Презентація "Застосування інноваційних технологій для формування ключових компетентностей на уроках географії"

Про матеріал
Презентація «Застосування інноваційних технологій для формування ключових компетентностей на уроках географії» наведені приклади практично-орієнтованих завдань продемонстровані можливості оновлення природничо-математичних дисциплін задля кращого розуміння практичних аспектів в географії, здатності успішно діяти в швидкозмінному соціальному середовищі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Застосування інноваційних технологій для формування ключових компетентностей на уроках географії

Номер слайду 2

спілкування державною та іноземними мовами;математична грамотність;компетентності в природничих науках і технологіях;інформаційно-цифрова грамотність;уміння навчатися впродовж життя;підприємливість;соціальні і громадські компетентностіКлючові компетентності в освіті

Номер слайду 3

"навчитися жити разом";- "навчитися пізнавати";- "навчися робити;- "навчитися бути". Життєві компетентності

Номер слайду 4

Навчання через відкриття Самовизначення. Наявність дискусіїПроектування особистої діяльності Пошук шляхів розв’язання проблем. Колективний пошук. Задоволення через подолання труднощів навчання Критерії ефективного уроку

Номер слайду 5

Шляхи і засоби підвищення ефективності уроку. Пошук нових підходів до управління розвитку особистостіДотримання педагогічних вимог. Побудова процесу навчання на основі нових освітніх технологій. Раціональна організація режиму роботи. Проведнння моніторингу якості знань на трьох рівнях. Використання особистісно-орієнтованого підходу до навчання

Номер слайду 6

www.themegallery.com. Креативний учитель. Активний учень. Нові технологіїЯкісна сучасна освіта

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Технології інтерактивного навчання

Номер слайду 9

«Перевернутий клас» (Flipped Class)Типовий перевернутий клас (The Standard Inverted Classroom). Сфокусований на демонстрації  (The Demonstration-Focused Flipped Classroom). Груповий перевернутий клас (The Group-Based Flipped Classroom). Віртуальний перевернутий клас (The Virtual Flipped Classroom).

Номер слайду 10

Метод "Fishbone"

Номер слайду 11

Використання схеми Fishbone дає можливість:розвивати критичне мислення;організувати роботу учнів в парах та групах;візуалізувати причинно-наслідковий зв’язок;розподіляти етапи роботи за рівнем значущості. Метод "Fishbone"

Номер слайду 12

Метод "Fishbone"

Номер слайду 13

Метод "Fishbone"

Номер слайду 14

Поняття «кластер» перекладається як «гроно, пучок». Це спосіб систематизації інформації, який використовується на різних етапах роботи.

Номер слайду 15

Учень виписує на листочок все те що згадує з даної теми (Виникає певний хаос різноманітних даних)Кластер. Перший етап роботи

Номер слайду 16

Систематизація матеріалу. Розділ матеріалу на окремі блоки. Створення графічно логічних зв’язків між блоками. Кластер. Другий етап роботи

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Рельєф земної поверхніМатерики. Западини океанів. Рівнини. Гори. Жолоба. Підводні хребти. Острівні дуги. Улоговини

Номер слайду 19

Важливою особливістю природи Льодовитого океану є крига, що вкриває величезну його площу: зима -90 %, літо - 50% площі. Материкова крига. Океанічна крига. Береговий припайкрім морів Баренцового і Норвезького. Дрейфуюча:а) однорічна,б) пакова ( багаторічна 2-4м)Шельфова крига (з островів)Крижані поля - ”землі привиди”(Земля Саннікова)Особливості природи океану. Льодовий покрив океану05_1

Номер слайду 20

Скрайбінг (з англійської scribe - робити екскіз, нарис) – це метод розповіді чи пояснення, який супроводжується графічною ілюстрацією головного змісту сказаного. Скрайбінг

Номер слайду 21

яскравість;лаконічність;інформативність;креативність представлення інформації. Power Point  Pow. Toon Go. Animate Sparkol Video. Scribe Головні переваги скрайбінгу

Номер слайду 22

Флеш-картки

Номер слайду 23

Крайня західна точка

Номер слайду 24

Крайня західна точка мис Паріньяс

Номер слайду 25

Найбільший острів материка

Номер слайду 26

Збираючись у подорож до Антарктиди, туристи:вивчили особливості клімату цього суворого материка і з'ясували, що будівництво споруд, у тому числі і туристичних баз, відбувається з урахуванням вітрів, які дують на материку. Кейс-метод

Номер слайду 27

Запитання1. Які вітри і звідки дують в Антарктиді?2. Що, окрім холодного морозного повітря, переносять ці вітри?3. Які особливості будівництва споруд, зокрема будинків наукових станцій, туристичних баз, в Антарктиді?Кейс-метод

Номер слайду 28

Технологія проєктної діяльності 20-р ХХ ст., США, Дж. Дьюї, В. Кілпатрік Сутність – заперечення необхідності стандартизованої освіти та зведення навчання до практицизму. Дж. ДьюїВ. Кілпатрік. С. Шацький

Номер слайду 29

Проєктні роботи учнів

Номер слайду 30

        {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Тема проєкту Короткий опис проєкту. Така різна Земля Уявлення людей про Землю в різні історичні епохи Читаємо карту Коли і як з’явилися перші карти, види карт, їх значення у житті людини. Подорож до центру ЗемліРізні погляди на внутрішню будову ЗемліІ все-таки вона крутиться…Причини обертання Землі, її місце серед планет Сонячної системи, на що впливає обертання ЗемліКосмічний портрет ЗемліЗемля як планета, її розташування в Сонячній системі, уявлення стародавніх астрономів. Теми проєктів6 клас

Номер слайду 31

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Тема проєкту Короткий опис проєкту. Географічні відкриття. Видатні географічні відкриття. Подорож Робінзона Крузо. Острів Робінзона – міф або реальність? Де знаходиться острів Робінзона?Особливості природи острова, чи відповідають вони реальним фактам?Острів Робінзона Крузо сьогодні. На острові скарбів. Де знаходиться острів піратів з роману «Острів скарбів»?Острів скарбів сьогодні. Таємниці льодовикового континенту. Чому Антарктида вкрита льодом? Чому це найхолодніший материк? Чи завжди вона була вкрита льодом?Що таїть льодовиковий панцир?Теми проєктів7 клас

Номер слайду 32

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Тема проєкту Короткий опис проєкту. Морські ресурси світу В чому небезпека виснаження морських ресурсів?Чи є засоби відновлення морських ресурсів?Екологічні проблеми морів. Причини екологічних проблем, наслідки, шляхи їх розв’язання. Вплив людини на рельєф, наслідки такого впливу. Антропогенні ландшафти, ерозійні процеси як наслідок впливу людини на природу. Кліматичні ресурси. Що ми розуміємо під кліматичними ресурсами? Як змінюються кліматичні ресурси в результаті глобального потепління?Теми проєктів8-9 класи

Номер слайду 33

Чому через Антарктиду проходять всі меридіани?Можливі відповіді: Антарктида – єдиний материк, в межах якого розташований один з двох полюсів Землі. Полюси з'єднують всі меридіани. Тому, відповідно, будь-який меридіан буде проходити через Антарктиду. З'ясуй причину!

Номер слайду 34

Учитель наводить аргументи, а учні повинні їх підтвердити або спростувати{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Аргумент. Чому «так»Чому «ні»Магеллан є першим навколосвітнім мореплавцем. Фернан Магеллан задумав організував першу навколосвітню подорож Завершив подорож Хуан Себастьян Елькано. Таблиця аргументів

Номер слайду 35

Приклад: «Сьогодні я вирушаю в пустелю Сахара. Попередьте про небезпеки, які мене очікують». Завдання на відновлення попередніх знань

Номер слайду 36

{BDBED569-4797-4 DF1-A0 F4-6 AAB3 CD982 D8}ХвиліЗемлетруси. Океанічні течіїМісяць. ЦунаміВітер. Припливи та відпливи. Постійні вітри. Причина-наслідок

Номер слайду 37

На східному узбережжі Австралії випадає багато опадів Вологу приносять вітри пасати з Тихого океану. На східному узбережжі Австралії розташований Великий Вододільний хребет. На східному узбережжі ростуть перемінно-вологі ліси.«Логічний ланцюжок»

Номер слайду 38

Практично-орієнтовані завдання

Номер слайду 39

Тестові завдання прикладного змісту Всесвітньо відому українську лікувальну воду «Нафтуся» призначає лікар за наявності захворювань нирок і сечовивідних шляхів, органів травлення, порушення обміну речовин. Специфічного запаху цій речовині надає розчинений у ній газ: А HCl; Б Н2 S; В СO2; Г SO2

Номер слайду 40

Мама приготувала склянку кави, але їй потрібно вийти на кілька хвилин. Що ви порадите зробити мамі, щоб після повернення її кава була ще гарячою: налити в неї холодне молоко перед тим, як піти, чи після, коли вона повернеться?А однаково; Б після; В перед. Тестові завдання

Номер слайду 41

Очищення проточної води за допомогою побутового фільтру здійснюється на основі методу. А адсорбції; В дистиляціїБ фільтрування; Г екстракції Тестові завдання

Номер слайду 42

На фрагментах різних топографічних карт зображені річки. Для того, щоб визначити напрямок течії кожної з цих річок, інформації тут достатньо. Задачі творчого характеру

Номер слайду 43

Тема «Природокористування»«Обери свою точку зору»1. Чи вважаєте ви за доцільне спалювання осіннього листя в межах міста? Обгрунтуйте свою думку. Наведіть приклади, як краще утилізувати осіннє листя.2. Чи вважаєте ви за доцільне спалювання стерні на полях, торішньої трави обабіч доріг? Обгрунтуйте свою думку.

Номер слайду 44

Перед вами – зображення деяких фізичних та хімічних явищ.1. Визначте типи явищ на кожній схемі.2. Опишіть кожне з них. Завдання «Так просто?»

Номер слайду 45

Перед вами – зображення деяких фізичних та хімічних явищ, біологічних явищ.1. Визначте типи явищ на кожній схемі.2. Опишіть кожне з них. Завдання «Так просто?»

Номер слайду 46

Які метеорологічні прилади показані на схемі?1. Для чого они використовуються?2. Опишіть кожний з них. Завдання «Так просто?»

Номер слайду 47

Задача Туристи розбили табір на відкритій ділянці трикутної форми. У кожному куті ділянки поставили намет. Де потрібно розмістити вогнище, щоб відстань від нього до усіх наметів була однаковою ?ABCKMDO

Номер слайду 48

Задача Туристи пройшли тунелем циліндричної форми, що має діаметр 2 м і довжину 180 м, його було викладено цеглою. Скільки цеглин використали для обкладання тунелю, якщо розмір цегли 25 см х 12 см х 6,5 см, а товщина стінки – 40 см? V1 = R1 H, V = V2–V1 V = a·b·c

Номер слайду 49

Ангеліні на день народження подарували два набори чайних ложок, котрі на вигляд були абсолютно однаковими, але відрізнялися між собою за ціною. В одному наборі ложки були срібні, а в іншому – з мельхіору. Як визначити, яка ложка срібна, а яка мельхіорова, у разі, якщо ложки перемішані? У скільки разів могла відрізнятися ціна цих двох наборів?Компетентнісні задачі

Номер слайду 50

Родина з трьох осіб, яка мешкає в тому самому населеному пункті, що й Ви, вирішила поїхати на відпочинок до Карпат (м. Надвірна). Порадьте їм, як дешевше доїхати до міста відпочинку (власна автівка «CHEVROLET Aveo», автостоп, поїзд, автобус). Компетентнісні завдання

