З досвіду роботи вчителя української мови та літератури ЗОШ № 16 Ревської Вікторії Миколаївни Застосування методів критичного мислення в практиці роботи з учнями на уроках української мови й літератури, зарубіжної літератури
Номер слайду 2
Не вчи камінь котитися з гори, забери перешкоду – і він сам покотиться. (Г. Сковорода)
Номер слайду 3
Критерії продуктивності навчання реальність ( навчання допомагає учням краще зрозуміти, як функціонують світ і люди, що живуть у ньому) вибір (справжня необхідність мислити: ресурси, ідеї проектів, теми для письмових завдань, методи презентації) співтовариство учнів класу ( у реальному світі здібності кожного є важливими для всіх)
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Етапи уроку з використанням технології розвитку критичного мислення
Номер слайду 6
Фрагмент конспекту уроку з української мови у 8 класі Тема. Узагальнення і систематизація вивченого про словосполучення і речення Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань
Номер слайду 7
Фрагмент конспекту уроку з української мови у 7 класі Тема. Дієприслівники недоконаного і доконаного виду Тип уроку. Урок засвоєння нових знань Знаю Хочу дізнатись Дізнався 1. Дієслова є недок. та док. виду. 2. Знаю, яку дію вони означають. 3. Дієприслівники утворюються від дієслів 1
2
3 1
2
3
4 Спільне другорядна дія тв. від дієслів + суфікси Доконаний вид -дія перед основною -«що зробивши?» -основа інф. + - ши, - вши Недоконаний вид -Дія одночасно з основною - «що роблячи?» -основа дієслова теп. ч. + -учи, - ючи, - ачи, - ячи
Номер слайду 8
Фрагмент конспекту уроку уроку з української літератури в 10 класі Тема. Іван Франко «Мойсей» Тип уроку. Урок формування і вдосконалення вмінь та навичок МОЙСЕЙ
Номер слайду 9
Очікувані результати: Учень, який критично мислить