Презентація "Яка шана книжкам"

Про матеріал
Презентація до уроку з ЯДС у 2 класі Тема:"Яка шана книжкам" Мета: Об'єднати споріднені блоки знань із різних предметів навколо однієї теми з метою інформаційного, пізнавального,емоційно-чуттєвого, комунікативного збагачення учнів, розвитку пошуково-дослідницьких умінь й навичок учнів, логічно – математичного, критичного мислення. Формувати вміння розрізняти дитячі книги; розвивати інтерес до читання, виховувати дбайливе ставлення до книг; ознайомити учнів з процесом виготовлення паперу, виховувати екологічну свідомість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ранкова зустріч. Тема. Моя улюблена книга. Привітання. Обмін інформацією Крісло автора. Гра «Небилиці для кмітливих» Гра «Море хвилюється»Новини дня. Пісня про книгу

Номер слайду 2

Цікавого дня й гарного настрою!

Номер слайду 3

Інтегрований урок “Я досліджую світ ”Тема уроку“Моя улюблена книга. Яка шана книжкам?”

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Бачить – не бачить,Чути – не чує,Мовчки говорить,Добре мудрує. Кривду соромить,Правди навчає,Часом жартує,Смішки справляє, –Хто ж то такая. В світі щаслива,Мудра, правдиваІ жартовлива?Як не вгадали,Стане в пригоді,Річ коротенька: Книжка, та й годі.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Тема уроку“Моя улюблена книга. Яка шана книжкам?”

Номер слайду 7

Моделюваннякнига. Дослідження

Номер слайду 8

К Н И Г а

Номер слайду 9

Гра «Не можна –треба»

Номер слайду 10

Складання правил користування книгою

Номер слайду 11

«Не можна – треба»Перед тим як брати книжку до рук, їх помити ...!Читати в непровітреній кімнаті, де задуха ... !Користуватися закладкою під час читання ...!Малювати в книжці ...!Утримувати пряму поставу під час читання ...!Виривати із книжки сторінки ... ! Робити перерви під час читання ... !Ставитися дбайливо та бережливо до книжок ...!

Номер слайду 12

Номер слайду 13

4 група: «Досліджуємо! Фантазуємо! Творимо”1 група: «Математична закономірність; задачі, лабіринт» 2 група: “Читаємо! Це цікаво! Досліджуємо!” Робота в групах3 група: “Логікомудрія”

Номер слайду 14

Правила роботи в групі:

Номер слайду 15

Робота в групах1 група: «Математична закономірність ; задачі,лабіринт»

Номер слайду 16

Робота за листами – мандрівками

Номер слайду 17

З'ясуй закономірність «Яка книжка на полиці наступна?»

Номер слайду 18

З'ясуй закономірність «Яка книжка на полиці наступна?»

Номер слайду 19

З'ясуй закономірність «Яка книжка на полиці наступна?»

Номер слайду 20

8 – 2 8 + 2 Склади задачі до схем

Номер слайду 21

7 +2=9 - 4=5 +4=5 +3=8 - 6=10 - 3 =1 +4=10- 4=14 -4=6 -5=1 +8=12 +2=9 - 7=Пройди лабіринт«Відкрий дорогу книжці» 2 + 8 =

Номер слайду 22

Ви змогли. Ви дружна група. Дружба гори верне!

Номер слайду 23

Фізкультхвилинка

Номер слайду 24

2 група: “Читаємо! Це цікаво! Дослід” Робота в групах

Номер слайду 25

Ст 29 №1 прочитати вірш у особах й відповісти на запитання. Робота в групах

Номер слайду 26

2 група: Дослідження “З чого складається книга”Робота в групах

Номер слайду 27

Книжка складається з таких елементів:1 сторінка - ________________ (акнидалкбо).2 сторінка - ________________ (аньлутит). Книжка має ________________ аротва). Автор пише цікавий __________ (тскет). У ній гарні ______________(їіцартсюлі). Я __________________книжки! (написати слова, які висловлюють ваше ставлення до книжок). обкладинкатитульнаавторатекстілюстраціїлюблю читати

Номер слайду 28

2 група: Дослідження “З чого складається книга”Робота в групах

Номер слайду 29

Вам було цікаво? читайте. Книга вчить як на світі жить!

Номер слайду 30

Робота в групах3 група “Логікомудрія”

Номер слайду 31

. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Якщо не маєш з ким спілкуватися,відшукай у книзі. Якщо хочеш одержати пораду, читай книгу. Якщо мрієш стати справжньою людиною, відкрий книгу. Гра «Павутинка» скласти «Порадник для читача»

Номер слайду 32

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Якщо прагнеш знайти друга, почни з книги. Якщо хочеш довідатися про щось нове, подружися з книгою. Якщо мрієш подорожувати, запитай у книги.

Номер слайду 33

Гра “Добери “кольорові” слова”- У чому ______________?- Щастя в перемозі!У чому _______________?Перемога в знаннях!- Де _____________?- Знання в книжках!- Де_______________?- У ________________!знаннящастябібліотеціперемогакнижки

Номер слайду 34

Еврика! Ви зуміли!

Номер слайду 35

Незвичні будівлі бібліотек

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Бібліотеки нашого міста

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Працювали ви, трудились,Оченята вже втомились. А щоб плідно працювати,Треба їм відпочивати

Номер слайду 43

По колу очі обертаєм І все навколо розглядаєм. Подивись на кінчик носа,Потім глянь удалину,Зиркни на сусіда скоса. Вправо, вліво! Ну ж бо!

Номер слайду 44

Сплять маленькі совенята. Раз! - розкрили оченята,Оченята - блим, блим, блим!Відпочити треба їм!Вправо, вліво оченята. Повертали совенята!Совенята будуть спати,А ми далі – працювати!

Номер слайду 45

Робота в групах4 група «Досліджуємо!Фантазуємо! Творимо”

Номер слайду 46

Дослідити, на честь яких казкових героїв створюють музеї Ст 32 №10 

Номер слайду 47

Фінляндія. Латвія. Велика Британія. Австралія

Номер слайду 48

Виготовити закладки для книжок   Підготувати міні лялькову виставу «Два лікарі» Створити свою емблему книзі

Номер слайду 49

Фантастично! Творіть! Будьте неповторними!

Номер слайду 50

 Сенкан 1. Книга 2. Яка? Яка? 3. Що робить? Що робить? Що робить? 4. Речення 5. Синонім

Номер слайду 51

 ТИ НАЙКРАЩИЙ ЧИТАЧ!

Номер слайду 52

ШАНУЙТЕ КНИГУ!ЗНАННЯ В КНИЖКАХ!

Номер слайду 53

 МОЛОДЦІ!ДЯКУЮ ЗА УРОК!

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Презентації
НУШ
Інкл
Додано
12 січня 2023
Переглядів
825
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку