Презентація "Як охороняти безцінний скарб Землі - воду?"

Про матеріал

Презентація «Як охороняти безцінний скарб Землі – воду?» використовується на уроці природознавства у 3 класі за підручником Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с.

Школярі продовжують розширяти свої знання про воду, її значення в природі, про цінність її для людини, про шляхи забруднення і способи охорони від забруднення, про участь дітей в охороні та збереженні води; прослухають вірші, зустрінуться з улюбленою рибкою Немо та Карасиком Золотенко.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як охороняти безцінний скарб Землі – воду?Підготувала вчитель початкових класів Степнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Волноваської РДА Омельяненко Валентина Іванівна. Природознавство, 3 клас

Номер слайду 2

Мета:

Номер слайду 3

Вода – безцінний скарб планети Земля. ЇЇ значення важко оцінити. Леонардо да Вінчі називав воду ”соком життя”. Існує теорія, що життя вперше зародилося у воді, тому вважають, що вода -  скарбниця життя.

Номер слайду 4

Люди, використовуючи природні багатства Землі, зокрема воду й водойми,на жаль, забруднюють їх шкідливими викидами. Це становить під загрозу «здоров’я» і маленьких джерел, і найбільших річок, озер, і навіть Світового океану.

Номер слайду 5

У водойми скидають шкідливі та отруйні речовини, промислові відходи, просто сміття. Водоймам особливо загрожують побутові стічні води міст та інших населених пунктів

Номер слайду 6

Одна з небезпек для океану полягає в постійних витіках нафти при її видобуванні та транспортуванніКожна тонна нафти вкриває тонкою плівкою приблизно 12кв.м поверхні і забруднює близько мільйона тонн морської води

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Запам'ятайте! Незамінними помічниками в очищенні води є водорості, різні тварини та найдрібніші водяні організми, їх називають «санітарами» водойм. Короп очищує дно. Товстолоб — верхні шари ставка Усе, що гине, з'їдають щуки і не дають розмножуватися трупним бактеріям.  Амур — з'їдає водорості.

Номер слайду 9

 На Землі практично не залишилось великих річкових систем, не забруднених внаслідок діяльності людини. В Україні існує 1200 населених пунктів (у яких проживають понад 800 тис. осіб), в яких заборонено пити місцеву воду через природні або техногенні причини, або через відсутність місцевих джерел водопостачання

Номер слайду 10

Робота в парах. Дослідіть і розкажіть! Коли люди в своїй повсякденній діяльності витрачають прісну воду неекономно?

Номер слайду 11

Правила економного використання води. Приймати душ замість ванни. Користуватись склянкою при чищенні зубів. Мити посуд в раковині, закривши отвір пробкою, полоскати під проточною водою. Прати білизну при повному завантаженні машини. Поставити лічильники води. Економне використання води — це турбота про всіх людей, які живуть поряд із нами і житимуть після нас.

Номер слайду 12

Якщо з водопровідного крана вода тече неперервною цівкою завтовшки із сірник, то за добу в каналізацію виллється 500 літрів води. Якщо вода крапає, то втрати становлять 60 літрів на добу. Ще більші втрати води — через несправний зливний бачок у туалеті. За добу даремно витече в каналізацію 1300 літрів води. Несправності цих приладів тільки в одній квартирі призведуть до втрати 700 тисяч літрів води на рік!!!Охороняти водойми — це те саме, що оберігати життя на Землі, піклуватися про її красу, серед якої живуть люди і багато інших живих істот. Карасик Золотенко нагадує:

Номер слайду 13

Люди кажуть: скільки існує криниць на землі, стільки і зірок на небі. І якщо вам доводилося бачити як в нічному небі падає зірка, знайте – то десь замулилось джерело. Не обходьте стороною жодну забуту людьми криничку, чи занедбане джерельце. Щоб не згасали зірки на небі, оберігаймо живі криниці на землі! Народна мудрість

Номер слайду 14

Поетична хвилинка. Ти вранці личко умиваєш,У синій хвилі риба грає. Йде дощ і шелестить трава: Жива, жива, жива, жива…Запам’ятай же назавжди:І я з води, і ти з води,Запам’ятай на майбуття: Земна вода — Землі життя.

Номер слайду 15

На берегах і у воді багато сміття, вода брудна, часто має неприємний запах, і винними у такому стані водойм самі люди! Що ж треба робити, щоб наші водойми оздоровити, очистити, зберегти?Рибка Немо запитує:

Номер слайду 16

  Виховувати в своїй душі культуру і любов до природи. Не викидати у водойми та на берегах сміття;Що можете зробити ви ? Проводити роз’яснювальну роботу з населенням; Розчищати джерельця та струмки;  Звертатися до поліції з проханням вплинути на злісних забруднювачів довкілля;Проводити природоохоронні акції: Економити воду;

Номер слайду 17

Глибина Азовського моря від 8 до 14 метрів.Є Мертве море, вода в ньому дуже солона. На глибині 12 метрі суцільна темрява. Висота айсберга 60-40 метрів. Якщо відколюється блок льодовика, то на протязі 2-4 років у плаванні він розтане. Якщо на полі 1см товщина снігу на 1 гектарі, то цей покрив дає 40 тонн води на 1 гектар. В 1 грамі морської води міститься 35 різних солей. На чищення зубів людина витрачає 18л води, на миття посуду – 91 л. Чи знаєш ти:

Номер слайду 18

Берегти і охороняти природу – значить берегти Батьківщину!Пам’ятайте !

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 12
Оцінки та відгуки
  1. Ємельянова Ганна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Уколова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Блохіна Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Курявая Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Калініченко Iрина Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Сухацька Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ярмак Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Щербина Галина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Буй Світлана Владиславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Удоденко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Вороновская Наталья
    Дякую! Чудова, дуже цікава, яскрава презентація!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Романовська Ганна Володимирівна
    Якісна презентація. Відповідає змісту програми та підручника. Містить додадкову інформацію. Трішки корекції відповідно до мого класу - і готово! Дякую Валентині Іванівні ще й за економію власного часу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 9 відгуків
pptx
Додано
24 липня 2018
Переглядів
37050
Оцінка розробки
5.0 (12 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку