Презентація:”ЯК СТАТИ ТОЛЕРАНТНИМ.ТОЛЕРАНТНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ,ЯКІ МАЮТЬ ПРОБЛЕМИ ЗІ ЗДОРОВ’ЯМ.”

Про матеріал
підвищити рівень обізнаності молодших школярів з питань толерантності та моральності; пояснити, що всі люди різні, що відмінності роблять їх унікальними і цікавими для інших; розвивати навички соціальної поведінки, виробляти принципи толерантної поведінки, вміння працювати у групах; виховувати толерантне і позитивне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров'ям.
Перегляд файлу

БЕРЕЖАНСЬКА

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №3

 

вІДКРИТИЙ ІНТЕГРОВАНИЙ  УРОК

З ОСНОВИ ЗДОРОВЯ І ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

НА ТЕМУ:”яК СТАТИ ТОЛЕРАНТНИМ.ТОЛЕРАНТНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ,ЯКІ МАЮТЬ ПРОБЛЕМИ ЗІ ЗДОРОВЯМ.

 

 

 

 

ПІДГОТУВАЛА ВЧИТЕЛЬ

ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ:

ЧОПЕЙ Л.М

 

 

 

 

 

Бережани 2018

Інтегрований урок з основ здоров’я, трудового навчання на тему

«ЯК СТАТИ ТОЛЕРАНТНИМ.  ТОЛЕРАНТНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ , ЯКІ  МАЮТЬ  ПРОБЛЕМИ ЗІ ЗДОРОВ’ЯМ» .СТВОРЕННЯ ВІНОЧКА  ТОЛЕРАНТНОСТІ.

Мета: з основи здоров’я:

підвищити рівень обізнаності молодших школярів з питань толерантності та моральності; пояснити, що всі люди різні, що відмінності роблять їх унікальними і цікавими для інших;

розвивати навички соціальної поведінки, виробляти принципи толерантної поведінки, вміння працювати у групах;

виховувати толерантне і позитивне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров'ям.

З трудового навчання:

навчити виготовляти аплікацію «Український віночок толерантності»; вдосконалювати навички роботи з кольоровим папером та клеєм.

Обладнання. Підручник «Основи здоров’я» для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів І.Д. Бех, Т.В. Воронцова, В.С. Пономаренко, С.В. Страшко; презентація «Толерантність», кольорові олівці, пелюстки з кольорового паперу, картки із завданнями для роботи в парах та групах, аркуш паперу; конверти із деталями аплікації на кожного учня, клей.

                                            ХІД      УРОКУ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання гостей.

 

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Проблемна ситуація

На екрані – Картинка з підручника “ Чия їжа смачніша.”(Слайд 1).

Уявіть собі що ви стали випадковими свідками такої картини: посеред галявини лев мавпа жирафа і буйвол. Вони голосно і довго сперечаються мало не бються.

-Як ви думаєте, чому?

-А чи є у світі їжа яка смакує всім?

-А якби в такій ситуації опинились ви чи змогли б ви уникнути суперечки? Як

(Слайд 2)

А тепер уявіть нашу велику планету, на якій живуть люди різних національностей  і їх багато. Кожна нація має свою мову, звичаї ,національні страви. І щоб уникнути конфліктів між народами, треба поважати ці відмінності, треба вміти приймати поведінку і спосіб життя інших людей, звертати увагу на те ,що зближує людей ,а не роз’єднує. А щоб так чинити, треба бути толерантним.

-Отже, тема нашого уроку : Толерантність.

-Запрошуємо всіх присутніх підтримати наше прагнення  вчитись бути толерантними і долучитись до нас, прикріпивши собі емблему як у нас.

Дякуємо.  Оплески.

І якщо у нас ще можливо не все вдасться, то просимо бути до нас толерантними.

 

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

1.Повторення знань учнів. Бесіда.

Зовсім недавно відмічали  Міжнародний день толерантності. Ми з вами створювали колажі, проводили бесіду. Чи можете згадати, коли це було.

 

 

 

 

 

 

(Слайд 3)

Молодці! А тепер уважно роздивіться слайд. Кого ви там побачили? Які відмінності зображені? Правильно. Це інваліди, тобто люди з обмеженими можливостями, які особливо потребують толерантного ставлення до себе.

-То що ж таке ТОЛЕРАНТНІСТЬ?

(Слайд 4)

 

2.Мозковий штурм. Відповіді дітей.

За допомогою скористайтесь деревом толерантності в підручнику на ст. 62

3.Міні- бесіда.

