ПРИНЦИП ГНУЧКОСТІ(передбачає врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів). ПРИНЦИП СПІВДІЯЛЬНОСТІ(має на меті підхід, за якого учні відчувають себе активними співучасниками навчального процесу). ПРИНЦИП САМООРГАНІЗАЦІЇ(передбачає спонукання учнів до організації свого робочого місця, здійснення самоперевірки). ПРИНЦИПИ Особистісно-орієнтован. ОГО підх. Од. У
Створення ситуації успіху Ситуація успіху – суб’єктивний психічний стан задоволення наслідком фізичної або моральної напруги виконавця справи, творця явища. Ситуація успіху досягається тоді, коли сама дитина визначає цей результат як успіх. Основні правила створення ситуації успіхуформування свідомого ставлення до навчання має слугувати перетворенню результату на мотив для нової пізнавальної діяльності;у кожної дитини є задатки, які можуть розвинутися у здібності.
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯТЕХНОЛОГІЯ ВКЛЮЧАЄформування вміння самостійно вчитися й працювати з різними джерелами інформації;навчання формулювати особисту точку зору й аргументувати її;сприяння застосовуванню отриманих знань учнями для розв’язання життєвих проблем;формування культури спілкування, навичок роботи в команді.
«проблемне виховання»ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕДБАЧАЄналагодження взаємодії між учасниками навчального процесу з застосуванням системи знань і способів розумової і практичної діяльності;розвиток інтелекту учнів, пізнавальної самостійності і творчих здібностей;розвиток всебічно і гармонійно розвиненої особистості.
Майстерність і мистецтво виховання всебічно розвиненої особистості полягає в умінні педагога відкрити буквально перед кожним, отже й перед найпосереднішим, найважчим вихованцем, ті сфери розвитку його духу, де він може досягти вершини, виявити себе, заявити про своє «Я», черпати сили з джерела людської гідності, почувати себе не обділеним, а духовно багатим... Василь Сухомлинський