Про матеріал
І. Організаційний момент.
Продзвенів дзвінок,
Починається урок.
Наші вушка на маківці.
Очі ширше відкриваємо,
Слухаємо і запам'ятовуємо.
Ні хвилини не втрачаємо.
ІІ. Мовленнєва розминка
Зарядка для язичка
Де ж наш пустун-язичок?
Ліг на бочок і мовчок.
А ми зараз його розбудимо!
— Поплямкаємо губами!
— Поклацаємо зубами (щоб міцніші були)!
— Посичали гускою: с-с-с.
— Подзижчали комариком: дз-дз-дз.
— Пошуміли вітерцем: ш-ш-ш.
— Подирчали трактором: др-др-др.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
- 1.Фронтальне опитування
- -Яку букву вивчали на попередньому уроці?
- -Викладіть її за допомогою 6 цеглинок LEGO.
- -Який звук вона позначає?
- -Назвіть слова із цими звуками.
- -Пригадайте скоромовку, яку ми вивчали.
- ( використовуються картинка до скоромовки)
- 2.Гра «Веселий м`ячик» ( вчитель називає звуки, кому у руки потрапив м`яч – називає склад)
- 3.Аналітико-синтетичні вправи.
- 1)Утворення і читання складів.
- -Сьогодні до нас на урок завітали звірята, які добре повинні підготуватися до приходу зими.
- Відгадайте, хто це?
- Не олень, хоча й рогатий,
- В нього роги – як лопати,
- Хто ж це? Здогадався хтось?
- Це великий, дужий …(лось).
- Він просить вашої допомоги. Він зможе поживитися осінніми листочками, якщо ви прочитаєте склади на них.
- 2)Зіставлення звукових моделей та малюнків.
- А ось ще одна тваринка просить допомоги. Відгадайте.
- Тук-тук-тук, тук-тук-тук — лине лісом перегук.
- Телеграми всім завзято відправляє з пошти … (дятел).
- Ця пташка дуже полюбляє насіннячко шишок. І зможе поживитися, коли ви з`єднаєте малюнок із відповідною схемкою.
До пухнастого хвоста личить шубка їй руда. Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати. (Лисиця)
Ця тваринка дуже змерзла . допоможете їй зігрітися.
- 3)Фізкультхвилинка.
- IV. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні ми продовжимо вивчати літеру Л. А також дізнаєтеся, чим люблять займатися у вільний час ваші однолітки.
- На екрані — предметні малюнки:
- М`яч, конструктор, велосипед, лижі.
- -Що це?
- -Так. Це предмети, якими дуже люблять гратися діти.
- -А чим до вподоби вам гратися?
- ( відповіді дітей)
- V. Робота з букварем
- - Кого ви бачите на малюнку?( екран)
- Прочитайте. Як звати дівчинку і хлопчика?
- -Чим вона люблять займатися?
- 1.Читання слів і речень у «Букварі»
- 2.Фізкультхвилинка ( руханка)
- 3.Читання чистомовки .
- -Хорове читання
- -Читання в парі.
- 4.Розвиток мовлення .
- 1.Гра «Мікрофон»
- Дайте відповідь: яких правил потрібно дотримуватися, щоб ігри з друзями приносили лише радість?
- 2.Гра «Чи уважний ти?»
- -Зараз і ми пограємо у гру. Разом перевіримо вас на уважність.
- -1. Візьміться за вушко; ( а вчитель бере себе н – д за носа); за носик, за животик, за колінко.
- VI, Підсумок уроку.
- -1. - Що нового ви дізналися на уроці?
А тепер просигнальте мені, будь ласка, яким для вас був сьогоднішній урок:
було цікаво, легко;
було цікаво, але важко;
було важко, не цікаво