Прилетіла ластівка до віконця. Постукала тричі: “Прокидайся, Сонце!”Час вже діткам працювати,І за парти всім сідати. Добрий день!Мої малята, мої хлопчики й дівчата!Сонце, ластівка і я. Зичим гарного вам дня!
Номер слайду 3
Мета: Закріпити знання про множення натуральних чисел; відпрацювати навички множення багатоцифрових натуральних чисел
Номер слайду 4
Цікавинки з історії математики: З операцією множення люди познайомилися, коли почали сіяти хліб і побачили, що зібраний врожай у кілька разів більший, ніж кількість посіяного зерна. Говорили: зібраний врожай “сам-двадцять” (у 20 разів більше зібрали, ніж посіяли), “сам-сорок” і т. д. Нарешті, коли здобуте на полюванні м’ясо тварин або зібрані горіхи ділили порівну між усіма членами племені, виконували операцію ділення.
Номер слайду 5
Цікавинки з історії математики: Знак множення “х”- навскісний хрест – знаходимо у праці англійського математика Уїльяма Оутреда “Математичний ключ” (1631р) Згодом, у 1698 р., видатний німецький математик Вільям Лейбніц дії множення запропонував передавати крапкою (.), а трохи раніше, у 1684 р, впровадив дві крапки (:) для позначки ділення.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Стік та стік! Усі на гілку,Розімнемо трішки спинки. А тепер іще крилята, Щоб могли швидко літати. Прошу я усіх сідати,Будемо далі працювати.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Усний рахунок. Замініть дію додавання на дію множення:35+35+35=12+12+12+12+12=а+а+а+а=
Номер слайду 11
Усний рахунок. Замініть дію додавання на дію множення:35+35+35=12+12+12+12+12=а+а+а+а=35·312·54а
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Усний рахунок15·2=18·4=26·10=84·1=0·65=34·100=
Номер слайду 17
З двох піцерій одночасно вирушили два кур’єра доставки піци. Перший кур’єр їхав на велосипеді зі швидкістю 11 км/год, а другий на мопеді зі швидуістю у 4 рази швидше велосипедиста. Знайдіть відстань між піцеріями, якщо кур’єри зустрілися через 2 год
Номер слайду 18
11*2=22 (км) –проїхав кур’єр на велосипеді.11*4=44 (км/год) –швидкість кур’єра на мопеді44*2 =88 (км) –проїхав кур’єр на мопеді88+22 = 110 (км)Відповідь: відстань між піцеріями 110 км
Номер слайду 19
Підсумок уроку:1) Як називаються числа під час множення?2)Назвіть множники і добуток у виразів:3) Збільшити число 25 у два рази? На 2?4) Подайте у вигляді добутку суму чисел : А) 15+15, Б) 10+10+10+10,В) а+а+а+а+а+а+а