Толерантність — це терпимість і повага до інших людей, які мають не такі, як у тебе, погляди, думки, звичаї, стан здоров’я, спосіб життя, тощо.

Толерантність (від лат. tolerantia) — терпіння, прийняття іншої людини такою, якою вона є, зі всіма її достоїнствами і недоліками.

Це шлях до згоди, миру і гармонії.

А в теперішній час це особливо актуально.

Толерантність є важливою рисою характеру людини. Щоб виховати в собі толерантність, потрібно:

 поважати думки, переконання, ідеї іншої людини, незважаючи на те, що вони не збігаються з твоїми;

 сприймати людей такими, якими вони є, розуміючи, що люди різні;

 спиратися на те, що об’єднує, а не роз’єднує людей.

 

4. Робота з підручником с.61

. Висновок. Бути толерантним – означає поважати відмінності, які існують між людьми.

 

IY.ЗАКРІПЛЕННЯ.

1.Робота з казками. Як вчинили герої даних казок?

Казка Про двох ведмежат

Казка Гидке каченя”.

Казка Про двох цапків”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казка Зайчикова хата”.

Казка Рукавичка”.

2.Робота в парах.

Визнач, чи вмієш ти бути толерантним.

На столах картки із завданнями.

Визнач, чи умієш ти бути толерантним.

● Молодший братик зламав твою іграшку. Ти…

□ Засмутишся, але пробачиш.

□ Вдариш його.

● Ти посварився зі своєю сестричкою.

□ Спробуєш помиритися.

□ Будеш ображатися і мстити їй.

● Тобі не хочеться йти на прогулянку з рідними.

□ Ти влаштуєш істерику.

□ Підеш з ними гуляти.

● У Карима інший колір шкіри

□ Ти поводитимешся зверхньо.

□ Це не може бути причиною поганих відносин.

● До тебе підходить інвалід.

□ Ти відійдеш від нього і не знайдеш, що сказати

□ Ти розмовлятимеш з ним, як з рівним.

● Твій товариш погано одягнений.

□ Будеш з нього кепкувати.

□ Це не є важливим для дружби.

● Жінка похилого віку йде повільно.

□ Ти відштовхнеш її, щоб швидше пройти.

□ Ти допоможеш їй і потримаєш двері, щоб вона змогла пройти першою.

— Подумайте, у яких випадках, на вашу думку, не можна бути толерантними?

 

3. Розповідь учителя

- Ви, напевно, зустрічали на вулиці, у магазині, у поліклініці, у транспорті людей, які мають проблеми зі здоров’ям,— сліпих, глухих, німих, інвалідів на візках та ін. Не глузуйте з них, не ображайте і застерігайте від цього своїх друзів, надавайте таким людям посильну допомогу.

А так як я переживаю щоб ви були здоровими тож давайте відпочинемо.

 

Y.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА. (Слайд)

3. Робота з підручником

Ви успішно пройшли письмовий іспит на толерантність. Зясуємо чи витримали учні іншого класу свій іспит на толерантність. В 2 класі ми читали оповідання Василя Сухомлинського «Горбатенька дівчинка». Перегляньте швиденько в підручнику цей твір.

- Чим незнайомка відрізнялася від дітей?

- Як почувається людина, коли потрапляє туди, де вона «не така, як усі» ?

-Чи здали діти іспит.  Відповіді дітей.

Ці люди потребують не тільки толерантного ставлення, а й терпіння, розуміння та любові оточуючих. Пригадайте «золоте правило» спілкування: «Стався до людей так, як би ти хотів, щоб люди ставилися до тебе».

 

4.Робота в групах.

. Кожна група дітей попробує створити свою квітку толерантності. З цих квіток ми створимо український віночок.

КОМПОЗИЦІЯ ВІНОЧКА.

C:\Users\Admin\Desktop\IMG_20190128_150501_HDR.jpg

.Присутні гості приєднуються до колективної роботи і створюють серце толерантності.

ПЛАКАТ.    КОМПОЗИЦІЯ СЕРЦЯ.

C:\Users\Admin\Desktop\IMG_20190128_150948_HDR.jpg

АНАЛІЗ РОБІТ.

 

ІV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

То що з сьогоднішнього уроку ми покладемо у свій сундучок. Над чим варто задуматись. А що потрібно викинути в сміттєве відро. ПЛАКАТИ.  (Слайд)     

C:\Users\Admin\Desktop\IMG_20190128_145028_HDR.jpg

docx
До підручника
Основи здоров’я 3 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В.С., Страшко С. В.)
Додано
1 лютого 2019
Переглядів
2479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку