Презентація "Як знімає Хаяо Міядзакі"

Про матеріал
У презентації йтиме мова про творчість японського режисера аніме Хаяо Міядзакі. З презентації можна дізнатися про те що об'єднує його героїм, чому його фільми автобіографічні, його ставлення до природи, технологій та війни.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як знімає Хаяо МіядзакіOhayo!

Номер слайду 2

Хаяо Міядзакі живий класик японської та світової анімації. Його ім'я чули навіть далекі від азійської культури люди. Його мультфільми б'ють рекорди касових зборів у Японії, 5 фільмів режисера входять до топ-20 найкасовіших фільмів в історії країни, і по всьому світу. Також Хаяо Міядзакі є єдиним режисером чий фільм у жанрі аніме “Віднесені привидами” отримав Оскар у номінації “Кращий анімаційний фільм”.

Номер слайду 3

Фільми Міядзакі автобіографічні“У моєму сусіді Тоторо” дві сестри Сацукі та Мей переїжджають у старий будинок у селі, мама дівчаток хворіє туберкульозом і багато часу проводить у лікарні. Ця історія автобіографічна, тому що мама Міядзакі також хворіла на туберкульоз хребта і більшу частину дитинства хлопця була в лікарні. Сам Хаяо спочатку хотів зробити головних героїв хлопчиками, але відмовився від цієї ідеї, адже за його власними словами тоді б фільм був надто болючим для нього.

Номер слайду 4

Мамою Міядзакі був натхненний і персонаж Токі з “Поньо на кручі”, стара жінка в інвалідному візку. Мама Міядзакі дійсно після лікування хвороби втратила можливість самотньо переміщатися. Також, за словами брата режисера Сіро, на їхню маму схожий персонаж капітана Дори з “Небесного замку Лапути”. Але не зовнішстю, а своїм бойовим характером. What’s the fuss all about?

Номер слайду 5

Батько Хаяо, Кацудзі, був директором заводу з виробництва деталей для літаків. Звідси і походить пристрасть режисера до польотів, і літаків, які завжди займали особливе місце у його творчості. Навіть назва його анімаційної студії “Ghibli”, це назва однойменної моделі італійського літака. Молодий Кацудзі Міядзакі тримає на руках маленького Хаяо.

Номер слайду 6

Хто населяє світи МіядзакіКласична героїня Міядзакі молода дівчина, яка розумна, смілива, скромна та рішуча. Сам він не раз говорив, що в анімації не вистачає: а) героїнь та б) героїнь, чиї історії не крутилися б навколо романтичної закоханості. У цьому сенсі його цілком можна назвати феміністом, що раз у раз створює образ дівчини долає перешкоди і здатної впоратися зі складною ситуацією. Стати інженером-механіком, правити країною, боротися за праву справу. Girls Power!!

Номер слайду 7

Але не менше, якщо не більше героїнь та героїв Міядзакі запам'ятовуються персонажі другого та третього планів. Але звідки беруться ці дивовижні істоти? Часто у них виявляється більш-менш явне джерело. Зазвичай у японській міфології і фольклорі, де надприродні істоти різного роду поєднуються в поняття «йокаї». Це може бути і монстр, і божество, і тварина-перевертень, і дух. WAZZZUP!!

Номер слайду 8

Наприклад, як ці безмовні, ніби складені з камінчиків маленькі спостерігачі в “Принцесі Мононоке”. Це кодама — духи лісу. Але якщо сама ідея таких створінь береться з фольклору, то візуальне втілення — це робота фантазії Міядзакі. І, той, хто є логотипом студії “Гіблі”, — Тоторо. Він також дух лісу, але більш товариській, ніж той, що в “Принцесі Мононоке”. Ну а саме слово це те, як Мей, маленька героїня мультфільму, вимовляє tororu - так у японському трансформувалося знайоме нам слово “троль”.

Номер слайду 9

Природа і Хаяо. Почнемо з цитати самого Міядзакі:“Навколишній героїв природі ми приділяємо увагу не менше, ніж персонажам... Тому що ми вважаємо, що світ прекрасний. Людські стосунки – це не єдине, що цікаво. Ми в студії, вважаємо, що погода, час, промені світла, рослини, вода і вітер - все, що створює пейзаж - прекрасні. Саме тому ми намагаємося приділяти їм якнайбільше уваги в нашій роботі.”

Номер слайду 10

Міядзакі вже давно займається еко-активізмом. Бережливе ставлення до природи можна побачити і у його фільмах. Так події фільму “Навсікая у долині вітрів” відбуваються після невідомої техногенної катастрофи, після якої більша частина світу перетворилась на пустелю. У фільмі “Принцесса Мононоке” в основі сюжету лежить протистояння природних сил і духів лісу проти технологій. Міядзакі приймає участь у еко-марші у Токіо.

Номер слайду 11

Природа в роботах Міядзакі заворожує тому, що її роль набагато більша, ніж бути середовищем для героїв та подій. Вона може існувати окремо від основного сюжету. А детально опрацьований другий план, завжди був одним із головних особливостей візуального стилю режисера. Але стверджувати, що Хаяо був затятим противником технологій теж не варто, їх розвиток і роль у житті людини завжди цікавили його.

Номер слайду 12

Окрім любові до літаків, Міядзакі поважав інженерів, конструкторів та вчених. Нерідко представники цих професій займають ключові ролі у його фільмах. Так головний герой фільму “Вітер дужчає” Дзіро Хорікосі авіаконструктор, а Навсікая з однойменного фільму біолог. I’m going to build the best plane in the world

Номер слайду 13

Але у своїй любові до технологій він показав і свій пацифізм. Хаяо нерідко показував у своїх фільмах дурість війни, її жахи та катастрофу, яка вона несе для всіх. Наприклад головний герой “Порко Россо” був італійським пілотом за часів Першої світової війни. Через втрату багатьох своїх товаришів у битвах він розчарувався у владі, і робить усе, щоб не допустити повторення війни.

Номер слайду 14

Так, він бойкотував церемонію Оскар у 2003 році через вторгнення військ США до Іраку, за іронічним збігом обставин, саме на цій церемонії його фільм виграв у номінації “Кращий анімаційний фільм”. У 2014 році він таки прибув на Лос-Анджелес, щоб отримати свій Оскар, за свій внесок у кінематограф. Зі сцени він все одно, висловив свою думку до військових дій.

Номер слайду 15

З промови Хаяо Міядзакі:“Великий успіх, що моя країна не вступала у війну ті 50 років, що я знімаю фільми. Звичайно, ми отримали вигоду з війн, але нам дуже пощастило, що ми не воювали самі.”Не дивно, що його остання робота під виробничою назвою “Як ти живеш?” теж стосуватиметься теми війни. Це екранізація книжки для підлітків 1937 року. Каже, що хоче залишити онуку свого роду моральний заповіт.

Номер слайду 16

Хаяо Міядзакі справді великий режисер. Він зумів об'єднати у своїй творчості любов до природи та техніки, сильних жіночих персонажів та японський побут, він показує нам красу неба та польотів, але водночас лякає нас жахами війни. Але що найголовніше, він вчить нас вірити в магію, дружбу та любов, а чи не найголовніше.

Номер слайду 17

pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, 11 клас, Презентації
Додано
30 травня 2023
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку