Презентація. Знаходження невідомого дільника. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Розв'язування задач та обчислення виразів.

Про матеріал
Презентація містить навчальний матеріал, який відповідає Державному стандарту початкової освіти, типовим освітнім програмам. ПІДРУЧНИК Математика 2 клас Автор: Н.О. Будна, М.В. Беденко Видавництво: Тернопіль, Навчальна книга – Богдан, 2019 ЗОШИТ Математика: робочий зошит: 2кл.: у 2-х ч./Ч.2/ Н.О.Будна, М.В.Беденко - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2019.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знаходження невідомого дільника. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Розв'язування задач та обчислення виразів.

Номер слайду 2

Щоб урок пройшов не марно,Треба сісти рівно й гарно. А щоб знання здобути,Треба уважним бути.

Номер слайду 3

56 : 8 = 7 Усний рахунок. Назви пропущене ділене, щоб одержати істинні рівності.32406456167232 : 8 = 464 : 8 = 816 : 8 = 272 : 8 = 940 : 8 = 5

Номер слайду 4

56 48 387 кг8 кг. Знайди масу:8 козенят6 ягнят2 козенят і 3 ягнят

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

?Як знайти невідомий дільник?

Номер слайду 8

30 : 5 = 6 ОТЖЕ618 : 2 = 9 ОТЖЕ9

Номер слайду 9

64 : 8 = 840 : 8 = 556 : 7 = 828 : 4 = 78758дільникдільникдільникдільникдільникдільникдільникдільникдільник

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Обчисли = 66= 32= 5= 16= 56= 5= 70= 33

Номер слайду 12

3892∙∙+123

Номер слайду 13

1) 3 ∙ 8 = 24 (л) – компоту в 3л банках;2) 2 ∙ 9 = 18 (л) – компоту в 2л банках;3) 24 + 18 = 42 (л) . В : 42 літри компоту мама запасла на зиму.

Номер слайду 14

Щоденні 3 – математика самостійно,ст. 132 № 899.

Номер слайду 15

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Проценко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
3 травня 2022
Переглядів
1123
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку