Технологія змішаного навчання Сучасна освіта має орієнтуватися на перспективи розвитку суспільства – застосування найновітніших інформаційних технологій. В інформаційному суспільстві змінюється роль учителя – він має бути координатором інформаційного потоку.
Номер слайду 3
Технологія змішаного навчання Змішане навчання – це активне використання сучасних електронних ресурсів навчання разом із його традиційною формою.
Номер слайду 4
Технологія змішаного навчання Це освітній підхід, який поєднує навчання за участі вчителя (обличчя до обличчя) з онлайн-навчанням, що передбачає самостійний вибір учнем шляху, часу, місця і темпу навчання.
Номер слайду 5
Технологія змішаного навчання
Номер слайду 6
Технологія змішаного навчання Найпростішою для освоєння та реалізації моделлю змішаного навчання можна вважати технологію «перевернутий клас».
Номер слайду 7
Технологія змішаного навчання Перевернутий клас – принцип навчання, за якого засвоєння школярами нового матеріалу відбувається вдома, а під час класної роботи учні виконують завдання, вправи, проводять практичні дослідження, а вчитель надає індивідуальні консультації.
Номер слайду 8
Технологія змішаного навчання Для впровадження такої технології можна використовуватирізноманітні інтернет-ресурси:
Номер слайду 9
Технологія змішаного навчання Важливо заздалегідь вирішити, яку частину навчального матеріалу і як саме ви будете вивчати з дітьми разом, а яку частину учні вивчатимуть самостійно онлайн і за допомогою яких сервісів.
Номер слайду 10
Технологія змішаного навчання Дистанційне та змішане навчання дадуть результати, якщо будуть посильними для всіх учасників освітнього процесу.
Номер слайду 11
Створення тестових завдань для молодших школярів https://naurok.com.ua/test/moe
Номер слайду 12
Створення тестових завдань для молодших школярівhttps://naurok.com.ua/test/diagnostuvalna-robota-2-z-temi-slovo-znachennya-slova-1733876.html
Номер слайду 13
Створення тестових завдань для молодших школярів. Казка «Вечірник, Полуночник і Світанок» (Літературне чиання, 3 клас)https://naurok.com.ua/test/kazka-vechirnik-polunochnik-i-svitanok-1735796.html
Номер слайду 14
Створення тестових завдань для молодших школярів. Діагностувальна робота з математики. (2 клас)https://naurok.com.ua/test/diagnosticheskaya-rabota-po-matematike-1579573.html
Номер слайду 15
Створення тестових завдань для молодших школярів. Дикі та свійські тварини. ( ЯДС, 2 клас)https://naurok.com.ua/test/diki-ta-sviyski-tvarini-1047309.html
Номер слайду 16
Створення тестових завдань для молодших школярів
Номер слайду 17
Створення тестових завдань для молодших школярів
Номер слайду 18
Створення тестових завдань для молодших школярів Вчитель має налагодити взаємодію з батьками.
Номер слайду 19
Створення навчальних коміксів Оскільки пріоритетом Нової української школи є всебічний розвиток дитини, особливу увагу слід приділяти медіаосвіті, яка надає значні можливості для розвитку інтелектуального й творчого потенціалу учня, його здібностей та самостійного мислення.
Номер слайду 20
Створення навчальних коміксів Комікс — це «переплетіння» візуального та словесного. Його сутність полягає в оповіданні історій через послідовні малюнки.
Номер слайду 21
Створення навчальних коміксів З метою кращої мотивації учнів до навчання доцільно використовувати комікси на уроках читання.
Номер слайду 22
Створення навчальних коміксів. Послідовність створення комікса1. Початок. 2. Персонажі. 3. Конфлікт. 4. Тематика. 5. Атмосфера.
Номер слайду 23
Створення навчальних коміксів. Комікси на уроках читання
Номер слайду 24
Створення навчальних коміксів Сервіси для створення коміксів онлайн. Storyboardthat «Pixton», «Makebeliefscomix», «Bitstrips».