Номер слайду 51

Маєте картинки продукції. Спробуйте пов’язати їх з Чорним морем. Вправа «Знайди асоціацію»

Номер слайду 52

Позначте на контурній карті географічні об'єкти Індійського океану.1237654о. Шрі-Ланкао. Мадагаскар. Суецький канал. Перська затока. Бенгальська затока. Червоне море. Аравійське море01_3 Основні поняття

Номер слайду 53

Індійський океан має зв'язок з усіма іншими океанами. Серединні океанічні хребти ділять ложе океану на чотири частини. Мусони впливають на погодні умови в південній частині океану. Північна частина океану найтепліша тому, що позбавлена притоку холодних вод, перетинається екватором та північним тропіком. Органічний світ Індійського океану схожий з флорою та фауною південної частини Тихого океану. ТАКТАКТАКТАКТАКНІНІНІНІНІ05_1 Перевір себе

Номер слайду 54

1. У північній частині Індійського океану переважає: а) Мусонна циркуляція б) Пасатна циркуляція в) Західний перенос повітряних мас2. Найвища солоність океанічних вод світу спостерігається в морі: а) Саргасовому б) Червоному в) Середземному3. Айсберги в індійському океані можна зустріти: а) На півночі б) На півдні в) На заході01_1 Перевір себе

Номер слайду 55

4. Океаном теплих вод називають океан: а) Індійський б) Атлантичний в) Тихий.5. Найбільшою глибиною в Індійському океані відрізняється жолоб а) Філіппінський б) Зондський в) Тонга6. Води Індійського океану не омивають береги: а) Євразії б) Африки в) Південної Америки01_2 Перевір себе

Номер слайду 56

Заповни блок-схему. ПОШИРЕННЯ ЖИТТЯ В ОКЕАНІНайкращі умови для життя: Сфери життя:поверхня водитовща водидно. Групи організмів: Зона шельфу 2% вод Океану,90% організмів. Помірні широтибентоснектонпланктон 01_3 Перевір себе

Номер слайду 57

Знайдіть спільні та відмінні риси географічного положення океанів. Тихий океанІндійський океан. Більш як 80% площі океану розташована в Пд. ПівкуліПівденний тропік розділяє океан майже навпіл. Має приблизно однакову протяжність з пн. на пд. та зх. на сх. Омиває материк Африку. Найбільший і найглибший океан планети. Може вмістити в собі всі материки й острови ЗемліДо складу океану входить найбільше у світі Філіппінське море. Океан лежить майже в усіх кліматичних поясах крім Арктичного. Спільні риси. Має вузький шельф. Перетинається екватором03_1 Перевір себе

Номер слайду 58

Впровадження активних форм і методів в навчальне середовище серед яких провідне місце займають навчальні ігри.Ігрові форми навчання

Номер слайду 59

«План і карта» «Літосфера»Гідросфера»Вибираючи знак, ти вибираєш тему: Початок гри

Номер слайду 60

1 Питання: Карта. Зображення земної поверхні на площіні з урахуванням кулястості ЗемліПродовження

Номер слайду 61

5 Питання: Північний та південний полюси. Ці точки знайти просто. Широта їх –дев’яносто. Продовження

Номер слайду 62

www.themegallery.com. SCIENCE1 TECHNOLOGY2 ENGINEERING3 MATHEMATICS4 STEM

Номер слайду 63

компетентність. Готовність до вирішення проблем. Комунікативна компетентність. Готовність до самоосвіти. Технологічна компетентність. Готовність до соціальної взаємодіїГотовність використовувати ресурси інформаційні ресурси. STEM

Номер слайду 64

Інтеграція знань. Кооперація умінь. Залучення великої кількості ресурсів. STEM-освіта ґрунтується на:

Номер слайду 65

Застосування інноваційних технологій дає можливість ефективно формувати ключові компетентності на уроках географії та підвищує ефективність освітнього процесу. Висновок

pptx
Пов’язані теми
Географія, Презентації
Додано
14 листопада
Переглядів
16
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку