Презентація з теми "Особливості проведення уроку з математики в умовах реалізації концепції НУШ"

Про матеріал
В даній презентації викладені етапи уроку з математики в умовах реалізації концепції НУШ, надані приклади з власного досвіду.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Доповідь на онлайн-засіданні МО МІФ Підготувала: Конорєзова Олена Олександрівна,вчитель математики м. Харків 03.01.2025р. Особливості проведення уроку з математики в умовах реалізації концепції НУШХАРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ

Номер слайду 2

«Основою основ навчально-виховної роботи є прагнення й уміння педагога побачити в кожній дитині її найбільш сильну сторону, віднайти в ній ту «золоту жилку», від якої розпочинається розвиток індивідуальності, добитися того, щоб дитина досягла визначних, для свого віку, успіхів у тій справі, яка найбільш яскраво виражає, розкриває її природні задатки.»Василь Олександрович Сухомлинський

Номер слайду 3

PISA - це міжнародне дослідження якості освіти. Проєкт проводиться що три роки. Оскільки Україна приєдналася у 2018 році, то у 2022 році отримала перші результати. Відповідно до результатів учні в Україні мають нижчий рівень знань, ніж діти в Європі.

Номер слайду 4

ТАКСОНОМІЯ БЛУМА

Номер слайду 5

АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИМетод мотивації Інтерес. Створення проблемних ситуаціїМетод стимулювання пізнавальної діяльності учнів

Номер слайду 6

ТЬЮТОРСЬКА ПОЗИЦІЯ ВЧИТЕЛЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ РЕСУРС НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ Надання допомоги, підтримки учням, створення умов для їх саморозвитку визначають терміном «тьюторство», що в перекладі з англійської означає «наставництво». Тьютор − особлива педагогічна позиція, суть якої полягає в забезпеченні спільної з вихованцем рефлексії його діяльності.

Номер слайду 7

МЕТОДИ ТРАДИЦІЙНОГО ТА ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ При традиційному навчанні викладач виконує роль «посередника - фільтра», який через себе пропускає навчальну інформацію. При інтерактивному навчанні кожен з учнів стає джерелом інформації через наявний досвід і завдяки прямій взаємодії між учасниками передає його далі. Таким чином, інтерактивне навчання означає певний порядок навчально-пізнавальної взаємодії між суб’єктом навчального процесу і навчальним середовищем.

Номер слайду 8

КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В практиці роботи контроль проявляється в різних видах: попередній (вхідний), поточний, періодичний (рубіжний) і підсумковий, експертний, інспекторський. Крім того, педагоги виділяють методи перевірки за групами: усні (індивідуальне опитування, фронтальна бесіда); письмові (короткочасна перевірочна робота, контрольна робота, математичний диктант, тести) та проект (індивідуальний експеримент, практична робота). Вчителі математики мають ураховувати в оцінці ступінь засвоєння. Досвід доводить, що засвоєння – це знання більше 60% програми. Значення менше 60% вважається критичним. За результатами перевірної роботи педагог встановлює «проблемні» теми, що містять прогалини в знаннях учнів, ліквідацію яких треба обов’язково спланувати під час повторень, проведення консультацій.

Номер слайду 9

Етапи уроку в умовах реалізації концепції Нуш 1. Мобілізація (передбачає залучення учнів до активної інтелектуальної діяльності). 2. Цілепокладання (учні самостійно формулюють мету уроку за схемою «згадати → дізнатися → навчитися»).3. Усвідомлення нестачі здобутих знань (учитель сприяє виникненню на уроці проблемної ситуації, під час аналізу якої учні розуміють, що знань для її розв’язання ще недостатньо).4. Комунікація (пошук нових знань у парах, групах, колективі).5. Взаємоперевірка, взаємоконтроль.6. Рефлексія (усвідомлення учнем і відтворення в мовленні того нового, що він дізнався і чого навчився на уроці).

Номер слайду 10

З досвіду роботи. Підсумки семестру

Номер слайду 11

«Уся система навчання і розумового розвитку в нинішній школі потребує докорінного наукового удосконалення. Нехай у школі панують яскрава думка, живе слово і творчість дитини. На цих «трьох китах» повинен стояти весь зміст, увесь характер духовного життя, розумового розвитку школярів.» Василь Олександрович Сухомлинський

Номер слайду 12

Джерела:vseosvita.ua/library/nova-ukrainska-skola-osnovni-normativni-dokumenti-107275.htmlhttp://www.sttc.rv.ua/images/Biblioteka/Zbirnuk_Syhomlunski.pdfhttps://www.rbc.ua/rus/styler/ukrayinski-uchni-vidstayut-shkilnih-znannyah-1701784420.htmlhttps://osvita.ua/legislation/tag-nus/

pptx
Додано
4 січня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку