Презентація з географії для 6 класу на тему:"Вітер. Постійні і змінні вітри".

Про матеріал

Пропонується презентація до конспекту уроку з географії для 6 класу на тему "Вітер. Постійні і змінні вітри." В презентації відображені всі завдання, які використовуються під час уроку, а також поданий матеріал для вивчення нового матеріалу.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Вставте пропущені слова у речення: Атмосфера містить у своєму складі такі гази: _________78%; _________21%; ______________0,03%. Крім газів в атмосфері є такі речовини: _________________, ________________.

Номер слайду 3

Найнижчий шар атмосфери _______ простягається до висоти ____ км. Третій “поверх” атмосфери - ______, розташований на висоті до _______. Джерелом нагрівання земної поверхні є __________________, яка нагріває землю по-різному залежно від кута ______________________. Температура повітря з висотою ______ на кожні ___м в середньому на ___ °С.

Номер слайду 4

Є ___ теплових поясів Землі: _______ пояс, два ______ пояси, два _______ пояси, два пояси _________________. Ізотерми – це лінії, що з’єднують точки з _________________________. За нормальний прийнятий тиск атмосферного повітря на ______ моря, що дорівнює _____ мм рт. ст. Лінії, що з’єднують точки з однаковим атмосферним тиском називають _____.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Тема уроку Вітер. Постійні і змінні вітри.

Номер слайду 7

Сьогодні на уроці ми: сформуємо знання про вітер і причини його утворення; вивчимо основні характеристики вітру; ознайомимося з будовою флюгера; побачимо як формуються різні типи вітрів; навчимося будувати розу вітрів; будемо розвивати пам’ять, логічне мислення.

Номер слайду 8

Визначення терміна «вітер» Ключове слово (що це?) Термін + + Пояснення Вітер – це горизонтальний рух повітря з областей високого тиску в область низького тиску.

Номер слайду 9

Основні характеристики вітру:

Номер слайду 10

Мультипликатор Бурдона Шаровой анемометр Робинсона Флюгеры

Номер слайду 11

Будова флюгера 1 – 2 – флюгарка 3 – стержень 4 – муфта з показниками сторін горизонту 6 – металева пластина

Номер слайду 12

Співвідношення швидкості і сили вітру

Номер слайду 13

Дайте відповідь на запитання: 1. Як називається вітер з швидкістю 0 м/с і силою 0 балів? 2. Яка швидкість і сила урагану? 3. Яку дію проводить сильний вітер?

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Як утворюється бриз? водойма Н в суходіл бриз

Номер слайду 16

суходіл водойма в н Нічний бриз

Номер слайду 17

Визначення поняття “бриз” Бриз – це легкий вітер, що формується на березі моря, озера або іншої великої водойми і змінює свій напрям двічі на добу.

Номер слайду 18

Тихий океан Як утворюється мусон? В В літо зима

Номер слайду 19

Термін + Ключове слово (що це?) + пояснення Визначення терміна «мусон» Мусон – це вітер, який змінює свій напрям двічі на рік: взимку дме із суходолу на океан, а влітку з океану на суходіл.

Номер слайду 20

Утворення пасатів

Номер слайду 21

Утворення постійних вітрів

Номер слайду 22

Запитання: Як називається пасат в Північній півкулі? А у Південній півкулі? 3. Назвіть зимові мусони. 4. А тепер назвіть мусони які відповідають їм влітку. 5. Як у вашому атласі називаються стокові вітри?

Номер слайду 23

1 відрізок - 2 дня 4 6 0 1 2 6 4 12 Пд-Сх Пд-Зх Пн-Сх Пн-Зх Сх Зх Пд Пн Спосіб побудови рози вітрів. Накреслити основні і проміжні напрямки горизонту. Умовно взяти, що одному відрізку на графіку дорівнює певна кількість днів. Підрахувати, скільки днів на протязі місяця вітер дме в даних напрямках. На лініях, які відповідають напрямкам відкладаємо від центра число днів з вітрами цього напрямку і ставимо точку. Точки, відмічені на лініях, з’єднуємо по черзі.

Номер слайду 24

Завдання: побудувати розу вітрів за даними в таблиці: 2 2 1 3 2 10 6 4 Пд-Сх Пд-Зх Пн-Сх Пн-Зх Сх Зх Пд Пн НАПРЯМ ВІТРУ КІЛЬКІСТЬ ДНІВ З ВІТРОМ ТАКОГО НАПРЯМКУ 1 відрізок – 2 дня

Номер слайду 25

Роза вітрів Які висновки можна зробити по даній розі вітрів?

Номер слайду 26

Народні прикмети і приказки: Вітер з півночі наносить холоднечу, сніг і, зрештою, зиму. У жовтні вітер зі сходу — буде холодна зима. Як взимку постійно віє холодний вітер, влітку виб’є хліб градом. Вітер дує, хоч не знає, що погоду він міняє. Вітер рукавом махнув — дерева нагнув.

Номер слайду 27

Домашнє завдання: 1. Опрацювати §36. Виписати визначення вітрів. 2. Розв’язати задачу. Виразіть швидкість слабкого вітру (3-5 м/с), сильного вітру (10-15 м/с), урагану (понад 30 м/с) через швидкість людини при ходьбі (5 км/год), під час бігу (15-20 км/год), через швидкість бігу леопарда (100 км/год). Врахуйте, що в одному кілометрі 1000 метрів, а в олній годині 3600 секуд. 3.Підготувати повідомлення про значення вітру, про використання його енергії людиною.

Номер слайду 28

Номер слайду 29

ppt
Додано
13 жовтня 2018
Переглядів
11139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку