ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ВЕДЕННЯ КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ ДЛЯ 5- 6 КЛАСІВ НУШ1
Номер слайду 2
1. Дату уроку записують дробом (у чисельнику — число, у знаменнику — місяць). 2. Для парних (здвоєних) уроків дату і тему кожного уроку записують окремо. 3. Назви видів діяльності та контролю записують у формі називного відмінка (без прийменника). Неправильно Правильно. За зошит Зошит. За І семестр І семестр. За рік Річна. За діагностичну роботу Діагностична. За тему Тема 4. У разі неатестації учня/учениці з певного предмета/інтегрованого курсу за будь-який період (тему, семестр, рік) роблять відповідний запис «н/а» (не атестований/не атестована). 5. У графі «Зміст уроку» стисло записують його тему, а в графі «Завдання додому» — сторінки підручника, номери завдань.2
Номер слайду 3
Загальні правила виставлення тематичної оцінки3
Номер слайду 4
Тематичні оцінки виставляють у колонку без дати з написом «Тема». Тематична оцінка коригуванню не підлягає, тому в журналі не потрібно виводити окрему колонку «Скоригована» після тематичної оцінки. Тематичну оцінку виводять на основі поточних оцінок. Проведення діагностичної (контрольної) роботи для виставлення тематичної оцінки — на розсуд учителя залежно від тижневого навантаження. Під час виставлення поточних оцінок учитель має усвідомлювати, які саме результати навчання було оцінено на певному уроці, за підсумками виконання певного виду навчальної діяльності чи певного завдання з підручника. Тематична оцінка має відповідати певній групі або кільком групам результатів навчання. Наприклад, під час оцінювання теми 1 відбувається оцінювання результатів навчання з групи 1 та групи 2. Результати перевірки робочих зошитів у тематичній оцінці не враховують.4
Номер слайду 5
Загальні правила виставлення семестрової оцінки5
Номер слайду 6
Оцінку за семестр ставлять на основі тематичних оцінок та контролю груп загальних результатів. Перед семестровою оцінкою в колонках без дати виставляють оцінки за кожну групу загальних результатів навчання. Механізм обчислення семестрової оцінки на основі тематичних оцінок та оцінок за групи результатів навчання заклад освіти визначає самостійно й описує в освітній програмі. Це може бути як просте середнє арифметичне, так і складніший варіант з урахуванням ваги кожної групи результатів. Перед виставленням семестрової оцінки може бути проведено комплексний контроль результатів навчання, на основі якого виставляють оцінки за групи результатів навчання. Під час складання такого комплексного контролю вчитель має подбати, щоб запропоновані завдання давали змогу оцінити відповідні групи результатів. Семестрова оцінка на бажання учнів може бути скоригована. Незалежно від того, чи були охочі скоригувати семестрову оцінку, у журналі після семестрової оцінки відводять окрему колонку без дати з написом «Скоригована».6
Номер слайду 7
Загальні правила виставлення річної оцінки7
Номер слайду 8
Річне оцінювання здійснюють на підставі загальних оцінок результатів навчання за І і ІІ семестри. Окрему річну контрольну роботу для цього зазвичай не проводять. Оцінки за групи результатів у графі «Річна» не виставляють. Річна оцінка за потреби підлягає коригуванню. За умови використання власної шкали оцінювання для виставлення річної її переводять у 12-бальну систему. У випадку неатестації з певного предмета чи інтегрованого курсу в колонці «Річна» роблять запис «н/а» (не атестований/не атестована).8