Журі нагороджує пари, по тому яка перша і по черзі зморгнула.
1 пара – дружба, 2 пара – віра, 3 пара – надія, 4 пара - любов
Для вчителів.
1-й ведучий. Бажаємо вам здоров'я міцного, щастя п'янкого!
Учнів вдячних, батьків обачних!
Чистих ранків, сонячних світанків!
Променів сонця у кожне віконце!
Ніжної ласки, душевної казки!
Грошей без ліку, довгого віку!
Бувайте веселі, бувайте здорові!
В багатій оселі, взаємній любові!
Купайтеся в усмішках, жартах, цілунках,
І щедрої долі дзвінких подарунках!
1-й ведучий. Вечір закінчується, але свято у ваших серцях триває. Ми хочемо, щоб сьогодні прозвучало не одне зізнання в коханні, може навіть привселюдно. Нехай ваша душа завжди буде зігрітою чиєюсь любов’ю, теплом і ласкою.
2-й ведучий. Пора весни— це весняна пора, коли потрібно усміхатись.
1-й ведучий. Тож запрошуємо всіх на танцювальний вечір!
Посміхніться! Ми зустрілись,
Щастям повниться душа,
Нині наш весняний день
Квітів, сонця і пісень!
Хай теплом зігріє він
Дружби радісні хвилини,
Принесе як дар любов,
Посміхайтесь знов і знов!
Для вчителів
1-й ведучий
Шановні вчителі, ми вам сьогодні старались показали сучасний урок і хочемо почути чи визначили ви
для себе ті форми роботи, які для вас найприйнятніші.
Перший блок сучасного уроку. Загальнопедагогічні вимоги.
- Як ви ставитеся до урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів на нашому уроці?
2-й ведучий
Другий блок. Дидактичні вимоги.
- Чи справились ми з використанням сценарних варіантів уроку, які є носіями інформації?
1-й ведучий
Третій блок. Психологічні вимоги.
- Чи виробився у вас нормальний психологічний стан і стійкий настрій учителя та учнів?
- Чи справдилася ваша вимогливість до доброзичливісті учнів?
2-й ведучий
Четвертий блок. Гігієнічні вимоги.
- Як ви вважаєте учні і учителі були перевантажені на уроці, це призвело до їх стомлюваності?
2. Конкурс «Літери» (На кожного учасника надягається картонна коробка з літерами на спині і на грудях. Після того, як ведучий зачитає питання, учасники переміщуються і складають слово-відповідь. Перемагає та, команда яка швидше дасть відповідь на всі питання)
Питання дівчатам: М О В А
С А Р У
1. Вона є українська, російська, польська (мова)
2. Морський делікатес. (омар)
3. Її мила мама (рама)
4. Волосся під носом, їх носять чоловіки. (вуса)
5. Нічний птах з великими очима. (сова)
6. Зранку на траві. (роса)
7. Чоловіче ім’я, літературний жанр (рома)
8. Купідон .... (амур)
9. Єврейське жіноче ім’я, яке часто згадується в анекдотах. (Сара)
Питання хлопцям: Н О Р А
К А С І
1. В ній живе лисиця. (нора)
2. Вона буває рослинна, земна та головного мозку. (кора)
3. Його косять на зиму. (сіно)
4. Колір очей, приправа. (карі)
5. Вона буває божою (кара)
6. Символ дружби (арка)
7. Водойма, яка протікає. (ріка)
8. Знаряддя праці, її заплітають дівчата. (коса)
9. Місце розрахунку в супермаркеті. (каса)
Запитання для інтерв’ю з учителем
· Коли у вас виникло бажання стати вчителем ?
· Де ви навчалися?
· Що ви пам’ятаєте зі шкільного життя?
· Які уроки ви любили, а які ні ?
· Скільки років ви працюєте в школі?
· Чи хвилюєтесь ви перед першою зустріччю з класом?
· Про що ви думали, йдучи на перший урок?
· Що вам подобається, а що не подобається у вашій роботі ?
· Чим ви полюбляєте займатися вдома?
· Ваш улюблений письменник, фільм, колір, музика, пора року тощо
· Про що ви думаєте, йдучи до школи ? А зі школи ?
· Ви вже давно працюєте в школі та класі. Перевіримо, чи добре ви їх знаєте.
· Скільки поверхів у школі ?
· Скільки вікон у класі?
· Скільки сходинок потрібно подолати, щоб потрапити в школу?
· Де стоїть стіл у кабінеті директора ? Завуча?
· Як звуть шкільну буфетницю ?
· Хто в нашому класі захоплюється спортом, музикою тощо ?
Весна кохання