Презентація "Засоби зворотнього зв’язку. Як мінімізувати недоліки та використати переваги дистанційного навчання"

Про матеріал
У березні 2020 року через пандемію короновірусу всі учні країни в мить почали навчатися вдома. Заняття в Zoom, уроки Всеукраїнської школи- онлайн, онлайн-тестування, надсилання фото виконаних завдань в Viber та телефонні консультації батьків з вчителями. Чи можна все це назвати дистанційним навчанням ? Ні. Це скоріше формат вимушеного віддаленого навчання, коли ефективні технології цифрової освіти залишаються поза увагою. А що ж тоді є дистанційним навчанням?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Засоби зворотного зв’язку. Як мінімілізувати недоліки та використати переваги дистанційного навчання

Номер слайду 2

Дистанційне навчання - це одна з форм організації навчального процессу,під час якого всі уроки, або частину занять проводять з використанням сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій за умови територіальної віддаленості викладача й учнів.

Номер слайду 3

Різновиди дистанційного навчання:синхронне асинхронне (вебінар, ( чати ,форуми )відеоконференція)

Номер слайду 4

Варіанти реалізації дистанційного навчання. Дистанційне навчання Застосування технологійяк окрема форма дистанційного навчанняздобуття освіти за будь-якої форми здобуття освіти

Номер слайду 5

Переваги дистанційної освіти1. Можливість підлаштувати темп навчання під себе2. Можливість виявити зони розвитку учнів3. Можливість переглядати матеріал повторно4. Зниження психічного та фізичного навантаження5. Формування навички самоосвіти

Номер слайду 6

Виклики дистанційної освіти1. Відсутність соціалізації2.Ґаджетизація життя3. Надмірний батьківський контроль4. Мала практика

Номер слайду 7

Вимоги до викладача, що працює в системі дистанційного навчання1. Відповідати дуже швидко на листи2. Хвалити оперативність учнів 3. Встановити чіткий графік спілкування в режимі on-lіne і чітко його дотримуватися;4. Створити атмосферу психологічного комфорту ( сприятливий настрій, емоційне піднесення)

Номер слайду 8

Недолі, які вчитель не може повністю мінімілізувати1. Технічне забезпечення2. Низька якість інтернет-зв’язку3. Обсяги та термін здачі домашніх завдань4. Санітарні норми5. Психоемоційний та фізичний стан учнів

Номер слайду 9

Зворотній зв’язок Для успішного здійснення процесу дистанційного навчання учитель має володіти різними прийомами роботи в форумі, чаті, відеоконференціях, а також з електронною поштою та іншими комунікаційними засобами

Номер слайду 10

Висновок Дистанційне навчання покликане допомогти в глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, зокрема, надає можливість одночасно з гнучким за часом і високопрофесійним за змістом вивченням різних предметних розділів знань, формуванням умінь і навичок роботи з багатьох навчальних дисциплін забезпечити інтенсивне практичне застосування тими, хто навчаються, методами і засобами інформаційно-комунікаційних технологій, розвиває уміння і навички у сучасній науці і практиці. Впровадження елементів дистанційної форми навчання в школі є необхідною умовою для досягнення сучасного рівня якості освіти.

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Марчук Галина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
4477
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку