Тема уроку: Живлення і дихання рослин. За підручником Коршевнюк Т. В., Ярошенко О. Г. Пізнаємо природу, 5 клас
Номер слайду 2
За малюнком 80 пригадай органи рослини та їхнє призначення. Відшукай надземні органи на одній з кімнатних рослин.
Номер слайду 3
Основні органи рослини та їхнє значення.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Запам’ятай та запиши!Фотосинтез – процес утворення рослиною глюкози з вуглекислого газу й води під дією світла в зеленому листку.
Номер слайду 7
Завдяки фотосинтезу атмосфера Землі збагачується киснем. У подальшому з глюкози утворюються інші речовини.Їх організм рослини використовує для росту й розмноження. Однією з таких речовин є крохмаль. Його багато в зернівках пшениці й рису, бульбах картоплі.
Номер слайду 8
Вправа 1 на інтерактивній дошці
Номер слайду 9
Зорова гімнастика «Обведи листочок поглядом»
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Перегляд відео
Номер слайду 13
Розглянь зображені органи рослин, як думаєш, який із них «відповідальний» за дихання?
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Продихи зазвичай розташовані на нижній частині листка.
Номер слайду 16
Заповнимо таблицю «Порівняння процесів дихання рослин та фотосинтезу».{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}Ознаки порівняння. ДИХАННЯФОТОСИНТЕЗЯкий газ поглинається. Який газ виділяється. Чи потрібне світло
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Домашнє завдання: Підручник ст. 154 – 159 читати та переказувати;Виконати інтерактивну вправу https://learningapps.org/display?v=pvt1jn89323 Виконати завдання у робочому зошиті.
Номер слайду 20
Виконай самооцінювання та надішли результати:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Після опрацювання матеріалу. Мені все зрозуміло.++Є 1-2 питання, які потрібно повторно опрацювати.+-У мене дуже багато питань, потрібно ще раз усе опрацювати.?