Презентація "Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів"

Про матеріал
Презентація уроку математики в 2 класі за підручником М.Козак, О.Корчевська
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математичний диктант

Номер слайду 2

- У якому числі є 1десяток і 3одиниці? 1 дес. і 9 од.? - Запишіть «сусідів» числа 47; числа 69; числа 30 - Маса однієї дині 3 кг, а іншої — 6кг. Яка маса двох динь разом? - Маса індика 7 кг, а гусака — на 3 кг менша. Яка маса гусака?

Номер слайду 3

- У якому числі є 1десяток і 3одиниці? 1 дес. і 9 од.? - Запишіть «сусідів» числа 47; числа 69; числа 30 - Маса однієї дині 3 кг, а іншої — 6кг. Яка маса двох динь разом? - Маса індика 7 кг, а гусака — на 3 кг менша. Яка маса гусака? 13 19 46 і 48 68 і 70 29 і 31 9 кг 4 кг

Номер слайду 4

Гра «Світлофор» Істинні та хибні висловлювання 9 збільшити на 5 дорівнює 14 Різниця чисел 13 і 5 дорівнює 8 Щоб знайти зменшуване, потрібно від різниці відняти від’ємник Якщо діти взяли з тарілки 4 сливи, а на тарілці залишилося 8 слив, то спочатку на тарілці було 11 слив 71, 72, 73, 74 – це числа восьмого десятка 59 і 61 – сусіди числа 60 10 дм < 100 см

Номер слайду 5

Познач число, що є розв’язком виразу 43 – (13 + 9). А) 34 Б) 21 В) 28 1. 22 1. Б

Номер слайду 6

А) 33 Б) 39 В) 27 2. Яке число пропущено у виразі – 14 = 19 19 + 14 = 33

Номер слайду 7

1. Б 2. А

Номер слайду 8

3. Маса кавуна 7 кг, а гарбуз — на 4 кг важчий. Яка маса гарбуза? А) 14 Б) 16 В) 11 7 + 4 = 11(кг)

Номер слайду 9

1. Б 2. А 3. В

Номер слайду 10

Виконай обчислення. 74 – 46 – 17= 61 – (15 + 28)= 53 + 38 – 12= 4. 28 11 91 79 43 18

Номер слайду 11

Під час конструювання хлопець використав 26 великих цеглинок, а маленьких — на 13 менше. Скільки всього цеглинок використав хлопець? 5. ?, ?

Номер слайду 12

36 см – 3 дм = см 8дм – 23 см = см 6 дм + 15 см = см 4 м – 8 дм = дм 9 дм + 9 см = см 7м + 2 дм = дм 30см 6 80см 57 6. Виконай дії з іменованими числами 60см 75 40дм 32 90см 99 70дм 72

Номер слайду 13

7. Обчисли периметр прямокутника, якщо його ширина 3 см, а довжина — на 9 см більша. ?, 1) 3 + 9 = - довжина пр.; 12(см) 3 + 12 = 3 + 12 + 30(см) периметр прямокутника - 30 см. 2)

Номер слайду 14

Накресли цей прямокутник. Познач його великими буквами латинського алфавіту. 12см 3см А С D В

Номер слайду 15

ppt
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку