Презентація з математики за темою "Множення натуральних чисел". 5 клас. НУШ

Про матеріал
Презентація з математики за темою "Множення натуральних чисел". 5 клас. НУШ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множення натуральних чисел5 клас. НУШ

Номер слайду 2

Прилетіла ластівка до віконця. Постукала тричі: “Прокидайся, Сонце!”Час вже діткам працювати,І за парти всім сідати. Добрий день!Мої малята, мої хлопчики й дівчата!Сонце, ластівка і я. Зичим гарного вам дня!

Номер слайду 3

Мета: Закріпити знання про множення натуральних чисел; відпрацювати навички множення багатоцифрових натуральних чисел

Номер слайду 4

Цікавинки з історії математики: З операцією множення люди познайомилися, коли почали сіяти хліб і побачили, що зібраний врожай у кілька разів більший, ніж кількість посіяного зерна. Говорили: зібраний врожай “сам-двадцять” (у 20 разів більше зібрали, ніж посіяли), “сам-сорок” і т. д. Нарешті, коли здобуте на полюванні м’ясо тварин або зібрані горіхи ділили порівну між усіма членами племені, виконували операцію ділення.

Номер слайду 5

Цікавинки з історії математики: Знак множення “х”- навскісний хрест – знаходимо у праці англійського математика Уїльяма Оутреда “Математичний ключ” (1631р) Згодом, у 1698 р., видатний німецький математик Вільям Лейбніц дії множення запропонував передавати крапкою (.), а трохи раніше, у 1684 р, впровадив дві крапки (:) для позначки ділення.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Стік та стік! Усі на гілку,Розімнемо трішки спинки. А тепер іще крилята, Щоб могли швидко літати. Прошу я усіх сідати,Будемо далі працювати.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Усний рахунок. Замініть дію додавання на дію множення:35+35+35=12+12+12+12+12=а+а+а+а=

Номер слайду 11

Усний рахунок. Замініть дію додавання на дію множення:35+35+35=12+12+12+12+12=а+а+а+а=35·312·54а

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Усний рахунок15·2=18·4=26·10=84·1=0·65=34·100=

Номер слайду 17

З двох піцерій одночасно вирушили два кур’єра доставки піци. Перший кур’єр їхав на велосипеді зі швидкістю 11 км/год, а другий на мопеді зі швидуістю у 4 рази швидше велосипедиста. Знайдіть відстань між піцеріями, якщо кур’єри зустрілися через 2 год

Номер слайду 18

11*2=22 (км) –проїхав кур’єр на велосипеді.11*4=44 (км/год) –швидкість кур’єра на мопеді44*2 =88 (км) –проїхав кур’єр на мопеді88+22 = 110 (км)Відповідь: відстань між піцеріями 110 км

Номер слайду 19

Підсумок уроку:1) Як називаються числа під час множення?2)Назвіть множники і добуток у виразів:3) Збільшити число 25 у два рази? На 2?4) Подайте у вигляді добутку суму чисел : А) 15+15, Б) 10+10+10+10,В) а+а+а+а+а+а+а

Номер слайду 20

Домашнє завдання: № 308(1), 305

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Вигоднер Діана Ісаківна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Братко Юлія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кармалюк Неля Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Приходько Наталія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Швирков Олексій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Матусевич Надія Кирилівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Стежка Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
pptx
Додав(-ла)
Сацюк Анна
Додано
5 жовтня 2022
Переглядів
8008
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку