Презентація " З досвіду роботи вчителя історії"

Про матеріал
Презентація " З досвіду роботи вчителя історії Селецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Олега Ващишина Хомич Людмили Михайлівни"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

З досвіду роботи вчителя історії Хомич Л.М. Селецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім.О.Ващишина

Номер слайду 2

Хомич Людмила Михайлівна

Номер слайду 3

Педагогічне кредо “Знання у власному розумінні слова повідомити неможливо .Можна їх людині запропонувати , підказати ,але оволодіти ними він повинен шляхом власної діяльності.Можна наповнити чимось тіло , але розум наповнити не можна.Він повинен самостійно все охопити , засвоїти , переробити”. Фрідріх Дестервег

Номер слайду 4

Життєве кредо Життєве кредо

Номер слайду 5

Науково-методична проблема “Використання активних форм та методів навчання на уроках історії”

Номер слайду 6

Сучасне суспільство диктує нові вимоги до навчання і виховання учнів. Тепер мета уроку це не тільки отримання знань, умінь і навичок, а й підготовка школяра до реалій життя. Сьогодні школа повинна формувати людей з новим типом мислення, ініціативних і комунікабельних, творчих особистостей, сміливих в прийнятті рішень, здатних постійно підвищувати свою освіту і орієнтуватись у різних життєвих ситуаціях.Саме тому на уроках історії я використовую активні форми і методи навчання. Вони орієнтовані не тільки на засвоєння учнями певної суми знань , а й на розвиток його особистості, його пізнавальних і творчих здібностей та формування ключових та предметних компетентностей .Ми маємо допомогти здобувачам освіти стати особистістю , яка: - Володіє знаннями про світ - Вміє діяти у світі -Має активну життєву позицію -Готова до саморозвитку -Готова до безперервної освіти Саме тому,сучасний освітній процес потребує постійного оновлення та вдосконалення , активні методи навчання є найбільш прийнятним і ефективним педагогічним інструментом, який допомагає на кожному уроці історії системно здійснювати навчання, розвиток і соціалізацію учнів, виховання в дусі патріотизму, реалізуючи, таким чином, нові державні освітні стандарти. Я розумію, що мені як сучасному вчителю потрібно не лише прийти і викласти новий навчальний матеріал , а в першу чергу сприяти тому , щоб учні навчились критично мислити, аналізувати різні події та явища , висловлювати власну думку , робити висновки , прищепити йому навички практичних дій. Використання активних форм і методів навчання найбільш сприяють цьому. До того ж, знання, засвоєні «активно», краще і на довший час запам'ятовуються і легше актуалізуються. Метою сучасної освіти є розвиток особистості дитини, виявлення його творчих можливостей, збереження фізичного та психічного здоров'я. Проблема активності особистості в навчанні - одна з актуальних у психологічній, педагогічній науці, як і в освітній практиці. Сучасним здобувачам освіти , які незабаром вийдуть зі стін школи у широкий світ, необхідно мати певні навички мислення і якості особистості .Уміння порівнювати,аналізувати і виділяти головне, вирішувати проблему, здатність до самовдосконалення і вміння дати адекватну самооцінку, бути відповідальним, самостійним, вміти творити і співпрацювати - ось з чим дитині необхідно увійти в цей світ. І моя задача так побудувати процес навчання, щоб допомогти розкритися духовним силам дитини.

Номер слайду 7

Сьогоднішнім учням потрібен інший темп та форми викладання : проблемні групи( 8-11 класи) ; рольові ігри (5-7 класи), різні активні форми навчання та виконання завдань через різні освітні платформи. Саме тому в останні роки розробляю різного типу завдання на сайтах Всеосвіта , “На Урок” для учнів 5-11 класів. Діти мають можливість виконувати завдання онлайн і відразу бачити свій рейтинг. Також відкрила для себе та для дітей дуже цікаву програму “ Kahoot!” для створенння завдань у вигляді пазлів, головоломок, тестові завдання виконння яких супровуджується музичним супроводом та побудовою рейтингової таблиці .Робота з такими вправами активізує пізнавальну діяльність учнів , викликає у них захоплення і прагнення до перемоги.

Номер слайду 8

Педагогічні технології,які я використовую на уроках історії: Інформаційно-комунікаційні технології Технологія диференційованого навчання Ігрові технології Інтерактивні технології Тестові технології Проблемне навчання Сучасні технології навчання

Номер слайду 9

Навчальна гра « Сто років боротьби”

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Сучасні технології навчання

Номер слайду 12

Робота з візуальними джерелами Робота з атласом

Номер слайду 13

“Фішбоун”

Номер слайду 14

Робота з тестовими завданнями

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Вправи для очей

Номер слайду 17

Моя позакласна робота Флешмоб до дня “ Пам`яті Героїв Небесної Сотні”

Номер слайду 18

Виховна година “Час і досі не загоїв рани…”

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Ми пам`ятаємо …

Номер слайду 21

День вишиванки

Номер слайду 22

На могилі воїнів УПА

Номер слайду 23

Назавжди у наших серцях “Герої АТО”

Номер слайду 24

Свіча Пам`яті до дня жертв Голодомору 1932-33 рр.

Номер слайду 25

Результативність учнівського колективу ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з історії: 2016-2017 н.р. – Хомич Владислав , 8 клас-ІІ місце 2017-2018 н.р.- Хомич Владислав ,9 клас-ІІ місце 2018-2019 н.р.- Кузіна Василина , 9 клас –ІІ місце Воробей Максим , 10 клас –ІІ місце 2019-2020 н.р. Кузіна Василина , 10 клас – ІІІ місце Воробей Максим , 11 клас – І місце( ІІ тур), ІІІ місце (ІІІ тур)

Номер слайду 26

Яскраві миті шкільного життя

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Самоосвіта

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Моя методична робота

Номер слайду 31

Своїми напрацюваннями ділюсь з колегами та на сайті lydmila1.ucoz.ua

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Мої плани на майбутнє Вдосконалювати свій фаховий рівень, навички дистанційної роботи. Навчитись створювати якісні відеоуроки з предмета.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гернец Ольга Леонідівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
ppt
Додано
8 жовтня 2021
Переглядів
4891
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку