Пропонується презентація до конспекту уроку з географії для 6 класу на тему "Вітер. Постійні і змінні вітри." В презентації відображені всі завдання, які використовуються під час уроку, а також поданий матеріал для вивчення нового матеріалу.
Найнижчий шар атмосфери _______ простягається до висоти ____ км. Третій “поверх” атмосфери - ______, розташований на висоті до _______. Джерелом нагрівання земної поверхні є __________________, яка нагріває землю по-різному залежно від кута ______________________. Температура повітря з висотою ______ на кожні ___м в середньому на ___ °С.
Є ___ теплових поясів Землі: _______ пояс, два ______ пояси, два _______ пояси, два пояси _________________. Ізотерми – це лінії, що з’єднують точки з _________________________. За нормальний прийнятий тиск атмосферного повітря на ______ моря, що дорівнює _____ мм рт. ст. Лінії, що з’єднують точки з однаковим атмосферним тиском називають _____.
1 відрізок - 2 дня 4 6 0 1 2 6 4 12 Пд-Сх Пд-Зх Пн-Сх Пн-Зх Сх Зх Пд Пн Спосіб побудови рози вітрів. Накреслити основні і проміжні напрямки горизонту. Умовно взяти, що одному відрізку на графіку дорівнює певна кількість днів. Підрахувати, скільки днів на протязі місяця вітер дме в даних напрямках. На лініях, які відповідають напрямкам відкладаємо від центра число днів з вітрами цього напрямку і ставимо точку. Точки, відмічені на лініях, з’єднуємо по черзі.
Домашнє завдання: 1. Опрацювати §36. Виписати визначення вітрів. 2. Розв’язати задачу. Виразіть швидкість слабкого вітру (3-5 м/с), сильного вітру (10-15 м/с), урагану (понад 30 м/с) через швидкість людини при ходьбі (5 км/год), під час бігу (15-20 км/год), через швидкість бігу леопарда (100 км/год). Врахуйте, що в одному кілометрі 1000 метрів, а в олній годині 3600 секуд. 3.Підготувати повідомлення про значення вітру, про використання його енергії людиною.