Презентація демонструє звіт про роботу педколективу Коростишівської ЗОШ І-ІІІ ст.№3 Житомирської області щодо формування здоров’язберігаючих компетентностей школярів у ході виховного процесу
Методична комісія класних керівників. Коростишівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №3 Житомирської області2019
Номер слайду 2
Наше кредо:«Зібратися разом – це початок,триматися разом – це прогрес,працювати разом – це успіх» Г. Форд
Номер слайду 3
Завдання методичної комісіїЗабезпечити засвоєння й використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання та виховання школярів;Проводити обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;Забезпечувати постійне засвоєння сучасної педагогічної теорії та практики;Виявляти, пропагувати та здійснювати нові підходи до організації навчання й виховання;Підвищувати рівень загально - дидактичної та методичноїпідготовки педагогів для організації та здійснення виховного процесу
Номер слайду 4
Науково – методична проблема методичної комісії«Робота педколективу щодо формування здоров’язберігаючих компетентностей школярів у ході виховного процесу».
Номер слайду 5
Методичнакомісія класних керівників. Об’єднує класних керівників школи навколо проблеми. Вчить використовувати нові сучасні форми і методи. Планує роботу педагогічного колективу школи,Діагностує рівень досягнень, запити та інтереси, труднощі педагогів у роботіКоригує плани виховної роботи. Узагальнює кращий досвід класних керівників. Стимулює творчу активність
Номер слайду 6
Показники компетентності класного керівника у питаннях здоров’язбереження: уявлення про здоров’я, про чинники, що впливають на здоров’я та про здоровий спосіб життя; значення «здоров’я» як загальнолюдської цінності; вміння відстежувати і фіксувати позитивні і негативні зміни в стані власного здоров’я і здоров’я оточуючих (учні, вчителі); уміння створювати здоров’язберігаюче середовище у виховному процесі; володіння способами організації і реалізації діяльності по профілактиці і здоров’язбереженню;володіння різними здоров’язберігаючими технологіями.
Номер слайду 7
Роль класного керівника у здоров’язбереженні учнів Моделює систему взаємин учнів в умовах педагогіки оздоровлення Створює психолого-педагогічні умови для збереження та зміцнення здоров’я учнів Особистим прикладом вчить піклуватися про своє здоров’я Володіє різними здоровязберігаючими технологіями Формує навички здорового способу життя в учнів. Формує в учнів свідоме ставлення до свого здоров’я як найвищої цінності