Розробка заняття з хореографії "Класичний екзерсис – основа танцювального мистецтва."

Про матеріал
Розробка заняття з хореографії вихованців вищого рівня навчання Зразкового художнього колективу хореографічного ансамблю «Викрутаси»
Перегляд файлу

 Розробка заняття з хореографії вихованців

вищого рівня навчання Зразкового художнього колективу хореографічного ансамблю «Викрутаси» на тему:

Класичний екзерсис – основа танцювального мистецтва.

Заклад: КЗПО «Центр творчості дітей та юнацтва  Святошинського району міста Києва»

Художній керівник, вчитель хореографії вищої категорії: Скрипник Єлизавета В’ячеславівна

 

Основні освітні завдання.  

Розвивальні:

сприяти розвитку пізнавального інтересу та музичного світосприйняття;

розвивати потребу й готовність проявляти творчу активність під час організованої танцювальної діяльності;

  розвивати естетичні почуття та художній смак, навчати бачити красиві та некрасиві рухи;

розвивати рухові та вольові якості (швидкість, спритність, гнучкість, витримку), психічні процеси (увагу, пам’ять, уяву), вміння контактувати з партнерами по танцю, аналізувати музичний супровід, порівнювати рухи між собою;

сприяти зняттю м’язової та психологічної напруги, розвивати почуття позитивного самовідчуття, впевненість у своїх можливостях.

Навчальні:

збагачувати музичний досвід, використовуючи вже знайомі твори та зацікавлюючи новими творами;

збагачувати танцювальний досвід, удосконалювати навички виконання танцювальних форм;

навчати одночасно утримувати правильне положення тулуба, рук та ніг, координувати рухи окремих частин тіла, вільно орієнтуватися у просторі, тримати інтервали та виконувати фігурні перебудови.

 Виховні:

виховувати інтерес та бажання займатися хореографією, вміння дотримуватися основних правил танцювального етикету та правил поведінки під час заняття;

формувати уявлення про те, що танець сприяє формуванню красивої постави, легкої ходи і робить людину привабливою;

виховувати особистісні якості (працелюбність, самостійність, охайність), поважливе ставлення до інших дітей;

Тип  заняття : комбіноване (закріплення пройденого матеріалу та формування нових знань, умінь, навичок).

Методи та методичні прийоми: словесні; наочні; практичні (метод тренажу, практична робота)

Обладнання :  хореографічний зал, колонка, планшет, аудіо записи, дзеркала.

Структура заняття:

  І.  Організаційний момент, вступна частина

 ІІ . Підготовча частина

ІІІ.  Основна частина

ІV.  Заключна частина

Хід уроку

І. Вступна  частина. (3 хв)

1. Перевірка готовності дітей до уроку, налаштування.

2. Вхід до зали під музичний супровід, утворення лінії.

3. Уклін.

ІІ. Підготовча частина. (50 хв)

1.Розминка по колу разом: танцювальний крок, крокування на півпальцях, passé, підскоки, підскоки в повороті, бігунець, jete, Pas chasse, комбінації та основні кроки з хореографічних постановок.

2. Розминка на середині залу: припадання, упадання, Balance, Pas de bourree.

3. Класичний екзерсис на середині залу:

 Plie, demi-plie пo I, II, IV i V позиціях у супроводі рук.

 Battement tendus у позах croise, efface.

 Battement tendus jete, battemet pice.

 Rond de jambe par terre (на  demi plie) port de bras.

 Battement fondus на 45`, double fondus на  45`.

 Battement frappes, double battement frappes на  45`.

 Rond de jambe, en l’air.

 Petits battement sur le con-de-pied.

 Grand battement jete  y супроводі рук.

Releve.

4. Аdagio.

Temps lie на 90’

5 Allegro: комбінації.

Temps leve soutee .

Changement de pieds.

Echappe.

Sissonne ouverte .

Assamble .

Sissonne fermee.

Jete entrelacee.

6. Port de bras №6

ІІ. Основна частина. (35 хв)

1.Складання  танцювальної комбінації на основі вивчених рухів танцю.

2. Робота над технікою виконання рухів.

3. Самостійне виконання вивченого учнями.

4. Вправи на встановлення дихання.

5. Виправлення помилок під час виконання руху.

7. Вивчення нових танцювальних елементів, комбінацій.

8. Повторення готових постановок.

ІV. Заключна частина. (2 хв)

Вихід на робочі місця.

Підведення підсумків.

Уклін.

Список використаної літератури:

1. Ваганова А. Я. Основи классического танца: учебник/ Искуство 1980.

2. Антоніна Шевчук Дитяча хореографія : навчально-методичний посібник/ Тернопіль «Мандрівець» 2016.

3. Березова Г.О. Класичний танець у дитячих хореографічних колективах. – К.: «Музична Україна», 1977.

4. Словник. Елементи хореографії від а до я (балет). (https://mskaya17.com.ua/elementi-horeografi%D1%97-slovnik-vid-a-do-ya-balet) 2018р.

5. Методична розробка «Значення рук в класичному танці». Державна академія керівних кадрів культури і мистецтва. Київ-2001р.

6. Збірник науково-методичних праць «теорія і практика викладання фахових дисциплін». Київський національний університет культури мистецтв, кафедра народної хореографії. Київ-2014.

7. Навчальна програма з позашкільної освіти художньо-естетичного напрямку зразкового художнього колективу хореографічного ансамблю «Викрутаси», Скрипник Є. В.

 

 

docx
Додано
26 січня 2023
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку