Сценарій свята
«Квіти для мам!»
Мета: виявити вміння дітей в оформленні святкової зали (класної кімнати); розвивати в дітей почуття любові до мам, бабусь, сестер, взагалі жінок як берегинь роду, інтерес до знань; виховати у дітей почуття поваги та взаєморозуміння до друзів, сприяти формуванню між учнями дружніх стосунків та почуття взаємодопомоги.
Вчитель.
Добрий день!
Любі діти, дорогі мами, шановні бабусі і милі сестрички!
Знов весна нас всіх з’єднала
Й по секрету нам сказала,
що чарівність в ній від мами.
І тому вона пригожа,
що на маму трішки схожа.
Ну, а ми весну стрічаймо
і матусеньку вітаймо!
Діти виходять на сцену.
Учениця. Сьогодні привітати хочем
Ми наших мам із Днем Весни
І від усього серця зичим
Щоб завжди гарними були!
Пісня «Мамина посмішка» (співають всі діти)
Вчитель.
- Кожне дитяче свято не обходиться без ігор, то ж і ми зараз пограємо в гру «Чи добре я знаю свою дитину!»
Запрошуються матусі і їхні діти.
(Правила гри: Мати і дитина стають спиною один до одного і на питання вчителя махають головою (якщо згодні – вперед, якщо ні в сторони).
- Зараз, трішки відпочиньте і послухайте пісню у виконанні наших чарівних дівчаток.
Пісня «Спи, моя мамо!» (співають дівчатка).
Вчитель.
- Пропонуємо ще одне завдання для наших милих мам, бабусь. Чи зможете ви впізнати своїх дітей з зав’язаними очима?
-Тож, давайте спробуємо.
Конкурс «Впізнай свою дитину».
(Мамам, бабусям зав’язують очі, і вони мають знайти і впізнати свою дитину).
Вчитель.
- А наші хлопчики підготували вітання для наших дівчаток, мам, бабусь, сестричок.
- Запрошую!
(Хлопці розповідають вірші, гумореску).
Учень 1.
Дорогі наші мами, бабусі, сестрички! Зі святом вас вітаємо
І усякого добра щиро вам бажаємо!
Учень 2.
Любі подруги, дівчата,
Однокласниці завзяті!
Вас зі святом ми вітаєм!
І бажаєм щастя!
Учень 3.
Нашим дамам в день весняний
Шле привіт сама весна.
Дзвін струмків і спів птахів
Вам усім дає вона!
Учень 4.
Милі наші! Ви ж для нас рідненькі!
І ми хочем, щоб завжди всі ви були здоровенькі!
Учень 5.
Шлемо сонячні вітання і найкращі побажання.
Хай всміхаються троянди,
Хай тюльпани шлють уклін,
Хай збуваються бажання
Й лине сміху передзвін.
Учень 6.
Джентльмени ми всі справжні:
Коли треба чергувать –
Для дівчат звільняєм місце –
Їм не будем заважать!
Учень 7.
Жінки наші нарікають— це вже звичним стало,—
Що ми дома по хазяйству помагаєм мало.
Любі наші! Ми б охоче вам допомагали,
Якби за це нас хвалили газети й журнали.
Та не тільки щоб журнали, не самі газети,—
Щоб славили художники, скульптори, поети.
От якби намалював хтось велику картину:
Сидить дядько серед кухні, чистить картоплину,
Або стоїть біля крану, обмива редиску,
Чи цеглиною каструлю натира до блиску.
Або якби якийсь скульптор виліпив фігурку:
Стоїть дядько над плитою, общипує курку.
Якби так нас прославляли, я б прибіг з роботи
І пірнув би з головою в домашні турботи.
Швидко виправ би білизну, наварив би супу,
Заштопав би всі панчохи — отакенну купу!
Обмів би скрізь павутиння, витер би пиляку,
Начистив би пуд картоплі ще й натер би маку.
Це зробивши, я не ждав би, щоб мене відзначили,
А із дому дременув би — тільки б мене й бачили!
Вчитель.
(Правила гри: вчитель називає закодовану казку, а присутні її справжню назву.)
Конкурс «Закодовані казки».
- «Пес в рукавицях» - «Кіт у чоботях».
- «Одягнений жебрак» - «Голий король».
- «Прекрасний лебідь» - «Гидке каченя».
- «Сім худих» - «Три товстуни».
- «Іван Потворний» - «Василиса Прекрасна».
- «Мюнхенські танцюристи» - «Бременські музиканти».
- «Вірш про мисливця і дичину» -«Казка про рибака і рибку».
- «Червоні вуса» - «Синя борода».
- «Іржавий замок» - «Золотий ключик».
- «Кубик - рубик» - «Колобок».
- «Синій черевик» - «Червона шапочка».
- «Селянка-мавпочка» - «Царівна – жаба».
- Запрошую, діток, на виконання пісні «Бабушка и дедушка».
Пісня «Бабушка и дедушка» (співають всі діти).
Вчитель. - В наступному конкурсі приймають участь тільки хлопчики. Будь ласка, запрошую!
(Хлопці стають в одну шеренгу, вчитель їх ділить на дві команди. Кожному пропонує взяти на блюдці папірець, де написано назва його команди . Хлопці шикуються в дві шеренги, один за одним. Гра починається).
Вчитель:
- Ми з Вами будемо малювати сучасну дівчинку. Перед вами на дошці прикріплені два плакати. Ваше завдання, підходити по черзі і малювати сучасну дівчинку, але кожен гравець може намалювати тільки одну частину тіла, деталь, атрибут тощо. - Готові, вперед! (Хлопці під музику малюють сучасну дівчину).
Вчитель:
- Погляньте! Які в нас гарні дівчатка вийшли!
Вчитель :
- Будь-яка жінка, дівчина напевно, хотіла б бути щасливою в усьому, і щоб фортуна була її вірною супутницею, сьогодні у нас є можливість переконатися в вашому везінні: розігрується удача.
- Всі наші чарівні жінки і дівчата отримають призи, які знаходяться у нашій чарівній коробці (вчитель тримає прикрашену коробку з подарунками, підходить до кожної мами, бабусі, дівчинки і пропонує дістати свій приз).
- А, зараз ще один подарунок від ваших рідних діточок.
Пісня «Моя матуся» . (Діти виходять на сцену з подарунками в руках і співають пісню)
Учень. Милі наші матусі
Ми Вам шану складаєм
І признатися мусим
Що без Вас нас немає.
Учениця.Спасибі Вам і за роботу,
За руки Ваші і турботу
За те,що вдома повсякчас
Ви так піклуєтесь про нас.
Учень. Хай хоч і в маленькім ділі
Та руки в нас уже умілі
Для Вас,наші славні мами
Ростемо помічниками.
І подарунки змайстрували своїми власними руками.
Вручення подарунків мамам. (Діти дарують подарунки і вітають мам).